BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 11:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] wskaźnik temperatury.
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 17:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
Pomocy. wskazówka wskaźnika temp podczas jazdy jest nieco nad niebieskim polem gdy rozgrzeje dobrze silnik to podniesie sie do 2 kreski a gdzies Slyszalem ze powinna byc na środku czy to cos poważnego. Prosze o pomoc. Za 2 tyg wyjezdzam do niemiec i ile musze wszystko miec ok.

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 17:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Termostat (i ogolnie uklad chlodzenia), czujnik albo sam wskaznik.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 17:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
TomekB, podal wszystkie mozliwosci w prosty sposob mozesz sprawdzic czy nie jest walniety termostat otoz jezeli na gorze weze chlodzenia sa cieple a na dolne weze sa chlodne to termostat do wymiany jezeli wszystko jest cieple to czujnik albo sam wzkaznik a wzkaznik tez mozesz sprawdzic zobacz czy te weze sa baardzo gorace czy tez nie jezeli sa bardzo gorace to wskaznik jezeli nie to albo termostat (ktory masz sprawdzic) Lub czujnik ktory bedzie winowajca jak tamte testy przejda ''pomyślnie'' :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2009, 17:49 przez Clatrine, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
A wiatrak ma sie kręcić od początku? I które to węże co nic a nic sie nie znam :(

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
masz na dole waz wychodzacy z chlodnicy i na gorze i juz wiesz ktory to gorny ktory dolny... a wiatrak ma sie krecic od poczatku az do konca :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 04:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
A czy te wymiany to drogie rzeczy. Moze ktos mi podać przybliżone ceny tego termostatu czujnika itp.

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Termostat 40zł, czujnik 20zł.
Ja u siebie dziś wymieniałem termostat i dalej nie chce łapać temperatury :/
W tygodniu będę szukać dalej.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 09:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
No sprawdziłem z chłodnicy jest 3 węże od gory gruby z dołu mniejszy i z drogiej strony po srodku tez gruby. Jak sprawdzałem to ten na gorze byl bardzo bardzo goracy a pozostaje ciepłe. Wiec co bedzie przyczyną?

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 09:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
No sprawdziłem z chłodnicy jest 3 węże od gory gruby z dołu mniejszy i z drogiej strony po srodku tez gruby. Jak sprawdzałem to ten na gorze byl bardzo bardzo goracy a pozostaje ciepłe. Wiec co bedzie przyczyną?

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 11:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
Pomyłka nie ma na srodku tylko z dołu 2. Sory.

_________________
WojtekK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 11:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Przyczyną może byc ciągle otwarty termostat jak koledzy wyżej napisali .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 12:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 82
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: E30
Kod silnika: M40B18Kat
Witam. Podepnę się pod wątek. Mam podobny problem. Wskazówka cały czas jest na niebieskim polu. Wiem że zepsuty termostat może być cały czas otwarty lub zamknięty Postanowiłem spr. termostat. Po około 4min. od zapalenia silnika sprawdziłem które węże są ciepłe. I tak. Góry i dolny wąż od chłodnicy jest ciepły. Więc wygląda na to że mam walnięty termostat Mam pytanie. Jakiego producenta kupić termostat ? Posiadam E30 318i M40B18kat z 90 roku I czy dużo jest roboty przy jego wymianie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 12:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ostatu+m40 roboty niewiele najczęsciej spotykany zamiennik to VERNET coś około 40 zł .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 19:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
a ja mam pytanko odnosnie samej wskazowki i jej nieplynnej pracy (zmienia polozenie takimi skokami jakby ktos nia ciagnal), co moze byc tego przyczyna :?: styki czy moze cos innego :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL