BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] silnik 2.5d
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: IÂłowa
Powiedzcie mi czy silnik ten po faceliftingu 2.5d psują się jak ten stary tds???


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2009, 17:41 przez dzon2222, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
slyszalem ze byly problemy z silnikami 2.4 diesel ale 2.5 to raczej nie.
ale polecil bym ci 3.0 dieselka ....super sprawa

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: silnik 2.5d
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
dzon2222 napisał(a):
Powiedzcie mi czy silnik ten po faceliftingu 2.5d psują się jak ten stary tds???


TDS to inna epoka
2.5d oraz 3.0d to te same silniki różnią się tylko pojemnością i mocą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 17:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
TDS`y się psują ??? Pamiętajmy, że to silnik z zamierzchłej dla diesli ery i fakt że przetrwał w produkcji niemal do XXI wieku jest najlepszym dowodem jego udanej konstrukcji. Wszelkie narzekania jakie słyszy się na jego temat wynikają z:

- kosmicznych przebiegów 600 - 700 tys. km /choć na liczniku 180 potwierdzone książką serwisową/

- nieprawidłowej eksploatacji. Ten silnik wymaga od użytkownika kultury technicznej /a niektórym jego użytkownikom brakuje nawet osobistej/. Spróbujcie najnowszej Kawasaki Ninja wstawić na zimnym silniku do maxa to łańcuch rozrządu zawiąże się na pęk. Czy to znaczy że Kawasaki produkuje kiepskie silniki ???

- zaauwansowania techicznego konstrukcji - druciarz nie zaleczy elektronicznej pompy więc powie że to wina konstrukcji a nie jego niekompetencji.

- zaniedbania - n.p. padająca pompa wody czy visko zemści się na użytkowniku momentalnie.


Czy 2.5d i 3.0d to te same silniki, jak ktoś napisał ??? Zupełnie inne. Mają pewne współne elementy osprzętu ale blok silnika jest zupełnie inny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 18:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
u mnie w domu od 3 lat jest 525d najpierw 2002 teraz 2003 rok
fajne samochody ,malo palą ale brakuje im mocy z 530d szczegolnie przy wyprzedzaniu po polskich super drogach
ta z 2002 miala 276tys km przejechane i wciaz chodzila bardzo dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 22:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
lizardking napisał(a):
TDS`y się psują ??? Pamiętajmy, że to silnik z zamierzchłej dla diesli ery i fakt że przetrwał w produkcji niemal do XXI wieku jest najlepszym dowodem jego udanej konstrukcji. Wszelkie narzekania jakie słyszy się na jego temat wynikają z:

- kosmicznych przebiegów 600 - 700 tys. km /choć na liczniku 180 potwierdzone książką serwisową/

- nieprawidłowej eksploatacji. Ten silnik wymaga od użytkownika kultury technicznej /a niektórym jego użytkownikom brakuje nawet osobistej/. Spróbujcie najnowszej Kawasaki Ninja wstawić na zimnym silniku do maxa to łańcuch rozrządu zawiąże się na pęk. Czy to znaczy że Kawasaki produkuje kiepskie silniki ???

- zaauwansowania techicznego konstrukcji - druciarz nie zaleczy elektronicznej pompy więc powie że to wina konstrukcji a nie jego niekompetencji.

- zaniedbania - n.p. padająca pompa wody czy visko zemści się na użytkowniku momentalnie.


Czy 2.5d i 3.0d to te same silniki, jak ktoś napisał ??? Zupełnie inne. Mają pewne współne elementy osprzętu ale blok silnika jest zupełnie inny.

zgadzam się z opinią że większość awarii to wina właściciela, a co do przebiegów nic nie jest wieczne w końcu się zużyje. Niestety większość kierowców w naszym kraju jak kupuje auto i musi troche kaski włożyć bo coś sie popsuło to zaraz wyraża opinie że to złom, najlepiej żeby jeszcze w bak nie lać i z rury złotówki leciały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 22:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
Jestem w posiadaniu 525d od 2 lat,zrobiłem przeszło 100 tyś.km.,samochód ma 312 tyś. i ma się bardzo dobrze :07: .Jak do tej pory nie miałem żednej awarii(odpukać w niemalowane),ale jeśli miałbym do wyboru 530d,to wybrałby to drugie(ze względu na moc).
Pozdrawiam(sobota) :08:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL