BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Dziwne zachowanie na paliwie z rana ....
PostNapisane: 5 maja 2009, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Dlaczego moje e 34 z rana kopci jak z komina i nie chce sie wkręcić na obroty . Dodaję gazu a on jakby się dusił . Natomiast jak mu przerzucę na gaz od razu dymienie ustaje oraz dobrze wkręca się .... Co to może być ? Problem tylko z rana występuje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 12:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego,auto ogólnie normalnie pracuje na benzynie ???
Jeśli nie to przepływomierz lub silniczek krokowy. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 13:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zdecydowanie przepływka jeszcze moze byc sonda ale raczej przepływka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 13:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Ogólnie po rozgrzaniu silnika normalnie pracuje na benzynie tylko smierdzi strasznie paliwem tak jak by nie przepalal ... Na gazie jest ok . Ale tak jak pisalem wczesniej na zimnym silniku kopci na bialo jak z komina i nie wkreca sie na obroty ciezko ma jakby sie dusil ale po przelaczeniu jest ok nie kopci i wkreca sie pieknie . Przejade zas okolo 15 min jazdy na lpg i mu przezuce na paliwo dymienia nie ma i chodzi dobrze ale i tak na paliwie smierdzi jak by nie przepalal . Czasami mi zgasnie jak mu z lpg na bp przezuce i zas ciezko ma odpalic a jak odpali to smierdzi paliwem .... Wiec co to moze byc ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
tak jakby nie rpzepalał paliwa... albo wsryski ci ciekną :zdegustowany:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja stawiam na przepływomierz, i właśnie dlatego do silników o dużej pojemności powinno się zakładać sekwencyjne wtryski gazu, a nie zwykłe instalacje II generacji. :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
raczej nie przepalal niz wtryski ....... przeplywke rozebralem cala jest ........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
A może świece, lub kable..

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 18:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Pompa jakie daje ciśnienie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: Olsztyn
Przyczyną mogą być tak jak napisał
Cytuj:
CobraKlb
swiece bądz kable. Ja miałem kable walnięty i rano musiałem gazu dodawać zeby nie gasł. Sprawdź kable najpierw.

_________________
ZauwaÂżyliÂście, Âże kaÂżdy jadÂący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Nie wiem jakie daje ciśnienie ... Problem tkwi jak jest zimny silnik . Świece nowe + kopułka + palec . A przewody - nie wiem - ale nie widać aby były popękane itp ,itd ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Ja też nie może ktoś ma szklaną kule. A jakie w ogóle są osiągi na benzynie?

Jeśli w jakiś sposób układ WN by nie domagał, to na gazie byłoby to bardziej odczuwalne niż na benzynie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
dobre


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Wyraźnie lepsze niż na gazie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 22:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: Olsztyn
Sprawdż te przewody..miałem to samo a na pierwszy rzut oka były ok...

_________________
ZauwaÂżyliÂście, Âże kaÂżdy jadÂący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 23:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Cytuj:
A przewody - nie wiem - ale nie widać aby były popękane itp ,itd ...




sprawdź przewody, czasami wyglądają na dobre, a mają gdzieś przebicie

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 09:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżeli byłby uszkodzony układ zapłonowy czyli świece, przewody kopułka itp. to na gazie po każdym mocniejszym przyciśnięciu pedału przyspieszenie samochód by Ci strzelał jak cholera :zalamany: , dlatego nie zawracaj sobie tym głowy. To na 90% przepływomierz, na gazie jest lepiej dlatego że nie ma on wpływu na dawkę gazu (reduktor-parownik + aktuator bądź register ustalają dawkę) pomimo że przepływka wygląda na całą wystrzał mógł zmienić naprężenie sprężyny w przepływomierzu i teraz klapa pod mniejszym pędem powietrza bardziej się wychyla ECU (komputer benzyny) dawkuje większą ilość benzyny dlatego kopci i nie przepala. Wiem co mowie 7 lat trułem fury gazem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Pinczer - Na paliwie no aż takie wielkie lepsze osiągi nie są . Ale czuć tą różnicę , że się lepiej zbiera szczególnie na większych prędkościach powyżej 100 km/h .

Toudi - może i masz racje bo kiedyś mi kilka razy strzeliła ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 10:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Tak myślałem, że nie wielka różnica. Na Pb powinna dużo lepiej "chodzić”, mimo iż jest mikser. Może to oznaczać, że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa.

To, że kilka razy strzeliła, to jeszcze nie znaczy, że coś jest nie tak z układem WN. Widziałem, co wyczyniasz z tym autem, więc może czasem strzelić. Tak samo, gdy odpalasz na gazie lub, gdy przełączasz na gaz, gdy silnik jest jeszcze zimny.

Oczywiście, nie możemy jednoznacznie wykluczyć, przepływomierza, czy układu WN. Bez ich sprawdzenia. Tak samo jak i tego, co masz wlane do baku i czy czasem nie ma tam wody. Co jest możliwe przy jeździe na gazie i znikomej eksploatacji na Pb.

Wg mnie, jeśli silnik pracuje bez zająknięć i dobrze odpala, to skupiłbym się na układzie paliwowym/wtryskowym.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 13:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Odpala bez problemu . Na gazie obecnie mi nie strzela już kupę czasu . Zaobserwowałem iż od pewnego czasu na gazie jak jadę z 50- 100 km/h i wrzucę luz auto czasami gaśnie występuje to tylko na gazie . Lub gdy zbliżam się do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło i hamuje obroty spadają do 500 tyś . A może to jednak ta sonda ? Co gazownik mówił ;/ ? . Na paliwie śmierdzi - tak jakby go zalewał bo jak sonda podobno jest walnięta znacznie dużo więcej pali ... No i nie przepala paliwa i może dlatego cuchnie ? Wracając do tego co pisałem wcześniej - Na zimnym silniku kopci na bialo jak z komina i nie wkreca sie na obroty ciezko ma jakby sie dusil - na paliwie ale po przelaczeniu na gaz jest ok nie kopci i wkreca sie pieknie . Przejade zas okolo 15 min jazdy na lpg i mu przezuce na paliwo dymienia nie ma i chodzi dobrze ale i tak na paliwie smierdzi jak by nie przepalal . Czasami mi zgasnie jak mu z lpg na bp przezuce i zas ciezko ma odpalic krece go z 5 - 7 razy a jak odpali to smierdzi strasznie paliwem .... Wiec co to moze byc ?? ps: na gazie czasami szarpie ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL