BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 15:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Pedał sprzęgła.
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 16:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Czy w waszych maleństwach również sprzęgło "bierze" dość wysoko?
Znalazłem w sieci taki zestaw ograniczający ruch pedału, stąd śmiem twierdzić że to może być normalne w BMW e36.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 17:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
u mnie jest to samo.sprzeglo bierze u samej gory ale jest to dobre przy szybkim zmienianiu biegow :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
No niby tak ale wolę operować sprzęgłem trzymając piętę na podłodze bo lepiej je wyczuć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 19:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
u mnie tez prawie na samej gorze zaczyna chwytac... chyba ten typ tak ma ; ]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 21:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Seat Leon
Kod silnika: 1.9 TDI
taka jest juz charakterystyka bmki :cwaniak:

_________________
W poszukiwaniach BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
No to mój typ ma chyba inaczej, bo u mnie bierze normalnie, nie przy samej górze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
U mnie około 3/4 wysokości od dołu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 23:53 
Posiadalem e-30 i był ten sam problem teraz w e-34 jest to samo a jak kolega stwierdził wolałbym tez miec kawałek nagi na podłodze!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 00:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 44
Lokalizacja: MysiadÂło
właśnie sie dzisiaj nad tym zastanawiałem :rotfl: wychodzi na to że ten typ tak ma :cwaniak:

_________________
E36::320i Touring::M-pakiet / E46::320d Touring M-pakiet

po zmianie z e36 na e46, moja ukochana stwierdzi³a ¿e oprócz koloru, niczym siê nie ró¿ni¹ .. hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
U mnie jest normalnie :luka:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
chyba wlasnie nienormalnie :hyhy: bo u wiekszosci lapie wysoko czyli to jest normalnie : P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 09:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 506
Lokalizacja: Kęty/Chełmek i okolice :)
wymienialiscie sprzeglo? jak wam chodzi pedal sprzegla? lekko czy ciezko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Lekko, bez żadnych niepokojących oznak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 10:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
hehe, dzieki matt-el czyli mam jechac do mechanika.. :(

U mnie chodzi leciutko- i zadnej niewygody z nogą w powietrzu wiszącą nie stwierdzono.. ;) wiec to jest dla mnie normalne :hyhy:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 22:43 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
U mnie około 3/4 wysokości od dołu

I to jest właściwy moment na łapanie sprzęgła.

W sytuacji zaś kiedy sprzęgło bierze wysoko, trzeba się liczyć z wymianą tarczy sprzęgielnej.
Na razie jeszcze sprzęgło się nie slizga, ale w niedalekiej przyszłości zacznie :zalamany:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 00:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36
Kod silnika: M43B18
U mnie nie łapie wysoko - w miarę normalnie - problem jest inny - to znaczy że pedał sprzęgła po puszczeniu jest strasznie wysoko. No ale narazie nic nie robię, bo nie ma sensu - po wymianie powinno być OK (w każdym razie w poprzednim samochodzie miałem to samo i po wymianie już było normalnie), ale puki co się nie ślizga...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 07:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Czesc, moj pierwszy post tu, Co do sprzegla to ja mam problem, lapie mi wysyko, jest twarde jak w jakims czolgu i nie chodzi plynnie tylko tak sie zacina i skrzypi gdzies od dolu jak by guma o blache tarla czy jakis plastiki,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 18:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
maszpewnie linke w pancerzu już przytarta a co do tematu sprzegła to moja bierze 3/4 wysokosci jest to moja 3 szt bmw i wszystko jak jest ok to tak powinno byc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
To ja sobie wstawiłem ogranicznik. Mam nadzieje że zda egzamin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 00:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
juniorszogun napisał(a):
maszpewnie linke w pancerzu już przytarta a co do tematu sprzegła to moja bierze 3/4 wysokosci jest to moja 3 szt bmw i wszystko jak jest ok to tak powinno byc

Linke? sprzeglo jest hydrauliczne chyba nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL