BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zapowietrzony zbiornik ??
PostNapisane: 1 maja 2009, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Witam panowie prosze o pomoc mam następujący problem bmw e-36 2,5 benz (przekładka silnika z 1,8 na 2,5) moj problem zaczął sie w momencie gdy usłyszałem syczenie z pod maski po zgaszeniu silnika odkryłem ze jest to przewod nr 3 ktory nie dochodzi do tego zbiornczka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10 wiec uszczelniłem to i nagle auto juz nie odpaliło ,padł bezpiecznik auto kreciło ale nie odpaliło już , wiec pompa paliwa pod oko i wąż na niej pękł :wstyd: więc wymiana i za 2 dni znowu pada (gniotą sie węże) i nast w wczoraj wyciagam pompe a cały koszyk popękany i weze połamane na pompie :zdziwko: co jest ??? i odkryłem ze mam zbiornik paliwa wgnieciony do środka i to mocno po odkreceniiu wlewu paliwa straszne zasysa powietrze :kwasny: możliwe ze w baku jest takie cisnienie ze az miazdzy pompy ?? i od tego bak aż wkląsł?? panowie gdzie jest odpowietrznik zboirnika albo cos co moze byc przyczyna takich cyrków dodam ze zabawa zaczęła sie od momentu uszczelnienia tego węża wiec jestli nie bedzi on docisniety do puszki to cisnienie bedzie uciekac ale to nie jest riozwiązanie nie w taki sposob na co mam zwrocic uwage proszę o pomoc :(


Ostatnio edytowano 1 maja 2009, 10:39 przez Reed, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 10:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ja mam coprawda 320 ale miałem problem z zapachem paliwa przy ostrzej jezdzie.Doradzili mi na forum abym po prostu odlaczyl kabel z tej wtyczki co wychodzi wezyk obok tego co go uszczelniłes i idzie na dól.Nie widze tego u ciebie ale podejrzewam ze jest.Problem zniknał ale jak to ja potem chciałem polepszyc i urwalem ta koncówke co uszczelniles....Kompletnie to nie wpływa na zachowanie auta ani na moc czy syczenie.Jesli mowisz ze jest takie cisnienie to moze odkrec wlew paliwa i zobacz czy masz az takie cisnienie.

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 10:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jasne że może wessac zbiornik ,nie zapomniałeś przypadkiem o podpięciu zaworu/membrany od filtra z węglem aktywnym ? Mam na myśli nr.1 z tego linku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 11:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Marek no właśnie ja go odłączyłem..I co teraz??? NIe śmierdzi paliwem w kabinie a zbiornik jest taki jak potrzeba.Zadnego cisnienia wewnątrz nie ma bo sprawdzałem

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 11:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Maniek ja celem zdobycia większej wiedzy w tym temacie odpiąłem wtyczkę od zaworka i żadnych niekorzystnych zmian w pracy silnika nie dostrzegłem .Przejechałem tak około 100km paliwem nie śmierdziało .Może kolega ma niedrożne przewody mam na myśli nr.6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
No być może marku mam niedorżne.U mnie po odpięciu wtyczki silnik zaczął równo chodzić nie skakały obroty i nie smierdzi paliwem

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Panowie po pierwsze dzieki za zainteresowanie sprawa :rotfl: Maniek6600 na początek też tak zrobie poprostu węży nie bedzie wpięty do tej puszki zobaczymy co sie bedzie działo jutro tak zrobie dodam że paliwem nie zalatuje w kabinie wiec węże raczej ok

Jasne że może wessac zbiornik ,nie zapomniałeś przypadkiem o podpięciu
zaworu/membrany od filtra z węglem aktywnym ? Mam na myśli nr.1 z tego linku http://www.realoem.com/bm...372&hg=13&fg=15

a jesli chodzi o te rozwiazanie to nie miałem okazji grzebać przy odpowietrzniku bo nie miałem pojecia gdzie on jest i jak wyglada co proponujesz?? dobry dostep jest to tego nr1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 co dalej działac jak juz sie dostane tam dzięki bardzo :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 22:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Reed nr.1 to właśnie zawór o tym pisaliśmy sobie z Mańkiem kilka dni temu Ty powinieneś się skupic na nr.6 z drugiego linku ponieważ to on odpowiada za to żeby w zbiorniku nie wytwarzało się podciśnienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 09:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10 nr 6 to przewody one prowadzone są ze zbiornika 1 do zbiornika 2 to jak ja sie tam dostane zeby je sprawdzić ?
jade teraz podziałac i odłącze na poczatek ten przewod ewentualnie poszukam zaworka dam znak co wymodziłem pozniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
sprawdziłem dzis pompe wyciagnąłem ja i standard zagiety wąz na niej i koszyk połamany :znudzony: naprostowałem węzyk i założyłem dalej, odczepiłem ten weżyk od puszki filtra pod maska no i odpaliło na benzynie :hyhy: po zgazszeniu silnika odkręcam korek od wlewu i cisza nie ma cisnienia :D przejechałem z 500m i nagle opadły obroty tak do 400-500 jakby za mało paliwa dostawał czy coś?? leciutko kuleje kurde juz mam dość czy odłączenie tego weza moze wpłynąć na cos ??? rano zobacze czy wogole odpale na benz POMOCY :zalamany: co myslicie o tym??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 09:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Wiec jest tak zbiornik juz nie zasysa powietrza poprostu odpiołem wężyk i tyle jest ok :P pompa nadal działa naszczescie a na drugie nieszczęście rano nadal nie moge odpalic na benz. na chwile zaskoczy ale zaraz obroty spadaja i gasnie i tak za każdym razem dopiero jak sie nagrzeje to trzyma tak nieopwene 500 obr. co mogło znowu paść tak jakby paliwa nie dostawał :kwasny: (filter jest ok) podsunie ktos jakis pomysł ???????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 10:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
a nie mozesz wymienic pompy to koszt zaledwie DO 200 zl ? i bys mial juz problem z glowy na wieki nawet jesli to nie ona

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 13:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Kolego porostu paliwo Ci ucieka spowrotem do zbiornika. Możesz z rana spróbować wyjąć przekaźnik pompy paliwa załączyć ją na kilka sekund (4-5 s) na krótko i spróbować odpalić furę. Jeżeli pomoże to na przewód zasilający paliwa załóż zawór paliwowy jednokierunkowy i po sprawie :P Czasami przyczyną jest sama pompa lub nieoryginalny przekaźnik :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 15:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Szczerze mam juz dosyc grzebania i szukania przysczyn a przy okazji cos sie zjeb... :P musze sie przyznac że nikt mi nie jest w stanie dokładnie pokazać gdzie jest przekaznik :wstyd: kazdy mowi cos innego i to mechanicy :hyhy: w e-36 przekazniki są tam gdzie bezpieczniki pod maską strona kierowcy to te wieksze są 3 oddziela je osobny plastik ja tam mam niebieski ,biały i pomarańczowy Boscha jesli o to chodzi, stawiam na pompe paliwa tylko jaka zamowić org wyniesie mnie 400 boscha troche duzo :kwasny: a jestem juz spłukany może jakis lepszy zamiennik??? znajomuy proponuje mi QAPa pompe nowke aaai jak te pompy sa sprzedawane pasuja od 1,6 do 2,8 ???? mozliwe bo juz sie gubie jaka ma w końcu byc do 2,5i?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Nadal nie rozwiązałem swojego problemu miałem 2 pompy na podmianke i nic dalej to samo auto rano odpali ale za chwilke obroty spadaja i zgaśnie musze go potrzymać na gazie tak z 40sek na 2tys obr .zeby sie usttkowało i jak juz jest nagrzany to odpala i nie zgaśnie ale obroty sa 500 i sie wachaja(może jakis czujnik) jakies sugestie co dalej wziąć pod oko ???? :zalamany: każda rada sie przyda :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL