BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 16:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z elektrozaworami ogrzewania
PostNapisane: 21 września 2009, 10:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Nowy SÂącz
Witam jak w temacie mam dość uciążliwy problem zwłaszcza o tej porze roku. mianowicie po skierowaniu nawiewu na szybę lub nogi z prawej strony wieje gorące powietrze i po jakiejś chwili nie idzie wytrzymać w aucie a z lewej normalnie ciepłe lub zimne jak sobie ustawie. Od razu zaznaczam że układ sprawny odpowietrzony itd. moje pytanie to na jakiej zasadzie odbywa się sterowanie elektrozaworami? idą tam trzy przewody do dwóch elektrozaworów. Jak patrzyłem w samochodach bez klimy jest jeden zawór ale też trzy przewody. Podejrzewam że elektrozawór się nie zamyka bo jak przepinałem bo jak zamieniałem kable z paskami to jeden reagował na oba a drugi nie. Czy jakbym kupił pojedynczy elektrozawór do auta bez klimy to da się przełożyć sam zawór do tego trójnika? No i na jakiej dokładnie zasadzie jest tam rozwiązane sterowanie?

_________________
Obrazek
Zobacz mojego skromnego sedana ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ght=walldo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 12:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ktrozawory
Na dole robertbmw dobrze napisał:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 16:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Nowy SÂącz
W jakimś stopniu mnie to satysfakcjonuje choć nie odpowiada na moje zapytanie. Na pewno skorzystam z rady :) żeby ustalić czy napięcia są wszędzie takie jak mają być. Natomiast pozostaje otwarte pytanie czy pojedynczy elektrozawór z auta bez klimy da się przełożyć do mojego no i czym w takim razie różni się sterowanie dwoma a jednym elektrozaworem skoro nawet jak robertbmw napisał że jeden jest zasilający a dwa sterujące odpowiednio dla lewej i prawej strony, a te same przewody są przy jednym elektrozaworze.

_________________
Obrazek
Zobacz mojego skromnego sedana ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ght=walldo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL