Frank napisał(a):
:)
zbyt duzo ich, by wszystkie wyszperac, napisac.
Ale dla porównania np E32 750iL przed liftingiem ('88) miało 50,7 % przód /49,3 % tył

Wychodzi na to że 750 ma nacisk na tylną oś 887,4 a moja z tyłu 829,67 kg, różnica nie całe 60 kg. Mniej niż butla z gazem... dlaczego więc w 750 zaleca się dużo wyższe ciśnienie na tylnej osi? 10%... choć w sumie jakieś 8% różnicy mas z tyłu i 10% w cisnieniu to podobne liczby...
Tak drąże ten temat bo ostatnio dopompowałem opony i cieszę się jazdą na nowo

W niskoprofilowych nie widać że mało cisnienia... panowie... kontrolować ciśnienie przynajmniej co co drugie tankowanie
Nie olewać sprawy jak jeszcze do nie dawna ja
Ciśnienie to bezpieczeństwo, prowadzenie, spalanie i zużycie opon; nie tanich w przypadku E32 przecież...
Pozdrawiam