To nie jest kwestia wiary... Przykładowo koło z M5:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=6
pojawiają się tam 9 cali, 9.5 nie chce mi się szukać.
chociazby numerek 36131095390 pojawia się w zestawieniu, że sztuk potrzebnych jest 20... a 20/4 koła=5śrub na koło, więc wszystko się zgadza

a jest to ten sam numerek skopiowany od stalówek 6.5
mroova81 napisał(a):
Nawet felgę 21" 11,5J szeroką, można odkręcić, a w jej miejsce tymi samymi śrubami przykręcić dojazdówkę 12" 4J. Szerokość felgi, podawana jest w miejscu na które zakłada się oponę. Sam jej środek jest taki sam, to stalówek, jak i wszelkich alusów. Nawet jak felga po całości jest grubsza, to ma wtedy głębiej wyfrezowany dołek na łeb śruby, który chowa się bardzoej do środka, ale to cały czas te same śruby. Jedynym przypadkiem, gdzie trzeba dawać dłuższe śruby jest wtedy gdy stosujemy pierścienie dystansowe-przelotowe, żeby np.: zmiejszyć ET.
Oby więcej takich świadomych ludzi
mroova81, idź i dalej nauczaj niewiernych
