KotSylwester napisał(a):
Acha więc skoro jest w tej samej grupie, to BMW musi byc najlepsze? Najlepiej wykonane, najłądniejsze, najszybsze, najbardziej elastyczne, najlepsze czasy 0-100, 60-150, 150-200 i 0-200 bo to bawarska marka? Równie dobrze można porównać M6 do Shelby GT500. CFo jest szybsze? A co lepiej skręca? Co jest lepiej wykonane? Nawet jak M6 w prawie wszystkim jest lepsze od M6... to dźwięk usa V8 wielu rozkłada na łopatki.
Caddy nie jest reklamowany jako "The ultimate driving machine"
KotSylwester napisał(a):
A że amerykańce są tańsze? Mustang GT V8 4.6 w pełnej opcji (skóra, xenony, klima, abs, kontrola trakcji, audio 1000W - i to chyba tyle bajerów) - kosztuje tyle co u nas focus w pełnej opcji
W ten sposob nie ma sensu porownywac, jezeli myslisz o cenach na rynku amerykanskim, to porownuj z cenami tam dostepnych modeli, albo odlicz im VAT.
KotSylwester napisał(a):
Zresztą nie od dziś wiadomo że aby mieć kopa E46 M3 wystarczy kupić E30 za 5tys włożyć 10-20tys i ma się odjazd M3... za kilka razy mniej.. I co obciach dla M3 że chłopaki w garażu to robią? A jak uturbią za kolejne 15tys to zrobi M5... I wtedy się okaże że nie tylko Cadillac potrafi - a 2-3 kolesi z polski też
Takie porownianie nie ma sensu, bo Caddy jest nowoczesny (jak w porownaniu z nim E30 wypadnie w crash tescie?), na rowni z M5, zapewnia bezawaryjnosc, masz na niego gwarancje... porownanie ze zdlubanym E30 nie ma tu wiekszego sensu.
KotSylwester napisał(a):
Po prostu dziwi mnie że się dziwicie że mocniejsze auto robi słabsze... Może zróbmy porównianie 320d E46 z mondeo 2.0tdci? Ale będzie obciach... Ale nagle się okaże że 90% właścicieli mondeo wolałoby E46... ale niby BMW ale ciasny...

i sie okaze że BMW to lipa za dużą kasę
Waga Kocie, Mondeo, a E46, znowu dwie rozne rzeczy, nie chodzi tylko o moc.
KotSylwester napisał(a):
A może porównamy M5 do Merca AMG? Przecież od zawsze się je porównuje..
Jak najbardziej mozesz porownywac, nawet nie tylko z AMG, w tej klasie masz przeciez jeszcze RS6 i XFR.
E60 to dobry samochod, cenie go za design, za zmiane stylu jaka BMW chcialo zrobic, widze, ze F10 podkresla i uwydatnia dokladnie te cechy, ktore podobaja mi sie w E60, problem w tym, ze nie mozna juz o nim powiedziec, ze to najlepszy duzy sportowy sedan segmentu premium.