BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 15:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
no chyba byl :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
condor, w E30? :D

Sciągaj miske i oglądaj, a pompe to pewnie używke wsadziłeś? Może gorsza jest od poprzedniej?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
musiales odrazu powiedziec ze nie bylo :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:07 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
TomekB napisał(a):
condor, w E30? :D



No tez wlasnie sie zreflektowalem, ze o ile jest... jak nie ma... to i tak trzeba powoli i systematycznie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie no, komp jest, ale co tam z niego niby ma wyczytać?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Olkusz/Kielce
Napewno nie stan pompy i panewek :hyhy: . Zacznij jak wyżej jest napisane od początku czyli stan pompy. Nie nastawiaj się odrazu na remont silnika...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:14 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Cos sie chyba da skoro jest. Powinien np zglosic czy sensor oleju jest ok czy nie. Moze jest tez podglad na cisnienie oleju. Nie znam sie na kompie e30 i nie mam zamiaru udawac, ze sie znam, wiec nie wiem dokladnie co mozna z niego wyciagnac. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Olkusz/Kielce
Oj w e30 z kopa tylko wyciągniesz dane o elektronice silnika i ABS ewentualnie. Cisnienia oleju neistety nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
condor, e30 z elektryką jest tak jak w Polonezie caro plus. Tyle że to co Polacy stosowali w 99 roku, to Niemcy montowali w 89.
A tak serio. Ciśnienie można zmierzyć żeby wyeliminować czujnik ciśnienia oleju.
Sam stawiałem na pompę, lub to że się poluzowała. Nikt nikogo nie strasz, ale żeby dostać się do pompy i tak trzeba zwalać miskę, więc jaki problem obejrzeć panewki.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 10:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Gooooodfather napisał(a):
Witam..problem powrócił. Sytuacja wygląda dokładnie tak...na zimnym silniku jest wszystko cacy. Po osiągnięciu normalnej temp. silnika poniżej 1,5 tyś obrotów zapala mi się kontrolka oleju..kiedy dodam gazu, nawet na ludzie i obroty będą chociaż troche ponad 1,5tyś lapmka znika. O co chodzi? czemu kontrolka pali się tylko przy małych obrotach a przy większych problem znika???


Jeżeli olej jest zimny to jest to równoznaczne że jest gęsty. Oznacza to że uszczelnia bardziej niedoskonałe powierzchnie w pompie oleju i na panewkach.

Odkręć miskę, sprawdź panewki i pompę oleju. Powierzchnia w tych elementach powinny być idealnie gładkie bez żadnych rys.

I koniec tematu czekamy na efekt twojej pracy jak coś to wrzuć fotki.


Aha, powiedz czy silnik pracował długo po tym jak pękła miska.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL