BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 21:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] kontrolka płynu chłodniczego
PostNapisane: 15 września 2009, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Witam, mam następujący problem: jeździłem i co jakiś czas zapalała się kontrolka płynu chłodniczego(żółta), otwieram i patrzę - w normie. Odpowietrzyłem układ, i jak się okazało płynu było mało, więc go dolałem. jeździłem kilka dni i znowu powtórka z rozrywki, dzisiaj wlałem z 400ml płynu :zdziwko: co to może być? Pomocy :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] kontrolka płynu chłodniczego
PostNapisane: 15 września 2009, 17:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Wuja napisał(a):
Witam, mam następujący problem: jeździłem i co jakiś czas zapalała się kontrolka płynu chłodniczego(żółta), otwieram i patrzę - w normie. Odpowietrzyłem układ, i jak się okazało płynu było mało, więc go dolałem. jeździłem kilka dni i znowu powtórka z rozrywki, dzisiaj wlałem z 400ml płynu :zdziwko: co to może być? Pomocy :)


Wyciek ? :zdziwko:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Nie widzę go, oglądałem z kolegą a później mechanik rzucił okiem i też nic nie widział :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Wuja napisał(a):
Nie widzę go, oglądałem z kolegą a później mechanik rzucił okiem i też nic nie widział :)


Skoro niema wycieku to uszczelka pod głowicą innej opcji niema.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
No ale nie dymi na biało, obroty ma równiutkie, elegancko odpala rano.. Szukamy dalej :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 741
Bobby_Valentino napisał(a):
Skoro niema wycieku to uszczelka pod głowicą innej opcji niema.
Dobrze by było żeby Bobby w tym przypadku nie miał racji :) ,ale jeśli wycieku nigdzie nie widać to kurde innej możliwości nie ma... :( No chyba że jest w tak głupim miejscu że naprawde nie widać,sprawdzcie jeszcze raz na spokojnie zanim zabierzecie się za "darcie" silnika...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1902
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: X5 G05 40i
Kod silnika: B58
Gdzies ostatnio czytalem na tym forum o uciekajacym plynie chlodniczym...tez kolo nigdzie nie widzial wycieku i jak sie pozniej okazalo ten plyn uciekal wezem przez malutka dziurke i odrazu parowal...sprawdz dobrze ten uklad zanim zabierzesz sie za uszczelke pod glowica...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Dzięki, jutro ściągnę osłonę silnika i będę wypatrywał :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:48 
Wuja napisał(a):
No ale nie dymi na biało, obroty ma równiutkie, elegancko odpala rano.. Szukamy dalej :)


Sprawdź też czy pod korkiem wlewowym oleju niema osadu (taka kawa z mlekiem). No bo faktycznie jak niema wycieku, to gdzie indziej mógł by sie ten płyn ulatniać?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Nie ma osadu, sprawdzałem, na moje wycieka jakimś wężykiem tak że tego nie widać, jutro w dzień będę szukał :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 10:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: Wicklow IRL
Moje BMW: 320 D 136hp
Witam

Wuja, mialem to samo na okolo 2000km zjadal mi okolo 500 - 700 ml plynu, pojezdzilem po mechanikach w 2 przypadkach powiedzieli ze uszczeleczka pod glowica do wymiane w trzecim warsztacie bez zagladania do samochodu magik stwierdzil padnieta glowice, naszczescie kolega polecil mi maly warsztat z dobrym fachowcem, zajechalem wyjasnilem pogadalismy, powiedzial ze na 100% to jakis wyciek ktory trzeba zlokalizowac a nie zadna uszczelka czy glowica, zostawilem autko na caly dzien, wierczorem odebralem powiedzial ze znalazl 2 wycieki przy czym rozbieral kazde laczenia przewodow przeczyszczal poskladal na nowo do tej pory zrobilem 3500km i nie ubylo ani kropelki, wiec stawiaj autko na kanal sciagaj wszystkie oslony zagrzej je i czekaj az sie gdzies ujawni . w moim przypadku bylo to ciezkie do wykrycia gdyz plyn wyciekal bezposrednio na rozgrzane elementy silnika po czym odrazu paarowal, widoczne jedynie byly w tym miejscu na zimnym silniku, biale plamy, cos w rodzaju jakiegos nalotu.

Wiec glowa do gory i szukaj przeciekow w pierwszej kolejnosci :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
Dzięki bardzo :)

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL