BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 02:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Ostro³êka
Moje BMW: E90 318d
Kod silnika: N47d20a
ropucha.aga napisał(a):
skąd takie informacje? wyłącz DSC i będziesz mógł rozpędzać ile chcesz.


DSC nigdy do końca nie wyłączysz..

rozpędzić można się na podnośniku max do 60km/h i ani km więcej,

U mnie to nie jest żaden świst, to jest poprostu wycie! dźwięk bardzo podobny do tego jaki występował w polonezie (kiedy wył w nim most)... tylko tam objawiało się to przy dodawaniu gazu, a u mnie jest przy równej jeździe, teraz powoli zaczyna być słychać delikatnie również przy ok 60km/h


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: pomorskie
jaco698 napisał(a):
ropucha.aga napisał(a):
skąd takie informacje? wyłącz DSC i będziesz mógł rozpędzać ile chcesz.


DSC nigdy do końca nie wyłączysz..
rozpędzić można się na podnośniku max do 60km/h i ani km więcej,

oczywiście, że wyłączysz. Nie wiem jak działa elektronika w automacie, bo mam manual. Wystarczy wyłączyć DSC poprzez krótkie przyciśnięcie - wyłączasz kontrole poślizgu przy ruszaniu. W takiej sytuacji DSC samo się "zupełnie" na podnośniku / hamowni wyłączy przy aucie RWD ze względu na błąd ABS, który Ci się natychmiast pojawi. DSC bez ABS nie działa.

Jeżeli by było tak jak piszesz to nie udałoby się takiego auta sprawdzić na hamowni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 11:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Witam--mam delikatne wycie miedzy 85-100 ......
1. wymieniłem olej w skrzyni..... była syf i troche go mało...skrzynia lepiej działa ale problem pozostał--odpada więc skrzynia

pozostał mi tylko do sprawdzenia olej w moście lub opony tylko że ja ten dźwiek słyszę z przodu auta -- w salonie BMW powiedzieli że oleju w dyfrze sie nie wymienia chyba że go MAłO, u mnie jest wszystko suche !!!

jak jade po zakretach lub koleinach to są momenty że cichnie !! ?? w tym tygodniu sprawdzam DYFER -- stan i ilość oleju

Dodam że jeżdzę już z tym ponad rok czasu tylko hałas staje sie bardziej słyszalny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 13:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Ostro³êka
Moje BMW: E90 318d
Kod silnika: N47d20a
ropucha.aga napisał(a):
oczywiście, że wyłączysz. Nie wiem jak działa elektronika w automacie, bo mam manual. Wystarczy wyłączyć DSC poprzez krótkie przyciśnięcie - wyłączasz kontrole poślizgu przy ruszaniu. W takiej sytuacji DSC samo się "zupełnie" na podnośniku / hamowni wyłączy przy aucie RWD ze względu na błąd ABS, który Ci się natychmiast pojawi. DSC bez ABS nie działa.

Jeżeli by było tak jak piszesz to nie udałoby się takiego auta sprawdzić na hamowni.


To wytłumacz mi dlaczego nie mogliśmy się rozpędzić dalej jak do tych 60km/h?

DSC było na 100% wyłączone.. (na zegarach oczywiście świeciła się kontrolka trakcji) i jak dochodziliśmy do 60 zaczynało przez chwilę trząść całym autem i max 60 przy pedale gazu w deche wciśniętym! Ja też mam manual...

czy ktoś może wiedzieć ile kosztuje regeneracja dyferencjału? I czy to wogule warto regenerować, czy lepiej rozejrzeć się za jakąś używką?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: pomorskie
jaco698 napisał(a):
czy ktoś może wiedzieć ile kosztuje regeneracja dyferencjału? I czy to wogule warto regenerować, czy lepiej rozejrzeć się za jakąś używką?


zapytaj w http://fwmotorsport.pl/ zdecydowanie ogarniają temat mostów :)
jeżeli to sprawa łożyskowania, regeneracja powinna się zamknąć w okolicach 600 zł
jeżeli uszkodzone jest uzębienie chyba lepiej poszukać drugiego mostu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: KrakĂłw
Widzę, że temat w końcu ruszył do przodu !

ja rozpędzałem auto na podnośnikach do 140km/h i nic nie wyło (więc bez obciążenia uszkodzenie nie występuje)

jak ktoś zmieni olej w dyferencjale to proszę o info !

bo jeśli nie pomoże to na 100% łożysko w dyferencjale…. Czyli trzeba szukać „nowych” dyfrów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: KrakĂłw
Dyfer wymieniłem,,,,, wycie znikło.... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, 10:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Maciek1024 napisał(a):
Dyfer wymieniłem,,,,, wycie znikło.... :)


ile ta przyjemnośc kosztowała ? i co było robione ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 10:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Ostro³êka
Moje BMW: E90 318d
Kod silnika: N47d20a
Maciek1024 napisał(a):
Dyfer wymieniłem,,,,, wycie znikło.... :)



dołączam się do pytania kolegi z góry... ile ta przyjemność kosztowała i czy to wymieniłeś na używkę czy nowy? No i co to było... łożysko czy coś więcej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Ja mialem wychechlana juz gume na gruszce na moscie sprawdz to tez mialem takie drgania stukania .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 07:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Wymieniłem olej w tylnym moście-- ucichło --więc kasa została ;) 60zł olej i po kłopocie--
dodam od siebie że olej był zmęczony i zabrudzony -choc w salonie BMW (nie-wymienny) ale ja wymieniłem i teraz jestem szczęsliwy......pozdro .

olej do mostu jest bardzo gęsty .........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] Coś wyje w przedziale 100-120km/h - co to może być?
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: SuwaÂłki
Mam ten sam problem. Jest tak miekka jakas guma ze srubokretem moge pomachac grucha :/ Dokladnie tak jak opisywaliscie, wrazenia jak w autokarze. Im cieplejsze auto tym mocniej zamiata ogonem. Nie wiecie jak sie wymienia ta tylna tuleje mostu, tzn ile jest z nia zabawy w 330d??? siedzi w uchu spawanym do kosza mostu takze jak to wyprasowac??? i ile to kosztuje ???
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Coś wyje w przedziale 100-120km/h - co to może być?
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 06:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: KrakĂłw
Vojthas napisał(a):
Mam ten sam problem. Jest tak miekka jakas guma ze srubokretem moge pomachac grucha :/ Dokladnie tak jak opisywaliscie, wrazenia jak w autokarze. Im cieplejsze auto tym mocniej zamiata ogonem. Nie wiecie jak sie wymienia ta tylna tuleje mostu, tzn ile jest z nia zabawy w 330d??? siedzi w uchu spawanym do kosza mostu takze jak to wyprasowac??? i ile to kosztuje ???
Pozdr.


Guma kosztuje ok. 70zł Lemfordera

Jest wprasowana, wymiana mi zajęła ok. 7 godzin (wymieniałem bez wymontowania dyfra, musiałem ją wycinać przecinakiem.... sporo roboty !)

Co do wycia, to dyfer kosztował mnie 450zl z przesyłką + olej ok.90zł
Wymieniałem sam, u mechanika usługa ok. 300zł

PS. Do dnia dzisiejszego po wymianie dyfra nic nie wyje, co było winą w starym nie wiem (pozbyłem się problemu wymieniając cały element ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] Coś wyje w przedziale 100-120km/h - co to może być?
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 08:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: SuwaÂłki
Dzieki Maciek za szybka odpowiedz.
No to pieknie, 7 godzin....domyslalem sie ze "latwa" nie jest.
Ja zaczne od tej wlasnie gumy, jest naprawde miekka potem oliwe wymienie dla swietego spokoju. Jestem na obczyznie takze bede staral sie 'stuningowac' ta poduche bo fachmana do wymiany tego bedzie ciezko znalezc, chyba ze serwis, ale bedzie po kieszeni.
Jest zajebiscie miekka ale nie porwana wiec wsadze tam podkladke z grobej gumy z kordu opony i docisne nakretka. Pozwinno wzmocnic podyche 1 stronnie i sie okaze.....
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
czy mozna by jakis dokladniejszy opis gdzie sie znajduje ta gruszka, i moze zdjecie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL