Frank napisał(a):
co dla kogo jest diametralne to kwestia wzgledna. Wiadomo,ze nie jest to identyczny, a w zasadzie mocno zmieniony W12 i to wystarczy. Operujesz w tej chwili wyłącznie podejrzeniami i gdybaniem, katalogu czesci Bentleya nie ma pod ręką , zatem nie bede dalej dyskutował o domniemanych wnetrznosciach golfa VR6 w W12 - czyste spekulacje poki co.
Ech, dobrze, jak uwazasz. Tak czy inaczej technologia z Bentleya byla najpierw mocno testowana w VW - najpierw w Passacie W8, pozniej w Phaetonie W12 i temu nie zaprzeczysz...
Przypomne Ci jeszcze cos takiego

czyli protoplaste Veyrona.
Frank napisał(a):
czy 100% taki sam to nie wiem, z uwagi na roznice chociazby w rozstawie osi ( moze np wał jest inny ? ) ale na pewno podobny. I to własnie napisałem.

]
Na pewno maja wiecej wspolnego ze soba, niz wal Bentleya i BMW.
Frank napisał(a):
znow nie dasz rady udowodnic czy układ kierowniczy i typ wspomagania w GT jest identyczny jak w Phaetonie, czesci zawieszenia musielbysmy sprawdzic w katalogach czesci, układ silnika i skrzyni oraz napedu jest istotnie podobny.
Tak jak pisalem wczesniej, watpie aby Bentley, Lamborghini czy Porsche korzystaly z tych samych numerow co VW - z prostego powodu, aby zatrzec slad po wykorzystaniu tych samych podzespolow.
Frank napisał(a):
Ale ktore A6 ? Bo Murcielago jest starsze od aktualnego A6..wiec moze to A6 ma hamulce podobne do tych z Murcielago ? I w czym podobne są te hamulce ?
ze są 4 tarcze, zaciski i klocki ? Czy są po prostu identyczne ? W takim razie pozostaje sie cieszyc,ze np w A6 3.0 TDI mamy hamulce z Murcielago. Bardzo dobra reklama dla modelu.
C5 RS6, zaciski sa takie same - i tu i tu produkt Brembo.
Frank napisał(a):
Dla mnie o jakosci auta swiadczy przede wszystkim wykonanie wnętrza , a tu chyba nie ma zadnych watpliwosci,ze GT odcina się grubą kreską od wszystkich tanszych modeli koncernu.
I nie zgodze sie z tym zalozeniem, wedlug mnie jest bledne - do kazdego samochodu mozesz sobie jakims wkladem pieniedzy i pracy zrobic wnetrze porownywalne z GT - zreszta sa firmy, ktore sie tym zajmuja. Nowego silnika czy zawieszenia sobie juz w ten sposob nie zrobisz - przykladem sa wszystko maloseryjne supersamochody jak Zonda, CCX, itd.
Tu masz przyklad na bazie Range Rovera







Materialy w miejsach gdzie cos zmieniono, sa porownywalne z tym co znajdziesz w GT.
Frank napisał(a):
Jak juz jestesmy przy Bentleyu, to zawsze mozna kupic sobie Brooklandsa , ktory juz nie jest spokrewniony z Phaetonem , wliczajac w to swoj 6,75 V8

Dlatego nie wspomnialem nawet slowem o Brooklandsie.