Przekaznik od pompki masz w komorze silnika po prawej stronie. Przekaznik jest pomaranczowy lub brazowy w zaleznosci od wersji.
Sprawdzasz tak:
Przykladasz woltomierz do zaciskow 30 (+) i 85 (-) w cokole przekaznika - napiecie ma byc ok 12v
jesli pokazuje inne przykladasz do 30 i masy - jesli teraz masz 12V sprawdz brazowo-zielony przewod czy nie ma przerwania. W przeciwnym razie sprawdz czerwony i jak cos wymien
Wlacz zaplon i woltomierz do zacisku 86(+) i masy - napiecie ok 12V. Jak nie ma sprawdz czerwono-bialy przewod.
Jak cos polacz zaciski 30 i 87 krotkim przewodem - jak bedzie pompka pracowac wymien przekaznik. Ew zielono_fioletowy kabel - idzie do pompki.
Jak przekaznik bedzie ok wyjmij pompke i zepnij na krotko. Wyjecie mi zajmuje okolo 15 minut a ciezko mnie nazwac mechanikiem
