BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
racja coś sie przycina


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Tak na marginesie, nie jest to m62, bo w programie, e39 535i od 95-03r są tylko te motory ?

Po pierwsze, zależy jaki czujnik wstawiłes. Jak nowy zamiennik, to masz już odpowiedź.
Jeśli czujnik jest oryginalny, to dalej, poszukał bym nieszczelnosci w dolocie i na wężyku wychodzącym z regulatora ciśnienia na listwie wtrysków,
Jesli to jest ok to zajął bym się przepustnica i czujnikiem połozenia pedału gazu ( nie wiem czy masz przy pedale czy w przepustnicy).

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 10:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ten silnik ma podobne zachowanie jak uszkodzeniu ulega czujnik położenia wału.
Jego awaria odziwo pozwala na uruchomienie silnika :zdziwko:
Może mechanik nie uważnie odczytał błąd.
Zanikanie odczytu czujnika położenia wałka, nie jednokrotnie spowodowane jest wypadaniem zapłonu (uszkodzeniem cewki/cewek zapłonowych).
A co z odczytem przepływomierza??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 10:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
no chyba masz racje ze m62 ja tam az tak dokładnie na tych oznaczeniach sie nie znam . mechanik mówił ze czujnik brał z serwisu ... a jakiego "serwisu" to nie wiem bo już nie pytałem. coś tam kiedyś słyszałem ze są dwa czujniki jeden położenia wału który jak sie zepsuje to już auta nie odpali a drugi położenia wałka rozrządu po zepsuciu którego są właśnie dziwne akcje z silnikiem. a co do wypadania zapłonu czasem ... to przy tym szarpaniu czuc jakby auto nie chodziło na wszystkie gary. co do przepływomierza to nie wiem ... a zeby to sprawdzic trzeba jechac na komputer czy da sie jakos we własnym zakresie?? a co do cewek to jak by była któras uszkodzona to by chyba momentami by mu sie nie poprawiało tylko cały czas była by kicha... a jak go najdzie to potrafi do końca 2 biegu tańcowa jak mu zagram


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 13:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Stawiam na czujnik, a w zasadzie na zamiennik który ci pewno wstawił.
Tez to przerabiałem na zamienniku i dopiero oryginał załatwił sprawe.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
a mam pytanie czy zamiennik różni sie jakoś od orginału w wygladzie? nie wiem kolor jakieś numery ...?? a ile orginał może kosztowa a ile zamiennik bo na allegro do mojego modelu nie mogłem znaleśc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Ja brałem używke z allegro i płaciłem ok 80zł.
Na starym nie było żadnego nr ani nazwy firmy, na nowym było narysowane na biało logo BMW i nr serwisowy w/g programu.

Jak szukałem na allegro to kierowałem się oznaczeniem motoru, czyli, np. M52TU, czyli wszystkie modele z podwójnym vanosem, a jeszcze i pojemność jak trafisz to najlepsza wtedy opcja.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 22:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
no to wychodzi ze orginał załozył bo w sumie bym był co najmniej zły jak by mnie skasował na 500 zł za czujnik i by wstawił jakąś chińszczyzne... zadzwonie do niego i niech żeźbi dalej ... bo skoro mówi ze wzioł go z serwisu to na pewno podlega reklamacji jak by było coś nie tak z nim ... chyba ze to inna przyczyna...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
Boggy e36 napisał(a):
1. Na jakiej podstawie wymieniłeś czujnik połozenia ( masz dualVanos bo niekojarzę, a jesli tak to który czujnik) ?

2. Czy coś rozbierałeś w silniku ( gumowe doloty, zdejmowałeś przepustnicę itp, co później niedokładnie mogłeś założyć lub naderwać ) ?

3. Mulenie jest tylko na ciepłym silniku, i czy czasami, na zimnym, nie pali "na dotyk", tylko tak jak by go przez chwilę zalało ?

4. Czy wywala z rury wydechowej nieprzepalone paliwo kiedy zaczyna źle pracować ?


chciałem zapyta o pkt 3 ponieważ zauważyłem że na zimnym tych dolegliwości jednak nie ma dopiero jak już sie dobrze rozgrzeje... może jakieś sugestie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
? :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 12:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
? :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 12:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
? :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 14:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Mi, jak właśnie źle pracował zamiennik czujnika to mulił tylko po nagrzaniu.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
więc to pewnie będzie to :| wielkie dzięki kolego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 09:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
no i po problemie :hyhy: wymieniłem jeszcze ta sonde lamda i dalej było to samo... wiec mówie sobie albo cie zakatuje albo cie puści i tak ponad 200 km ostrego catingu... spalanie non stop ponad 20 litrów i ku mojemu zdziwieniu przeszły jej humory... czym to było spowodowane nie mam zielonego pojecia ... może jakieś sugestie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Busko ZdrĂłj
Adaptacja? :hyhy:

Wcale nie musiałeś katować. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Boggy e36 napisał(a):
Mi, jak właśnie źle pracował zamiennik czujnika to mulił tylko po nagrzaniu.

Czy zła praca tego czujnika objawiała się jakimikolwiek błędami na komputerze?
Też wstawiłem zamiennik, na początku było dobrze, teraz jest coraz gorzej, wydaje mi się że to jego wina (zero błędów na kompie)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 97
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: stary rupi
Kod silnika: M62B44
Kojak_ct napisał(a):
Adaptacja? :hyhy:

Wcale nie musiałeś katować. :)


może i adaptacja :D ale warto było jej korbowody podprostowac ;) :hyhy: teraz to malina aż strach wsiadac bo potrafi i na 3 biegu przytańczyc :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 18:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
fixxxer1 napisał(a):
Boggy e36 napisał(a):
Mi, jak właśnie źle pracował zamiennik czujnika to mulił tylko po nagrzaniu.

Czy zła praca tego czujnika objawiała się jakimikolwiek błędami na komputerze?
Też wstawiłem zamiennik, na początku było dobrze, teraz jest coraz gorzej, wydaje mi się że to jego wina (zero błędów na kompie)...


Tylko na GT1 wyszedł błąd : camschaft sensor ein ( czy jakoś tak ).
Na innych nic nie wychodziło.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL