BRAWET napisał(a):
To jak w końcu jest z tym katem???
W każdej gazecie motoryzacyjnej typu AS jest to zdecydowanie odradzane,
podobno silnik nie równo pracuje i więcej pali.(mam na myśli wycięcie)
Sądzę że powinniśmy wyjaśnić w końcu ten temat.
Jak nie jest rozsypany itp. to nie wywalaj, przyrostów mocy nie osiągniesz... bedzie tylko trochę głośniejszy wydech w okolicach 3000-4500 obr.
Jak katujesz auto lub upalasz to kata wywal przynajmniej auto ci się nie zjara ... już parę takich widziałem
Pali więcej jak masz sondy przed i za katem, wtedy może być problem i trzeba emulatory wsadzać lub inną żeźbę robić . . .
jak masz sondę lambda tylko przed katem to nie odczujesz różnicy w spalaniu
panmarcin napisał(a):
a moze wypowie sie ktos kto juz zakladal sobie dolot powietrza ? nie chcialbym pakowac kasy w bloto i ryzykowac

Załóż airbox w carbonie... tylko to odizoluje ci ciepło w miarą porzędnie
Albo Simota Airbox
najlepiej BCM CDA również w carbonie - lepsza jakość, do tego BCM jest już nasączony i gotowy do założenia... Simote musisz nasączyć najpierw olejkiem
http://www.allegro.pl/item598513172_fil ... n_200.html
Lub to samo tylko BCM CDA
Nic innego nie kupuj... szkoda kasy i auta...