BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Czy to ten słynny jeż??!!
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 19:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
od nie dawna mam e39 i...
1. nagle nie chce mi sie wyłaczyć nawiew po wyjeciu kluczyka. tzn wieje ale tylko na nogi i jakby tak sinusoidalnie. raz mocniej raz slabiej, wyłacza sie i nagle wlacza ( to wszystko na wyjetym kluczyku!) teraz musialem sciagnac kleme zeby ten nawiew wyłaczyc
2. oprocz tego podczas jazdy nie reaguje mi na natezenie nawiewu. dmucha jak chce. dopiero jak wylacze na zero to przestanie dmuchac.

ile kosztuje naprawa tego? zeby mnie nie oskubali.
a moze warto takie cos??
http://allegro.pl/item300034309_rezysto ... _nowy.html

[ Dodano: 24 Styczeń 2008, 19:06 ]
aha. do czego sluzy przycisk reset czy rest? nie dziala mi chyba

[ Dodano: 24 Styczeń 2008, 19:10 ]
mam jakas instrukcje ale tam zamiast tego klawisza jest jakis *MAX


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 19:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Kolego objawy wskazuja własnie na jeza, uzyj szukajki jest duzo takich temamow tutaj.
a co do REST jest to ogrzewanie resztkowe o tym tez byl temat w dziale wszystko o BMW. a wiec poszukaj poczytaj :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
uzywam szukajki ale kazdy pisze ze cos mu tam cichutko szmera a mi normalnie wieje na max no i mi nie dziala nasilenie nawiewu a tego juz nie znalazlem

ok. teamt do zamkniecia. szukam jeża...

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czy to ten słynny jeż??!!
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 22:14 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
darcyn napisał(a):
od nie dawna mam e39 i...
1. nagle nie chce mi sie wyłaczyć nawiew po wyjeciu kluczyka. tzn wieje ale tylko na nogi i jakby tak sinusoidalnie. raz mocniej raz slabiej, wyłacza sie i nagle wlacza ( to wszystko na wyjetym kluczyku!) teraz musialem sciagnac kleme zeby ten nawiew wyłaczyc
2. oprocz tego podczas jazdy nie reaguje mi na natezenie nawiewu. dmucha jak chce. dopiero jak wylacze na zero to przestanie dmuchac.

ile kosztuje naprawa tego? zeby mnie nie oskubali.
a moze warto takie cos??
http://allegro.pl/item300034309_rezysto ... _nowy.html

[ Dodano: 24 Styczeń 2008, 19:06 ]
aha. do czego sluzy przycisk reset czy rest? nie dziala mi chyba

[ Dodano: 24 Styczeń 2008, 19:10 ]
mam jakas instrukcje ale tam zamiast tego klawisza jest jakis *MAX


tu sobie sciagnij instr.PL
http://rapidshare.com/files/71002544/Instrukcja_obs_ugi_BMW_E39_PL_up_by_dunaj2.rar

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 22:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
objawy wskazują na uszkodzenie jeża

Na aukcji z linka mają dobrą cenę.

Przycisk REST był w modelach przed FL, a po FL przycisk miał oznaczenie MAX.

Jest to ta sama funkcja i tak jak napisał Santino to ogrzewanie resztkowe. Działa to w ten sposób, że po wyłączeniu zapłonu możesz wykorzystać jeszcze ciepło z silnika do ogrzania wnętrza. Funkcja ta daje sie uruchomić tylko wtedy jeśli silnik był nagrzany, jeśli silnik jest zimny funkcja ta się nie załączy. Po naciśnięciu przycisku REST bądź MAX po wyłączeniu zapłonu nawiew chodzi jeszcze 15 minut.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2008, 11:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
no w instrukcji mialem MAX. jeszcz nie ma w instrukcji mojego radyja [buisnes]...

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2008, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
do radyjek były oddzielne instrukcje dołączane przy zakupie auta

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 03:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
darcyn, http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=17556 tu masz link jak to zrobic. wymiana nie powinna Ci zabrac wiecej niz 20 min. :) przed wymiana, gdy auto przejdzie w stan uspienia (ok 15 min po zgaszeniu) sprawdz pobor pradu, pozniej wymien "jeza" i sprawdz ponownie. sprawna opornica powinna brac znikomy prad na podtrzymanie pamieci, o ile mnie pamiec nie myli to chyba 0,04 ampera.
ps. kupilem "jeza" u tego samego allegrowicza, polecam go bo dobra cena i szybka wysylka, i jeszcze ciastka dostalem gratis ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 10:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 137
Lokalizacja: PoznaĂą
Od niedawna jestem posiadaczem e39 1996 roku. Podczas jazdy zauważyłem ze nadmuch powietrza z kilmatroniku nie działa tak jak powinien. Biorę na maxa nadmuch a nic nie wieje. A opcji auto w ogóle kresek od natężenia nawiewu brak. Z tego co sie orienutje podczas regulacji samą temperaturą(przy auto) siła natężenia powinna sie zmieniać w zależności od temperatury. Zdarza sie ze w pewnym momencie zaczyna dmuchać mocniej jak chce i kiedy chce:/. Z tego co czytałem cały ranek na forum wskazuje wszystko na jeza!!!

Za co odpowiedzialny jest jez?
Jak go sprawdzić czy to rzeczywiście on stoi za przyczyna usterki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL