BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
tylko ja nie mialem wymienianej przeplywki wiec adaptapcji nie roibilem chyba zer ktos przedemna ja wymienial ale to by bylo czuc odrazu a nie po trzech miesiacach prawda?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Aha to zle cie zrozumialem, myslalem ze przeplywke zmieniales 3 miesiace temu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
nie nie kupilem 3 miechy temu :) ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Ale to tez moga byc objawy u ciebie padajacej przeplywki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
lepiej zeby ona jeszce nie padala:) bo nie mam chwilowo sosu na taki wydatek :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Daj znac jak poszla diagnoza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 03:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
dam znac napewno

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 09:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Ja miałem niedawno to samo.Wystarczyło,że gość skasował jakiś błąd dotyczący przepływomierza ( może go zaadoptował ) i po problemie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 09:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 63
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52B28
Zrobie adaptacje przepływki,dam znać co i jak.POZDRO.

_________________
Jazda BMW jest najlepszą przyjemnością życia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
guzior, A TY UZYWASZ INPY POD TEN SWOJ INTERFEJSIK???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 21:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Konin
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Mialem podobny problem i z dnia na dzien bylo coraz gorzej. Okazlo sie ze rurka od kolektora do zaworu egr byla upalona i upalala sie coraz bardziej az sie przepalila. Wymienilem na uzywke za 30zl i auto fruwa jak rakieta. Mowa oczywiscie o e46 320D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 22:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 62
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Moje BMW: BMW 530d 1999r.
Kod silnika: M57D30
witam, też walczę z podobnym problemem wprawdzie inny silnik ale objawy te same...co do przepływomierza spróbuj po prostu go odłączyć (wyciągnij wtyczkę która do niego dochodzi) odpal samochód i się przejedź jeżeli nic się nie zmieni to przepływomierz jest ok, jeżeli autko pójdzie lepiej to znaczy się że coś jest nie tak - albo przepływomierz padł albo brak adaptacji powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 23:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
Nygus320D, no ja nie mam innej jak e46 320d 200rok :suchy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 09:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Panowie prosta rada slyszalem ze jezeli przeplywka jest uszkodzona i mamy tak zwane dwa szrpniecia w przedziale od 2000 do 3000 tys obrotow , to jesli nie wystepuja one gdy auto jest zimne to znaczy ze przeplywka jest uszkodzona.a dzieje sie to niby dlatego ze po zapaleniuj auta zimnego komp nie czyta parametrow z przpelywki a z tzw mapy startowej i dop po osiagniecu odpwiedniej temp przełacza na przeplywke.u mnie to sprawdza sie w 100% auto na zimnym ciagnie pieknie (bez katowania ) jak sie rozgrzeje to sami wiecie co jest.Jesli moze to byc prawda to niech ktos napisze cos wiecej o tym.Aha informacje ktore przedstawilem pochodza z innego forum i nie sa moim wymyslem wiec jesli to nie jest prawda nie opierdzielajcie mnie poprostu to u mnie sie sprawdzilo :]

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 63
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52B28
Te same objawy,nowy przepływomierz BOSCH po adaptacji ,zero zmian na lepsze.

_________________
Jazda BMW jest najlepszą przyjemnością życia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2009, 03:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
kamillo_19,
kamillo_19 napisał(a):
Panowie prosta rada slyszalem ze jezeli przeplywka jest uszkodzona i mamy tak zwane dwa szrpniecia w przedziale od 2000 do 3000 tys obrotow , to jesli nie wystepuja one gdy auto jest zimne to znaczy ze przeplywka jest uszkodzona
tak jakby mi sie to sprawdzilo co piszesz ale z mechanikiem jestem umowiony na poniedzialek :( i trzeba czekac na lekaza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2009, 09:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Przasnysz
Witam
Kolego mialem podobny problem. Auto dobrze przyśpieszało ale doszło czasem do 120 i koniec.
Problem tkwił w walniętym czujniku ciśnienia w kolektorze dolotowym. Jest on z boku kolektora miedzy silnikiem a przegroda. Koszt czujnika to 280 pln w intercarsie. Wymiana zajmuje 10 min - odkrecic jedną srubkę i odpiac kabelek.
wadliwy czujnik podaje do komputera sygnał o za duzym cisnieniu w kolektorze przez co komp odcina paliwo i koniec jazdy.
U mnie po wymianie jest wszystko oki. Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 23:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
u mnie jednak to byl elektrozawor sterujacy turbina komputer nie pokazywal ze jest uszkodzony wymienilem go profilaktycznie i auto ciagnie jak rakieta dopiero teraz odpisuje bo zostalem zablokowany na miesiac za mieso i t p :) ;) ;) ;) czy myslicie ze powinienem tez wymienic od egr elektrozawor bo strasznie mi ostatnio spalanie wzroslo ma to jakis wplyw lub cos ?????

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 23:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Czyli moja pierwsza mysl sie sprawdziła :) u bardzo wielu osob pada ten zaworek. A zakupiles ten interface ? bo ja ostatnio zainstalowalem DIS i chodzi dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL