BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Lublin okolice
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
demeter, przeczytałeś co tam jest napisane, czy wkleiłeś, tak o?

Bo z tego co jest tam napisane prawidłowo zamontowana i wyregulowana instalacja nic nie psuje. :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Lublin okolice
a podwyzszona temperatura spalania gazu ma wpływ na silnik
zeby jeszcze te instalacje gazowe były fabrycznie zakładane to się zgodzę z ich sensownością
większość instalacji jest założona byle jak i są same problemy
fakt że usterki wynikają ze źle wyregulowanej instalacji,lecz wynikają niestety po założeniu takowej instalacji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
demeter, równie dobrze można powiedzieć że od frytek się umiera, bo się zadławisz frytką.... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 08:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Lublin okolice
a i nogę można złamać na prostej drodze i lepiej z domu nie wychodzić :P
nie o to chodzi by ktoś kto ma gaz od razu go zdejmował bo jest be
ale trzeba pokazać jakie mogą być realne uszkodzenia podzespołow po założeniu gazu i złej obsługi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 10:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Mazury
A jakie świece zapłonowe założyć. Oryginalnie w BMW są montowane 3 elktrodowe, a na LPG nie mozna używać wieloelektrodowych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 11:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Załóż takie świece jakie są dedykowane wg, katalogu do silnika jaki masz w swoim bmw i będzie dobrze :]

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
NASCAR napisał(a):
A jakie świece zapłonowe założyć. Oryginalnie w BMW są montowane 3 elktrodowe, a na LPG nie mozna używać wieloelektrodowych.



Polecam NGK...Stosuje w kebabie i E-39 i jestem zadowolony.
Co do gazu w E39 mam sekwencje Landi w ciagu roku zrobione 50 tys jestem bardzo zadowolony auto pokonuje dziennie ok 100 km.
W E-36 nie mam gazu i nie bedzie z prostej przyczyny,autkiem jezdzi zona na krotkich odcinkach do pracy,sklepu itp wiec montarz LPG sie nie oplaca bo i tak w zasadzie nie mialby sie kiedy przeloczyc na gaz,a nawet jesli to oszczednosci bylyby i tak marne bo wiecej auto jezdziloby na PB niz LPG

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 11:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
Ja mam Staga 300, Zavoli Zeta N, Valteki 3ohm, dysze 2,4mm.

Po zalozeniu instalacji 13l Ta sama trasa i predkosc. Po jakims czasie (pewnie sonde rozwalila ta instalacja 15l.

Na podanych wyzej gratach spalanie na tej samej trasie 100-140 km/h 8,6l LPG :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Kluczbork
no jasne ze sie opłaca założyć gaz ja mam IS i za 50zł robie 260km, wiec przemysl sobie to
na forum nie piszemy z właczonym Caps lockiem, w nagrode za niezastosowanie sie do regulaminu forum dostajesz OSTa. Santino


Ostatnio edytowano 12 maja 2009, 13:17 przez felu22, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
felu22 napisał(a):
NO JASNE ZE SIĘ OPŁACA ZAŁOŻYĆ GAZ JA MAM IS I ZA 50ZL ROBIĘ 260KM, WIEC PRZEMYSL SOBIE TO

proponuje zapoznać się z regulaminem, pisanie na forum dużymi literami oznacza krzyk..

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 07:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
260KM z IS-a? żart.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 51
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
KotSylwester napisał(a):
260KM z IS-a? żart.


chodzilo mu chyba o kilometry:) czyli km:)a nie KM

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 16:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
moim skromnym zdaniem: nie stac Cie zeby jezdzic dla czystej przyjemnosci na pb ? instaluj sekwencje ! Jezeli nie poskapisz na jakas lipna najtansza z najtanszych instalacji to napewno Ci sie oplaci :)

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 21:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Też mam 318is i też się zastanawiam nad gazem (sekwencja tylko!!). Oczywiście nie chcę aby to robił pierwszy lepszy warsztat, bo mogą spier***ć robotę!! W mojej okolicy są 3 warsztaty trudniące się tym, i szczerze to w żadnym bym nawet pontka nie zagazował :P Jednakże fachowcy od BMW mówią jasno prosto z mostu, że po zagazowaniu is'a po pół roku uszczelka pod głowicą poleci!! Co o tym sądzicie? Dodam że fachowcy to ludzie co o BeMkach wiedzą sporo oj sporo :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 07:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
beciak napisał(a):
Jednakże fachowcy od BMW mówią jasno prosto z mostu, że po zagazowaniu is'a po pół roku uszczelka pod głowicą poleci!!


Zrób z nimi zakład o dużą kasę. Zarobisz. Ja E34 na LPG jeżdżę od listopada 2007. Zrobiłem na LPG 40tys km, jakoś uszczelka siedzi na swoim miejscu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 09:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
A u mnie wyleciała :zdziwko:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 09:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A umnie przepaliła się żarówka z tyłu, to też przez interwencję LPG w elektrykę???? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 11:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
KotSylwester, powiem Ci lepszy numer, kiedyś dzwoni do mnie klient i zaczyna
Cytuj:
Wie Pan co zakładałem u pana instalację i mam mały problem, bo wydaje mi się że od tego trzeszczy mi radio
Sytuacja autentyczna :rotfl:
Ja z opanowaniem i powstrzymując się od powiedzenia co o tym myślę, tłumacze człowiekowi że gaz nie ma wpływu na działanie radia.
Kolega jak usłyszał tę rozmowę to myślałem że się zleje ze śmiechu, klient usłyszał jak tamten rży, powoli przeprosił i wycofał się z zadawania dalszych pytań. :zakrecony:
demeter myślisz że na serwisie to zakładają jakieś specjalne instalacje gazowe.
Otóż nie i zależy jeszcze jak serwis do sprawy podchodzi. I tak np. Fiat montuje serwisowo najtańsze badziewie , dlatego że Tartarini dało im najlepszą ofertę cenową.
Prowadziłem kiedyś szkolenie z zakresu montażu instalacji gazowych firmy Elpigaz w serwisie Skody i powiem Ci że te chłopaki słuchali i patrzyli na to co mówię i robie, tylko dlatego że szef im kazał.
Nie jednokrotnie w zakładach montażu znajdziesz o wiele bardziej zorientowanego (kompetentnego) w temacie LPG człowieka, niż na serwisie.
P.S. Co do temat, gazować czy nie, żeby się nie powtarzać odsyłam do ostatniego mojego postu w poniższym wątku.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Mój pogląd na LPG czy Pb :-))
PostNapisane: 23 maja 2009, 13:56 
Siemka

Może dołączę do dyskusji yes or not dla gazu :) jeździłem 3 lata samochodem na gaz i faktycznie jest taniej niż na benzynie. Jeżeli ktoś stwierdza, że nie ma straty mocy to się myli :) nie istnieje strata mocy jeżeli instalacja poda więcej gazu, ponieważ gaz jest mniej kaloryczny niż benzyna i to jest sprawa oczywista jak to, że słońce świeci. Inn sprawa dotyczy najnowyszych instalacji, dzięku którym spalamy mniej gazu ale to sprawa podobna do najnowocześniejszych systemów np. takich jak w dieslach (common rail), dzięki którym bez zwiększania dawki paliwa silnik pali mniej, kultura pracy jest większa no i żywotnośc silnika jest długa. Niestety każda próba założenia instalacji gazu jest ingenercją, nie wszystkie silniki tolerują instalacje gazowe, akurat BMW radzi sobie świetnie. Większośc silników podczas wieloletniej eksploatacji na gazie ma problemy (co nie oznacza, ze nie jeżdżą) na benzynie. Zapiekają się wtryski, pompa benzyny pompuje paliwo z baku, które krąży i jest ok, ale problem pojawia się gdy ktoś odcina zasilanie do pompy wtedy po dłuższej przerwie w jej pracy bywają trudności w jej raktywacji. Zapieczone wtryski nie działają, bo nie ma smarowania etc etc. Na szczęście silniki dziś produkowane znoszą nie tylko koniecznośc pracy na paliwie, do którego spalania nie zostały przeznaczone, ale znosza także chip tuning czy power box więc jeżeli ktoś twierdzi, że silnik na gazie się niszczy albo szybko zużyje bardzo się myli. Więc jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem, który pali tyle benzyny, że żeby nie zostać dziadem montuje od razu LPG to ja osobiście podziwiam za umiejętność zarządzania własnymi wydatkami :)
Na koniec opowiem moje wrażenia z wizyty u gazownika, który specjalizuje się przede wszystkim w montażu gazu do BMW. NA placu stało ok 20 różnych modeli BMW w różnym roczniku. Od 88` do 08`. Dziwił mnie tylko widok cwaniaczków w dresikach z umięśnioną klatą przyjeżdżających rocznikami BMW, za które trzeba wyłożyć grubą kase i proszą się o załozenie instalacji LPG. Rozumiem kogos kogo stać na luksus, robi potężne przebiegi km, więc żeby nie wydać równowartości samochodu na paliwo zakłąda gaz. Ale po co komu w w takich modelach 750i z 2009 roku instalacja gazowa? No chyba że dostał w spadku albo lub uśmiech pana który musi uklęknąć pod tylny zderzak żeby wetknąć zwiercz do napełnienia 2 butli ;))
Na koniec motto dla niezdecydowanych LPG czy Pb:
Jeden lubi pomarańcze drugi lubi jak mu nogi śmierdzą
Powodzenia :-)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL