BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Panel Klimatyzacjy dziwny dzwięk
PostNapisane: 9 lipca 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 135
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 528i E39
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158059
mam takie pytanie przez noc padł mi akumulator niewiem przez co ale gdy wylacze stacyjke to w panelu od klimy coś tam jakby działało cały czas???? To mam tak sobie tam w panelu pracować?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 07:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Tak, bo to jest wiatraczek który chłodzi to ustrojstwo, po kilku minutach od wyłączenia kluczyka wiatraczek w panelu staje i buczenia już nie ma :hyhy:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 07:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 135
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 528i E39
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158059
samochód stał całą noc gdy weszłem wiatraki były wyłączone i znów zaczeli pracować. Jest tak przy każdym otworzeniu drzwi to normalne???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 08:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PruszkĂłw
Kolego pare dni temu mialem to samo padł mi akumlator i tez myślalem ze to to jest ale nie wtym lezy przyczyna poniewaz zbadalem sobie akumlator a mianowicie odlaczylem kleme "+" od akumlatora i sprawdzilem przy wylaczonym samochodzie oczywiscie zgaszonych lampkach itp ze moc jaka pobiera auto jest w 100% normalna a wiatrak od klima tronik pracowal. wymienilem aku i jest git

p.s. jak masz watpliwosci to mozesz to sprawdzic naladuj sobie akumlator i na noc odlacz kleme jak rano Ci zapali to zeczywisci moze byc problem z pradem u Ciebie a jak nie zapali tzn ze aku masz do wymianki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 08:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Mate08 napisał(a):
Jest tak przy każdym otworzeniu drzwi to normalne???

Przy każdym przekręceniu kluczyka - wystarczy, że kontrolki się zapalą a wiatraczek już działa

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 09:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Mate08, Te wentylatorki służą do pobierania powietrza z wnętrza samochodu, po pomiarze jego temperatury klimatronic odpowiednio reguluje pewne rzeczy, aby jak najszybciej uzyskać temperaturę zadaną, wyświetlaną na panelu.
Wiatraczek zaczyna się kręcić zaraz po otwarciu drzwi i przez dłuższą chwilę po opuszczeniu samochodu.

Jeżeli zgasisz auto, pozamykasz drzwi, sam zostaniesz w środku, a po 30 minutach ten wentylator dalej się kręci, to może on być przyczyną rozładowania akumulatora.

Na początek zmierz sobie pobór prądu w stanie spoczynku/na postoju, jeżeli nie przekroczy 0.1A, czyli 100mA to nie jest to wina wiatraczka.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47063

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 12:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 135
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 528i E39
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158059
a mam jeszcze jedno pytanie jaki powinien być akumulator to zanczy ile powinien miec Ah??? silnik 2.5TDS E39 6Garów ???? Ja mam 60Ah


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 15:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Zdecydowanie za mały!! Tutaj zalezy od wypasu w aucie ale najmniej 80Ah - najwiecej 95Ah. Ten drugi to jak masz Webasto ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL