BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 19:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mój pogląd na LPG czy Pb :-))
PostNapisane: 23 maja 2009, 13:57 
Siemka

Może dołączę do dyskusji yes or not dla gazu :) jeździłem 3 lata samochodem na gaz i faktycznie jest taniej niż na benzynie. Jeżeli ktoś stwierdza, że nie ma straty mocy to się myli :) nie istnieje strata mocy jeżeli instalacja poda więcej gazu, ponieważ gaz jest mniej kaloryczny niż benzyna i to jest sprawa oczywista jak to, że słońce świeci. Inn sprawa dotyczy najnowyszych instalacji, dzięku którym spalamy mniej gazu ale to sprawa podobna do najnowocześniejszych systemów np. takich jak w dieslach (common rail), dzięki którym bez zwiększania dawki paliwa silnik pali mniej, kultura pracy jest większa no i żywotnośc silnika jest długa. Niestety każda próba założenia instalacji gazu jest ingenercją, nie wszystkie silniki tolerują instalacje gazowe, akurat BMW radzi sobie świetnie. Większośc silników podczas wieloletniej eksploatacji na gazie ma problemy (co nie oznacza, ze nie jeżdżą) na benzynie. Zapiekają się wtryski, pompa benzyny pompuje paliwo z baku, które krąży i jest ok, ale problem pojawia się gdy ktoś odcina zasilanie do pompy wtedy po dłuższej przerwie w jej pracy bywają trudności w jej raktywacji. Zapieczone wtryski nie działają, bo nie ma smarowania etc etc. Na szczęście silniki dziś produkowane znoszą nie tylko koniecznośc pracy na paliwie, do którego spalania nie zostały przeznaczone, ale znosza także chip tuning czy power box więc jeżeli ktoś twierdzi, że silnik na gazie się niszczy albo szybko zużyje bardzo się myli. Więc jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem, który pali tyle benzyny, że żeby nie zostać dziadem montuje od razu LPG to ja osobiście podziwiam za umiejętność zarządzania własnymi wydatkami :)
Na koniec opowiem moje wrażenia z wizyty u gazownika, który specjalizuje się przede wszystkim w montażu gazu do BMW. NA placu stało ok 20 różnych modeli BMW w różnym roczniku. Od 88` do 08`. Dziwił mnie tylko widok cwaniaczków w dresikach z umięśnioną klatą przyjeżdżających rocznikami BMW, za które trzeba wyłożyć grubą kase i proszą się o załozenie instalacji LPG. Rozumiem kogos kogo stać na luksus, robi potężne przebiegi km, więc żeby nie wydać równowartości samochodu na paliwo zakłąda gaz. Ale po co komu w w takich modelach 750i z 2009 roku instalacja gazowa? No chyba że dostał w spadku albo lub uśmiech pana który musi uklęknąć pod tylny zderzak żeby wetknąć zwiercz do napełnienia 2 butli ;))
Na koniec motto dla niezdecydowanych LPG czy Pb:
Jeden lubi pomarańcze drugi lubi jak mu nogi śmierdzą
Powodzenia :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 16:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kratek, pięknie napisane ale mijasz się z prawdą.

Co miałeś na myśli pisząc o odcięciu pompyu paliwa? Słyszałem że część osób tak robi żeby oszczędzać pompie przy jeździe z małą ilością Pb, ale i tak każda sekwencja odpala tylko i wyłącznie na Pb a pompa co najwyżej się wyłącza po zmianie na LPG... więc coś tu nie halo..

Chyba że mówisz o druciarstwie - wtedy i montaż radia kończy się pożarem w aucie... :D Tak pisząc o LPG możesz pisać o WSZYSTKIM - źle zrobione - można zniszczyć auto.

Co do dresików, równie dobrze możesz napisać poco w ogóle S-klasy i siódemki robią w dieslu??? W ogóle po co BMW ma diesla w E60??? Auto za tyle kasy jak ktoś ma to nie musi oszczędzać. Mało mądre myślenie. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 23 maja 2009, 18:11 
Odcięcie, chodziło o przerwanie pracy popmy, kórej praca była potrzebna do tylko do hałasu, aletak jak piszesz, w instalacjach po odpaleniu na Pb pompka wyłącza się po jakimś czasie a to z kolei powoduje, że nie pracuje ona ciągle i potrafi się uszkodzić, częściej trzeba zmianiać filtr na pompie a w końcowym efekcie całą pompe. Jeżeli chodzi o błędne myślenie hmmm... jeżeli chodzi o diesla to każdy przy zdrowych zmysłach wie, że na dieslu oszczędności można było się doszukiwać w latach 80 albo jeżdżąc na codzień tirem. W dieslu chodzi raczej o frajde z jazdy, chociaż niektórzy poprostu nie trawią klekota pod maską. Co to za oszczędności w dieslu, skoro cena zakupu np BMW serii 3 o tej sanej mocy tj 143KM wynosi około 10 tyś zł? spalanie w dieslu katalogowo to dokładnie 1,2 l mniej na 100km w porównaniu do silnika benzynowego. Przejeżdżając 50000 tyś km rocznie na benzynie wydajemy przy tym przebiegu rocznie 12095zł a na diesla wydamy 8700zł czyli oszczędzamy 3395zł. Wniosek z tego taki, że aby zwrócił się koszt ceny silnika diesla w porównaniu do benzyny trzeba czekać 3 lata, to troche syzyfowa oszczędność, że tak to nazwę, napewno żaden biznesmen nie kupi więc S klasy czy nowej730d za około 270tyś żeby jakies oszczędności robić ;) Podobnie jest z gazem. A Sklasy i 730d robią dlatego np że 750i od 730d jest droższa o około 130tyś zł, więc po to robią diesla, że cena niższa o 130 tyś dała różnicę a pakowanie gazu do 750i która kosztuje około 360 tyś(730d około 270tyś zł) żeby pakować instalacje gazową hmmm wybacz ale to jest dziwne myślenie. Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem instalacj gazowych. Ale to jest taka polska zasada zastaw sie a postaw sie, kupił dresik serie 7 ale nie stac żeby 20000 km rocznie zrobić, ale tak to jest jak ktoś wyżej s...a niż d...e ma, brutalne ale wybaczcie tak to wygląda :) trzeba siły na zamiary brać. Co nie oznacza, że instalacje gazowe to coś złego tylko nie zrozumiała jest polityka oszczędności, bo to żaden interes w takim przypadku kupić 750i za 360 tyś złotówek + instalacja gazowa około 10 tyś złotówek, nie lepiej kupić 740i za 300 tyś zł? nie potrzeba wydawać 60 tyś zł i paprać silnika instalacją gazową i narażać się na utratę gwarancji, osiągi do 0-100 sa gorsze o 0,7 sekundy, spalanie mniejsze o 2 litry... tylko o to mi chodzi :)
A jeżeli badamy zasadność LPG to ja osobiście nie słyszałem żeby jakakolwiek marka aut zajmowała się produkcją silników spalających LPG. O wyścigach też nie słyszałem gdzie używany jest LPG. NAwet ON zagościła w wyścigach długodystansowych, bo silniki benzynowe to norma. A tak sięprzyjęło, że wyścigi to jeden wielki poligon doświadczalny na którym testowano a później wdrażano do seryjnych modeli aut ABS, ESP ostatnio silniki diesla o LPG narazie nie słychać... Więc trzymajmy się zasady LPG to alternatywa dla silników benzynowych i niższe koszty ale tylko w określonym przypadku.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 08:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
kratek2009 napisał(a):
A jeżeli badamy zasadność LPG to ja osobiście nie słyszałem żeby jakakolwiek marka aut zajmowała się produkcją silników spalających LPG


Ot przykład na targach w Lipsku nawet SUBARU reklamowało swoje auta na LPG...

Pomijając już BMW 518ig w E34.

Oprócz tego że producenci np. Toyoty, Audi, Fiata, Seata, Skody i innych wyrażają zgodę na sprzedaż aut w salonach z zamontowaną instalacją LPG... Wałkowane na forum milion razy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
kratek2009 napisał(a):
Co nie oznacza, że instalacje gazowe to coś złego tylko nie zrozumiała jest polityka oszczędności, bo to żaden interes w takim przypadku kupić 750i za 360 tyś złotówek + instalacja gazowa około 10 tyś złotówek


Nie rozumiem... boli Cie to?? każdy robi jak uważa, możesz sprzedać swoje 1,6 , zakupić 7er z 5 litrowym silnikiem i sie zastanawiać czy gazować czy nie
Czemu tak cie to boli ze "przyjeżdżają w dresach itd itd.
Maja kase, ich samochody niech robią co chcą. Z Twojego toku myslenia wnioskuje ze co 2-giemu na forum kazał bys zdemontować instalacje bo Ci sie cos w niej nie podoba Troszke więcej tolerancji

:wstyd:
ja jeżdżę juz 10 miesięcy na sekwencji, zrobiłem na niej 25 tysięcy i nie trudno policzyć ze po pol roku instalka mi sie zwróciła. Ja tu widzę same zalety

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 11:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Szczerze to powątpiewam czy kolesie jeżdżący 7er z z silnikiem 5,0 z 08 nawet roku mieli by na tyle jaj żeby montować instalacje LPG ;) Poza tym wątpię żeby jakiś konkretny fachowiec podjął się ingerować w tak nowoczesną jednostkę napędową. O cenie takiej instalacji nie wspomne bo w 10 klockach to nie wiem czy by się zamknął :P No chyba że jakiś cwaniak w stodole tuningujący gazem polonezy się tego podejmie ;) Reasumując jeżeli kogoś stać na autko za 300 tys zł to uwierzcie mi że stać na paliwo i jeszcze dłuuuugo będzie stać ;) Co innego koleś którego stać na 18 letnią honde za 3 tys, ten to musi kalkulować, bo w rok swoją pocieche może przejeździć ;)

A wracając do tematu czy warto? Uważam że jak ktoś ma zamiar jeździć min 2 lata samochodem i dużo jeździ to owszem powinien z miejsca montować. Ja jeżdżę 3 lata już i ciągle się przymierzam, i pewnie jak by PB nie było w tym roku po 3 zł to już bym miał gaza, a tak to dalej PB leje bo sknera ze mnie heh :/ Poza tym zamierzam w tym albo przyszłym roku rozstać się z is'kiem e36 i pomyśleć nad czymś nowszym ;) , e46 nie che bo brat ma 3,0 touringa, więc mi starczy ;) Tak więc mi się już nie opłaca montować gazu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 54
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Moje BMW: E70
Kod silnika: M57N2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172828
Coraz poważniej zastanawiam się nad założeniem instalki do swojej...

Mam dwie sekwencje:
KME Diego + wtryski Valtek za 2600zł
lub
Stag 300 za 2150 zł

Nie wiem na którą się zdecydować...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Czy te 2 opcje masz do wyboru w jednym zakladzie czy KME w innym a Stag w innym?? bo co z tego ze KME jest lepsze jak ktos nie bedzie umial go skonfigurowac ;/

Dowiedz sie jaki reduktor jest w tym zestawie z KME - unikaj reduktora KME SILVER jesli masz możliwosc wyboru to zapytaj o TOMASETTO

Ogolnie polecam KME na temat staga slyszalem gorsze opinie ale tez daje rade najwazniejsze to wszystko dobrze ustawic i dobrać ze sobą

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 02:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 54
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Moje BMW: E70
Kod silnika: M57N2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172828
To sa do różne zakłady.
W KME , sterownik jest kme, reduktor również kme (dowiem się jaki) a wtryski Valtec'a


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 08:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
czemu nie silver???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Nie trzyma parametrów, cienienie gazu samo sie potrafi przestawic
na necie mozna wyczytac wiele negatywnych opini o tym reduktorze to samo potwierdza moj gazownik ze dawniej te reduktory byly bardzo dobre, pozniej cos w nich pozmieniali, i zrobila sie kicha
sam mam silvera i teoretycznie jest on chyba do 250KM a mi przy isie przy pelnym bucie cisnienie bardzo sie waha
do tego przy 2 regulacji przy okazji gazownik zdziwil sie ze cisnienie z 1Bara podnioslo sie do 3 na biegu jalowym - wrecz byl przekonany ze cos tam krecilem
nie przeszkadzalo to w jezdzie nie wiem jakie moglo by to miec skutki przy dluzszym ekspoatowaniu ale teraz juz co jakis czas lookam sobie na cisnienie czy przypadkiem sie samo nie przestawia i jest ok ale jesli masz okazje to tak jak pisze tomasetto podobno robi robote i nie ma z nim problemow

Pozdro

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 19:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
DJ_Misiek napisał(a):
ja jeżdżę juz 10 miesięcy na sekwencji, zrobiłem na niej 25 tysięcy i nie trudno policzyć ze po pol roku instalka mi sie zwróciła. Ja tu widzę same zalety

i teraz przeczytaj sam siebie
Cytuj:
Nie trzyma parametrów, cienienie gazu samo sie potrafi przestawic
na necie mozna wyczytac wiele negatywnych opini o tym reduktorze to samo potwierdza moj gazownik ze dawniej te reduktory byly bardzo dobre, pozniej cos w nich pozmieniali, i zrobila sie kicha
sam mam silvera i teoretycznie jest on chyba do 250KM a mi przy isie przy pelnym bucie cisnienie bardzo sie waha
do tego przy 2 regulacji przy okazji gazownik zdziwil sie ze cisnienie z 1Bara podnioslo sie do 3 na biegu jalowym - wrecz byl przekonany ze cos tam krecilem
nie przeszkadzalo to w jezdzie nie wiem jakie moglo by to miec skutki przy dluzszym ekspoatowaniu ale teraz juz co jakis czas lookam sobie na cisnienie czy przypadkiem sie samo nie przestawia i jest ok ale jesli masz okazje to tak jak pisze tomasetto podobno robi robote i nie ma z nim problemow


dlatego nie mam gazu i pewnie nigdy nie bede mial

co do nowych samochodow i gazu
znajomy majacy fabryke instalacji gazowych ma m.in. mercedesa s500 w221 w ktorym po skonczeniu sie gwarancji zamontowal gaz
po dosc krotkim okresie czasu padl mu silnik by potem mu padla skrzynia
gaz jest dobry ale w zapalniczkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
tomasz86 napisał(a):
by potem mu padla skrzynia
to na pewno dlatego że zamontował gaz :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 23:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Powiem tak
Raczej nikogo na forum nie interesują opowieści co stalo sie szwagrowi/wujkowi/chlopakowi znajomej/babci czy dziadkowi czy nie wiadomo komu co jeszcze
Kolego jesli piszesz ze padl silnik to juz pisz konkretnie co padlo jak do tego doszlo

bo z wypowiedziami w stylu
znajomy zamontowal gaz i padla mu skrzynia to kolego dzieciom bajki opowiadaj


Nie chce tez aby bylo tak przyjęte ze ludzie myslą ze zamontują sekwencje i bedzie wszystko loozik nic sie nie bedzie psulo itd - bzdura. To tylko urządzenia i psuć sie bedą czy tego kolego tomasz86 chcesz czy nie
pisze tez to wszystko po to aby kolega jesli juz decyduje sie na zalozenie gazu nie popelnial potknięc ktore uczynili inni (pisze tu o sobie a dokladnie o reduktorze KME)


dodam tyle ze po tylu zaoszczędzonych złotówkach bez słowa jestem w stanie dac 180 zl za nowy reduktor i dalej cieszyc sie bezproblemową jazdą a co do wyliczen to kolego tomasz86 looknij sobie wczesniej i odejmij 180 zl na nowy reduktor jesli Cie to tak razi
ja dalej widze oszczednosc

Cytuj:
dlatego nie mam gazu i pewnie nigdy nie bede mial


tomasz86 nawet nie mam zamiaru przekonywac Cie do gazu czy cos w tym stylu
Stac Cie na jazde na pb - tylko pogratulowac
ja natomiast jestem studentem i tankowanie LPG jest dla mnie frajdą a nie udręką tym bardziej ze cena pb dalej rośnie ;/ a LPG u mnie 1,60zl :)

Pozdro

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 02:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
wipeer napisał(a):
tomasz86 napisał/a:
by potem mu padla skrzynia
to na pewno dlatego że zamontował gaz :rotfl: :rotfl: :rotfl:

samo przelaczanie sie z benzyny na gaz w automacie ma negatywny wplyw na skrzynie


kolego dj, spoko kazdy chwali to co ma
mialem is-a i wiem ze potrafi on palic 8l w miescie wiec nie ma z nim tragedi a czas splacania sie instalacji za 2,5 tys zl jest rozlozony w czasie
szczegolnie ze przez ostatni okres czasu byly tez momenty ze gaz byl po 2 zl a paliwo po 3,6zl
osobiscie tez w zyciu bym nie kupil samochodu z zamontowanym gazem i o dziwo co smieszne wiele osob ktore same jezdza na gazie maja podobna opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 02:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
wipeer napisał(a):
tomasz86 napisał/a:
by potem mu padla skrzynia
to na pewno dlatego że zamontował gaz :rotfl: :rotfl: :rotfl:

samo przelaczanie sie z benzyny na gaz w automacie ma negatywny wplyw na skrzynie


kolego dj, spoko kazdy chwali to co ma
mialem is-a i wiem ze potrafi on palic 8l w miescie wiec nie ma z nim tragedi a czas splacania sie instalacji za 2,5 tys zl jest rozlozony w czasie
szczegolnie ze przez ostatni okres czasu byly tez momenty ze gaz byl po 2 zl a paliwo po 3,6zl
osobiscie tez w zyciu bym nie kupil samochodu z zamontowanym gazem i o dziwo co smieszne wiele osob ktore same jezdza na gazie maja podobna opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
tomasz86 napisał(a):
samo przelaczanie sie z benzyny na gaz w automacie ma negatywny wplyw na skrzynie
i jest to tak drastyczny incydent że poprostu skrzynia odrazu rozsypuje sie nam w mak :wstyd: tak jak napisał DJ_Misiek, jeśli już Tomku masz opowiadać nam takie historie to przydało by sie parę szczegółów, co konkretni stało sie w silniku, jaki wpływ miał na to gaz o skrzyni już nie wspomnę bo jeśli miałby sie ona zepsuć po przełączeniu z benzyny na gaz to nie przeżyła by ona żadnego kickdowna.

tomasz86 napisał(a):
czas splacania sie instalacji za 2,5 tys zl jest rozlozony w czasie
szczegolnie ze przez ostatni okres czasu byly tez momenty ze gaz byl po 2 zl a paliwo po 3,6zl
fakt tyle że ten kto zakłada LPG z reguły umie liczyć. mi instalacja np zwróciła po jakichś 10miesiącach a auto mam już prawie 3 lata i pewnie jeszcze nim trochę pojeżdżę co do ceny lpg to fakt był okres kiedy różnica była nie wielka między PB i wtedy nawet na LPG nie jeździłem no ale teraz kiedy LPG kosztuj ok 1,60 a cena benzyny już nie jest taka kolorowa to dla mnie oszczędność jest oczywista.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 08:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: SWD
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28
Kubenzy napisał(a):
Gaz to zło

Gaz to przyszłość kolego. Zwłaszcza jeśli chodzi o CNG. A komentarze typu "nie, bo nie" sobie darujcie. Każdy kto ma o tym choć trochę pojęcia, wie jakie korzyści daje gaz i nie opowiada farmazonów o psuciu silnika. Kilkanaście lat temu to samo mówiono o dieselach....
Jeden warunek: sekwencja z górnej półki założona u dobrych fachowców.

p.s. znajomy założył gaz i padła mu skrzynia? mój znajomy założył gaz i umarł mu ojciec..ten gaz to rzeczywiście badziew.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Gazem to kiedyś ludzi mordowali. Dzisiaj biorą się za silniki :kwasny: A swoją drogą słyszeliście że PB ma być po 5,5zł? W przyszłym roku już! Kochani politycy biorą się za łatanie dziur (ale nie w drogach)!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 54
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Moje BMW: E70
Kod silnika: M57N2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172828
Skusiłem się i założyłem.
Instalacja sekwencyjna
Sterownik - STAG-4
Listwa wtryskowa - Valtek
Reduktor Zavoli Zeta

Efekt?
Chodzi pięknie! Nie ma ŻADNEJ różnicy miedzy paliwami. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony!
Całkowity koszt - 2200zł
Teraz jeżdżę za darmo!

_________________
Ex: E36 318i '98 Cabrio, E30 320i Coupe '89, E39 528iA '96, E39 530dA '02, E38 740i '98,
jest: E70 Xdrive 35d '08


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL