BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 08:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 17:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
wipeer napisał(a):
To samo NOKIA. dziś właśnie odebrałem czwarty raz telefon z naprawy gdzie każda z napraw trwa 2 tygodnie i za każdym razem wymieniają te same części. Przy czym po naprawię działa jeden dzień. Kiedy napisałem reklamacje do centrum nokii w warszawie i żądanie wymiany sprzętu na nowy odpowiedzieli że sprzęt wymieniają na nowy kiedy nie mogą go naprawić a przecież jak odbieram to działa :wstyd: Dlatego sie wkurzyłem na Nokie której telefony użytkowałem do tej pory i kupiłem SE... Zepsuł sie po 2 tygodniach no po prostu załamka :zalamany: Technika poszła na przód a telefony mimo 500 funkcji nie potrafią spełnić swojej jednej jedynej z czym stare telefony nie miały problemu. :zdegustowany:


A nie jest tak ze po 3 naprawach sprzęt elektroniczny musi być wymieniony na nowy? :zdziwko:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: golenĂłw
to znaczy ,że te zdjęcia lachonów robiłaś na kodaku i już nie będą do wglądu? porażka polecam olympusa.zawsze wyjdzie co chcesz i jeszcze więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2009, 10:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Pani z Kodak'a wysłała mi numer UPS, czym potwierdziła tylko moje słowa :)
To jej odpisałam...mam nadzieję, że miało tak brzmieć jak powinno!



Szanowna Pani,

Według numery UPS, który i ja dostałam wcześniej potwierdza Pani moje wcześniejsze e-maile, że paczka przyszła 17 sierpnia, gdzie licząc od tej daty 21 dni roboczych minęło nie 18 września jak mu Pani próbowała wmówić kilkukrotnie, lecz tak jak nadmieniłam we wczesniejszych e-maiach 14 września!!!!!!!!
Pani za to napisała mi, że towar dotarł do Państwa 21 sierpnia!!!! Gdzie jak WÓŁ widnieje na dokumentach UPS, że dotarł 17 sierpnia!!!

Dlaczego Państwo kłamią? Czemu to ma służyć? Bo nie poprawia to wizerunku Państwa firmy ani w moich oczach, ani w oczach ludzi, z którymi podzielę się ta informacją, jak załatwili Państwo moją reklamację. Dodatkowo skarga na sposób załatwienia reklamacji została już wysłana jak nadmieniłam wczesniej do UOKiK.

W związku z nie dotrzymaniem warunków umowy, żądam natychmiastowego zwrotu gotówki w ciagu 7 dni kalendarzowych.
Art. 8 pkt. 4. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodkesu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)

Jeśli nie ustosunkują się Państwo pozytywnie do mojego żądania, sprawę kieruję na drogę sądową, gdzie wraz z kosztami zakupu będę wnosić o zwrot kosztów sądowych i zadośćuczynienie.


Z poważaniem

Wściekła Agrafka

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2009, 17:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Ja nie wiem czy tak może być, bo na początku wybralaś tryb gwarancyjny - czyli zgodnie z zapisami w papierkach od producenta i sklepu....
W trakcie nie można zmieniać sposobu zalatwiania reklamacji

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 07:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Boogie napisał(a):
Ja nie wiem czy tak może być, bo na początku wybralaś tryb gwarancyjny - czyli zgodnie z zapisami w papierkach od producenta i sklepu....
W trakcie nie można zmieniać sposobu zalatwiania reklamacji


No ok, ale skoro minął czas naprawy, a moje emaile wysyłałam juz po tym czasie a nie w trakcie to mogę ten zapis zastosować. Nie ma już "w trakcie".

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 12:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Dopóki proces sie nie zakonczyl naprawy, a raczej oddania towaru do naprawy gwarancyjnej, nie ważne czy udanej czy nie, to jest caly czas owo "w trakcie".
Jak odbierzesz od nich aparat, to wtedy się zakończy.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 14:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Boogie...nie rozumiem tego co piszesz.......serio..pisz jaśniej.


Przecież wszystko (tak myślę) w postach napisałam jasno, że oddałam do sklepu, serwis też dostał, a termin naprawy gwarancyjnej też minął dlatego ma zastowosanie art. który wymieniłam. Albo ja nie rozumiem, albo Ty nie doczytałeś. Tak ja rozumuję z Twoich wyjaśnień.

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 14:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
agrafka napisał(a):
a termin naprawy gwarancyjnej też minął dlatego ma zastowosanie art. który wymieniłam


Minął ? a skad to wynika ?
Z zapisów w gwarancji.
Ustawa którą wymieniasz nie ma nic wspólnego z gwarancją (czyli z tym co daje producent).
Ustawa jest po to, że możesz nawet kupić coś nie ma w góle gwarancji, a i tak poprzez ustawe sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrywania reklamacji i naprawiania/wymieniania wadliwego towaru.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 14:33 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
agrafka, myślę, że odkąd powołałaś się na niezgodność towaru z umową, powinni "przejść" na tę procedurę. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową - takie oświadczenie gwaranta powinno się znajdować w dokumencie gwarancyjnym. Skoro ani nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza - można korzystać z niezgodności i to w każdym momencie. Pozwolisz, że jutro podpytam o to koleżanki, która siedzi w sprawach konsumenckich więcej niż ja, to może się dowiem dokladnie :-D

W przypadku, gdy powołujesz się na niezgodność towaru z umową, odstąpienia od umowy (czyli de facto zwrotu kasy) możesz żądać jedynie w przypadku gdy:
1) naprawa albo wymiana jest niemożliwa albo wymaga nadmiernych kosztów,
2) sprzedawca zbyt długo zwleka z naprawą/wymianą (niestety, nie jest nigdzie napisane, ile to "zbyt długo" (przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia-towar, który sprzedawca ma na stanie, powinien wymienić praktycznie od ręki)
3) naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności (i znowu nie wiadomo, co to są te "znaczne niedogodności" :-D)

PS. Pojechałaś z zadośćuczynieniem :-D
PS2. W przypadku powoływania się na niezgodność towaru z umową to Ty decydujesz, czy chcesz naprawy, czy wymiany na nowy.
PS3. Z tytułu niezgodności towaru z umową odpowiada sprzedawca, z tytułu gwarancji - niekoniecznie (może to być albo sprzedawca, albo producent, albo jeszcze inny podmiot, który np. na podstawie umowy z producentem świadczy w ramach gwarancji).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Ja sobie poczekam, bo sądzę że po przeczytaniu mojego e-maila, sami skonsultują się z prawnikiem. Jednak widać jak na dłoni że kłamią, co do daty otrzymania sprzętu, co do "zastępstwa' i "wymiany".



Boogie, a może coś podpowiesz zamiast analizy? :)


Maaaad. Dzięki! Czekam :)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 18:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 188
w całosci popieram Maaaad-a dobrze gada
w takich przypadkach tylko i wyłącznie niezgodność towaru z umową i musi to potrwać nie więcej niz 14 dni i to wszystko jeśli w tym czasie sklep się nie wypowie w sprawie to tak jakby zgodził się na twoje żądania.

COUPE napisał(a):
wipeer napisał(a):
To samo NOKIA. dziś właśnie odebrałem czwarty raz telefon z naprawy gdzie każda z napraw trwa 2 tygodnie i za każdym razem wymieniają te same części. Przy czym po naprawię działa jeden dzień. Kiedy napisałem reklamacje do centrum nokii w warszawie i żądanie wymiany sprzętu na nowy odpowiedzieli że sprzęt wymieniają na nowy kiedy nie mogą go naprawić a przecież jak odbieram to działa :wstyd: Dlatego sie wkurzyłem na Nokie której telefony użytkowałem do tej pory i kupiłem SE... Zepsuł sie po 2 tygodniach no po prostu załamka :zalamany: Technika poszła na przód a telefony mimo 500 funkcji nie potrafią spełnić swojej jednej jedynej z czym stare telefony nie miały problemu. :zdegustowany:


A nie jest tak ze po 3 naprawach sprzęt elektroniczny musi być wymieniony na nowy? :zdziwko:

znając zycie powołaja sie na to ze 3razy ten sam element bo tak niestety serwisy robią

a takie pytanie do kogo wysłałeś ta nokie??

osobiście polecam servis http://www.crc-polska.com/ wysyłam tam większość telefonów nokii nigdy nie było większych problemow

a ogólnie jeżeli chodzi o serwisy to tak jak już zostało napisane Servis Olympusa jest naprawdę najlepszy naprawiają wszystko nawet uszkodzenia mechaniczne które teoretycznie nie podlegają gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
już nie raz spotykam sie z takim traktowaniem klienta. Dystrybutor aparatów Kodak zajmuje się tylko sprzedawanie tych "aparatów" - serwis zleca innym firmą z którymi ciężko sie dogadać,ale dystrybutor od serwisu umywa ręce . Powinni przedłużyć gwarancje na czas naprawy sprzętu .

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Ciekawostką jest, że e-maile nie są gramatycznie składne a rozmowa na infolinii Kodak'a prowadzona była, przez kobietę, która ma amerykański akcent. I często powtarzała OK, OK.


:)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 00:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Trzeba bylo brac Nikona albo Canona :P

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 00:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
no canona mielismy i bylismy zadowoleni wiec z doswiadczenia polecam canona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 07:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
spider napisał(a):
Trzeba bylo brac Nikona albo Canona :P


Jasne, za 500 zł??? Ja tam małp nie lubię. :)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 08:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
maaaad napisał(a):
jutro podpytam o to koleżanki, która siedzi w sprawach konsumenckich


Ja uważam, że plynne przejście w trakcie trwania sprawy nie jest możliwe, choćby ze względu na inny tryb zalatwiania spraw.
No i w tym wypadku, zdaje sie sklep nie wydal oświadczenia czy uznaje reklamacje, czy nie co będzie robil, a to musi być zrobione w ciągu 14 dni od daty zlozenia reklamacji - w sposób ustalony (wymuszony niejako) przez zglaszającego - list plecony, faks.

Oczywiście nic nie szkodzi żeby sklep szczuć i poganiać, niemniej mogą coś odpysknąć na temat tryby zalatwiania sprawy.

Na marginesie dodam, że przepis o niezgodności towaru z umową to bubel prawny....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 09:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
UWAGA!!!


Postęp w sprawie.

Kodak proponuje mi ten aparat:
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/525218


Jak go oceniacie? ;-)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 09:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Bier ten chleb jak to mawiają na mazurach...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 09:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
http://www.engadget.com/2009/05/19/enga ... under-400/ - moze Ci pomoze ten test ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL