BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] krecimy sobie samochod
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 13:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
wiec tak, zeby nie bylo, szukalem, patrzylem, ale nie doszukalem sie takich odpowiedzi jakich bym szukal... wiec moze pytania byly zle zadane...

chcialbym podkrecic moje piekne e36 325... i teraz pytanie jak ?

1. myslalem o zmianie dolotu powietrza do silnika... znalazlem na allegro taki zestaw z 500 zeta, rura plus filtr stozkowy... ale... pogrzebalem na forum i sie okazalo ze obniza moc auta... wiec odpada... ale moze da sie to inaczej rozwiazac ?

2. sportowy wydech... co to takiego ?? kumpel (od calibra team - wiec moze sciemniac :P ....hahahah nie no, zartuje, napewno mi zle nie radzi...), wiec ten kumpel radzi: wywal katalizator i tłumik srodkowy i wstawić jakis dobry koncowy - co o tym sadzicie ?

3. rozporka - ale tutaj z doborem nie bede sie wozic... pytanie jest inne... czy moge sobie sam zamontowac ? czy trzeba byc mega mozgiem mechaniki ?


nom... z gory dziekuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 14:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Mysle,ze kompletny uklad wydechowy dedykowany i filtr BMC CDA napewno by pomogly

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 14:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
nad katem sam się zastanawiam ale wydech zostawiam seryjny (mam małe dziecko) poprostu nie chce żeby mi ryczał jak głupi

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
spider napisał(a):
Mysle,ze kompletny uklad wydechowy dedykowany i filtr BMC CDA napewno by pomogly


http://allegro.pl/item602601254_bmc_air ... k_cda.html

mam takie cudo... z tej stronki jest na dole link do efektow z hamowni... ale - jaka jest pewnosc ze nie bedzie spadku mocy ?

a i jeszcze jedno... wlot powietrza montuje sie obok tych otworow w zderzaku kolo halogenow ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 14:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
panmarcin napisał(a):
wlot powietrza montuje sie obok tych otworow w zderzaku kolo halogenow ?

Tak

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
otwory obok halogenów to wlot zimnego powietrza na tarcze hamulcowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
To jak w końcu jest z tym katem???
W każdej gazecie motoryzacyjnej typu AS jest to zdecydowanie odradzane,
podobno silnik nie równo pracuje i więcej pali.(mam na myśli wycięcie)
Sądzę że powinniśmy wyjaśnić w końcu ten temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
a moze wypowie sie ktos kto juz zakladal sobie dolot powietrza ? nie chcialbym pakowac kasy w bloto i ryzykowac :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
BRAWET napisał(a):
To jak w końcu jest z tym katem???
W każdej gazecie motoryzacyjnej typu AS jest to zdecydowanie odradzane,
podobno silnik nie równo pracuje i więcej pali.(mam na myśli wycięcie)
Sądzę że powinniśmy wyjaśnić w końcu ten temat.


Jak nie jest rozsypany itp. to nie wywalaj, przyrostów mocy nie osiągniesz... bedzie tylko trochę głośniejszy wydech w okolicach 3000-4500 obr.

Jak katujesz auto lub upalasz to kata wywal przynajmniej auto ci się nie zjara ... już parę takich widziałem :]

Pali więcej jak masz sondy przed i za katem, wtedy może być problem i trzeba emulatory wsadzać lub inną żeźbę robić . . .

jak masz sondę lambda tylko przed katem to nie odczujesz różnicy w spalaniu



panmarcin napisał(a):
a moze wypowie sie ktos kto juz zakladal sobie dolot powietrza ? nie chcialbym pakowac kasy w bloto i ryzykowac :/



Załóż airbox w carbonie... tylko to odizoluje ci ciepło w miarą porzędnie

Albo Simota Airbox

najlepiej BCM CDA również w carbonie - lepsza jakość, do tego BCM jest już nasączony i gotowy do założenia... Simote musisz nasączyć najpierw olejkiem


http://www.allegro.pl/item598513172_fil ... n_200.html

Lub to samo tylko BCM CDA

Nic innego nie kupuj... szkoda kasy i auta...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
ANDREW E36 - robiles takie modyfikacje u siebie ? jezeli tak, to moglbym prosic o zdjecia ? czy ten filtr zakladac samemu czy udac sie gdzies do warsztatu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL