Witam.niech kolega odkręci górny wąż od chłodnicy,tzn,popuści zacisk i go wyjmie,wąż podnieść nad chłodnice i lać do niego płyn,tak długo,aż zacznie z chłodnicy leciec płyn,w proporcjach ile dolejemy do węża tyle wyleci z otworu z chłodnicy gdzie był waż,następnie wcisnąć wąż spowrotem,zacisk dokręcić,zakręcić korek,i zapalić autko rozgrzać do 1/4 zakresu temp.zgasić silnik i popuścić odpowietrznik na chłodnicy,znana już mała śrubka, zakęcic odpowietrznik i zapalić silnik,rozgrzać do pozycji 92 stopnie, czyli do wskazuwki na polowie wskaznika temp. zgasić silnik ostrożnie odkręcić odpowietrznik, poczekać 2min zapalić silnik lekko zwiększyć obroty,na ok 15s. po 15s.spuscić z gazu na bieg jałowy zakręcić odpowietrznik,złapac za dolny wąż i obserwować czy nagrzewa sie tak samo jak górny wtym czasie pokrętlo od regulacji temp.na maximum ustawione,nawiew na zero (wył dmuchawe) zostaw go na wolnych obrotach na ok 5min,,po 5 min zgaś autko (zwruć uwage na wskaznik temp.czy jest na polowie) popuść ponownie odpowietrznik na 1 min.zakreć i zrub jazde prubną.bmw ma chłodzenie ciecza z układem zamkniętym tzw,potocznie cisnieniowym,gdybyś np.odkręcil korek w chlodnicy puscil autko.płyn by ci mógł wybic,z powodu "zawrzenia",każdy by tak stwierdził

ale jesli wytworzy sie ciśnienie w układzie chłodzenia na skutek zwiększania sie objętości cieczy chłodzącej,(twarde węże od chlocnicy sa wtedy)układ pracuje najbardziej prawidłowo.