BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem ze stacyjka !!!
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: zielona gora
Witam !! Mam E36 compact1.8ti i taki problem gdy wlozylem kluczyk do stacyjki przekrecilem go poczym zapalily sie kontrolki tak jak przy od palaniu. Nic nie przeskoczylo samochod nie zapalil ;/ nie wiem czy to moze sie cos przekrecilo czy poprostu sie cos tam urwalo porsze o pomoc

_________________
I Jak ??


Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2009, 20:32 przez aben89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Nekla
wydaj mi się że kabelek się tobie odpiął zapłonowy lub co gorsza w stacyjce styki poszły. Sprawdź na początek czy z przewodami wszystko okej.

_________________
POMOG£EM ---Kliknij POMÓG£


Moje BMW :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=44836


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
byc moze zapadki w stracyjce sie zablokowaly ja mialem taki przypadek w e36 z tym że rozruch sie udal ale z powrotem nie moglem go zgasic najlepiej znaleźć jakaś złota rączkę od stacyjek szybko ci ją rozbierze i przeczyści zapadki bądź też powymienia mnie to kosztowało ok 80 zł ale jeśli stacyjka sie przekręca to sprawdź jeszcze klemy na akumulatorze moze są zaśniedziałe albo jakis luz i stąd brak napiecia dla rozrusznika...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: zielona gora
a moze ma ktos z was schematy do BMW np ukaldu kierowniczego ?

_________________
I Jak ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
mam schemat rozruchu do e36 318i z 1996 roku jak Cie interesuje to podaj maila to Ci wyśle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 10:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: zielona gora
zdjolem kierownice i zostala mi sama stacyjka i chcę wymienic sam srodek stacyjki sam zamek jak go wyciagnac tam jest taka mala strzelina wkladam drucik i nic nie wychodzi moze ktos pomoze ??

_________________
I Jak ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 07:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PrzemyÂśl
aben89 napisał(a):
zdjolem kierownice i zostala mi sama stacyjka i chcę wymienic sam srodek stacyjki sam zamek jak go wyciagnac tam jest taka mala strzelina wkladam drucik i nic nie wychodzi moze ktos pomoze ??

Musisz delikatnie przekręcać i wkładać drut w ten otwór, w jakimś położeniu wychodzi, ale dokładnie nie pamiętam w którym. Mnie się udało metodą prób po około dwóch godzinach, więc cierpliwości... ;)

_________________
nie ma co sie baĂŚ...tu trzeba ogieĂą dawaĂŚ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 08:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
wyciągniecie stacyjki trwa ok 30 sek.
1. wkładasz kluczyk i przekręcasz do pierwszej pozycji ( nie zapłon , tylko jeszcze przed)
2. tak jak kolega mówił wkładasz drut , ale jak go nie wygniesz to prostym nic nie zrobisz , musisz wygiąć go jakieś 3 lub 4 mm na końcu , ale nie mocno tak żeby ci wchodził w otwór w stacyjce, po czy przekręcasz drut zgodnie ze wskazówkami zegarka
3. wyciągasz stacyjkę :)

tylko pytanie czy masz w koło stacyjki taki czarny pierścień ??
jeżeli tak to masz EWS , i wniosek taki że jak wsadzisz inną stacyjkę z innym pierścieniem to nie odpalisz go na pewno bo EWS'u nie będzie czytał więc najlepiej pozostaje ci naprawa :) bez udziwnień

Pozdrawiam ( mam nadzieję ze pomogłem :P )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 08:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: GdaĂąsk
tylko nic na siłę i dwa kable rozłącz , z tego co pamiętam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL