BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 08:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
DaaN napisał(a):
zabafilip napisał(a):
Narazie tylko przód poszedł niżej (-40), jutro robię tył (-20).


spokojnie mogło/może być więcej :hyhy:


Mogło, tylko nie wymieniałem amorów bo były jeszcze względne (wszystkie 60% +- 2%). A do 60/40 potrzebne już inne amorki.
Ja z efektu jestem zadowolony, co prawda przerwa jeszcze jest ale nie jest już taka duża. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 08:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Wczoraj skończyłem cała operacje. Założenie sprężyn na tył pochłonęło max 30 minut. Efekt jest super. Wkrótce zorganizuje jakąś ciekawą sesje :hyhy: :hyhy:

Dzisiejsze fotki wnętrza (bo odkurzyłem :D)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 sierpnia 2009, 21:24 przez zabafilip, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 08:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PL
Super E30stka. Tylko szkoda, że nie R6. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 09:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
No szkoda, ale w planach jest :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 10:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Jezuuu, jak mi się ta Twoje E30 podoba :super:

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 13:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
pietiaEZG napisał(a):
Jezuuu, jak mi się ta Twoje E30 podoba :super:


Dzięki, bardzo się cieszę :) :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 13:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
super zmiana podoba mi się :ok:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 11:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Dzięki, bardzo się ciesze, że się podoba. :hyhy:

W chwili obecnej E30stka czeka na wymianę popychaczy bo troszkę pocykuje.
To akurat zleciłem mechanikowi :kwasny:
Po wymianie zostanie zalana 5w40 :hyhy: :hyhy:
Dalej szukam podbicia z 325i=324td ale z marnym skutkiem...
W dalszych planach wspomaganie (myślę, że koniec miesiąca)

Pozdrawiam,
:]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 11:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
ładne e30 :ok: na największy PLUS zasługuje to, że tak o Nią dbasz :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 19:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Zdecydowałem, że muszę jednak coś pokombinować z przodem. Musi definitywnie iść jeszcze 15-20mm w dół. Wiadomo, że będę musiał zamówić amory z mniejszym skokiem, ale co z sprężynami. Nie wywalę przecież nowo zakupionych i kupie inny zestaw.
Tył zostaję, bo po założeniu jest super - delikatnie chowa się.
Macie jakiś pomysł?
Pozdrawiam,
:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 22:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Raczej moja e30 nie jest dobrym przykładem zglebionej bety, ale z tymi -40/20 to przygiołeś. 60/40 to jest minimum, sam teraz o tym wiem i będę wymieniał u siebie na -75/55 albo coś podobnego w ten deseń.
Oczywiście zgadzam się przedmówcami, że to piękny egzemplarz i super, że tak dbasz o nią. Na twoim miejscu brałnym sprężyny 60/40 komplecik i zakładał na stare amorki, skoro są jeszcze dobre, a springi 40/20 wystawił na alledrogo. Są osoby zainteresowane też i takim zestawem, nie trzeba się martwić o pracę amorów oraz ich wymianę. Po roku kupisz sobie nowe amorki np. B8 o skróconym skoku i będzię sztywno i pewnie się trzymał drogi.
Albo kup komplet, amorki i spring. Ale nie żaden Ta-Tech bo to jakiaś chińszczyzna :P . Jakiś komplet do 1500pln KW Suspension, FK, czy coś innego. Można coś wybrać. A "starą" zawiechę opyl w komlecie ze springami, puki jeszcze amorki masz w dobrym stanie.
A jeśli chodzi o fele. :wstyd: Takich ronali to bym na zapas nie wziął. Borbety są faktycznie oklepane, ale tylko na forach i pewnie w klubach. Bo na ulicy na żywo takie fele widziałem tylko na dwóch e30 w ciąg 3 lat. Ale może mam pecha. BK Racingi, Borbet A, Borbet T, BBS RS, Alpiny, Keskin K1, OZ Futura, Borbet B, Azev A, i jeszcze pare innych modeli, z którymi e30 wygląda zacnie. Nie ma co kombinować bo łatwo można powędrować w złym kierunku.
Betka jest super, golas jak mój ale to dobra baza do dalszej zabawy.
Będę miał ten wątek na oku :P

ps. sorki, ale czasem ogarnia mnie grafomania :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 10:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Lucass napisał(a):
Raczej moja e30 nie jest dobrym przykładem zglebionej bety, ale z tymi -40/20 to przygiołeś. 60/40 to jest minimum, sam teraz o tym wiem i będę wymieniał u siebie na -75/55 albo coś podobnego w ten deseń.
Oczywiście zgadzam się przedmówcami, że to piękny egzemplarz i super, że tak dbasz o nią. Na twoim miejscu brałnym sprężyny 60/40 komplecik i zakładał na stare amorki, skoro są jeszcze dobre, a springi 40/20 wystawił na alledrogo. Są osoby zainteresowane też i takim zestawem, nie trzeba się martwić o pracę amorów oraz ich wymianę. Po roku kupisz sobie nowe amorki np. B8 o skróconym skoku i będzię sztywno i pewnie się trzymał drogi.
Albo kup komplet, amorki i spring. Ale nie żaden Ta-Tech bo to jakiaś chińszczyzna :P . Jakiś komplet do 1500pln KW Suspension, FK, czy coś innego. Można coś wybrać. A "starą" zawiechę opyl w komlecie ze springami, puki jeszcze amorki masz w dobrym stanie.
A jeśli chodzi o fele. :wstyd: Takich ronali to bym na zapas nie wziął. Borbety są faktycznie oklepane, ale tylko na forach i pewnie w klubach. Bo na ulicy na żywo takie fele widziałem tylko na dwóch e30 w ciąg 3 lat. Ale może mam pecha. BK Racingi, Borbet A, Borbet T, BBS RS, Alpiny, Keskin K1, OZ Futura, Borbet B, Azev A, i jeszcze pare innych modeli, z którymi e30 wygląda zacnie. Nie ma co kombinować bo łatwo można powędrować w złym kierunku.
Betka jest super, golas jak mój ale to dobra baza do dalszej zabawy.
Będę miał ten wątek na oku :P

ps. sorki, ale czasem ogarnia mnie grafomania :P


Musze powiedzieć, że po zrobieniu tyłu i po przejechaniu paru set kilometrów przód poszedł jeszcze delikatnie w dół (5-6mm), także nie jest źle :rotfl:
Ogólnie jestem zadowolony z obniżenia, i nie planuję dalszej gleby (jak na chwile obecną).
Teraz mam inne priorytety :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 15:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ladne e30

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 16:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b25
zadbana e30. Daj go niżej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
No to panowie masakra...
Rozebrałem dziś pokrywkę zaworów bo chciałem wyczyścić ją porządnie przed oddaniem do mechanika w poniedziałek (była przewidziana sama wymiana szklanek).

No dobra myślę, że 1.2k mi wystarczy:
-wałek out
-dźwignie out

Popychacze już mam - INA :hyhy:
Moje pytanko brzmi: jakiej firmy wybrać do tego wałek i dźwigienki.
Będę wdzięczny za odpowiedź bo jutro muszę dokonać zakupu.

Pozdrawiam,
:wstyd: :wstyd: M40 :wstyd: :wstyd: M40 :wstyd: :wstyd:


Ostatnio edytowano 9 października 2009, 08:34 przez zabafilip, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
z tymi firmami to niestety Ci nie pomogę ale co do zawieszenia to jak mówisz że jeszcze poszło w dół to jak narazie jest wporząsiu ;), zobaczysz jak to na feldze będzie wyglądało i wtedy zdecydujesz czy dalej się opłaca czy wystarczy ;) pozdrawiam

_________________
moja maÂła (OO==[][]==OO) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52893


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Zamówiłem wałek i dźwignie firmy AE.
Chyba dobry wybór?? :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
fajna e30 :chytry: :serce:

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 22:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
super wyglada
widac ze mega zadbana
gratuluje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 23:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
śliczna e30 :super:

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL