BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 19:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 16:54 
Dobra, czepiacie się, a może koledze zależy tylko na dużym silniku, samochód z dolnej półki cenowej nie oznacza od razu szrotów, tylko nie egzemplarzy poliftowych, z końca produkcji, z mega wypasem, tylko np. koledze zależy na pierwszych rocznikach bez vanosa, bez mega wyposażenia, a chce dużego motora i w miarę eco, więc może najpierw dopytajcie, zanim sypiecie teksty "kup 520i". :zakrecony:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 16:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
kup 520i :rotfl:
jak sie chce ekonomiczny samochod to sie kupuje tico w gazie a nie v8
jedna z drugim nie idzie w parze
ja mysle ze kolega zapomina o jednym
samochod to nie tylko paliwo!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 17:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
BMW,dolna polka,tani w utrzymaniu,ekonomiczny,duzy silnik
Takie rzeczy tylko w erze :rotfl:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 17:03 
od kiedy wszystkie e39 540 na rynku to jest "jedna" półka :zakrecony:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 17:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
ogladalem kiedys kilka sztuk 540 w manualu
i niestety kazdej dolegaly wieksze lub mniejsze rzeczy a to jedna mechanicznie slaba a to druga blacharsko do bani
z dolnej polki o dobre 540 ciezko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 17:37 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Wszystko ladnie pieknie, tylko dalczego wiekszosc wypowiedzi pochodzi od ludzi, ktorzy z 540 albo wogle z V8 maja tyle wspolnego co kaktus ze szczoteczka do zebow? Bo odnosze takie dziwne wrazenie, ze najbardziej strasza Ci, ktorzy sami boja sie 540, 535, M5.

Powiem tak. Koszty eksploatacji (pod tym pojeciem rozumiem utrzymanie stanu pojazdu) zdrowego V8 beda nizsze niz zajezdzonej 520 i chocbyscie staneli na rzesach nie zmienicie tego. Wiem to z autopsji. Kupujac 523 wiedzialem ze to nie jest igla i na dzien dobry musialem wlozyc w auto ok 3000PLN. Kupilem zdrowe 540 i na dzien dobry moj wklad wyniosl 0PLN (doslownie! auto 1000km wczesniej mialo wymieniony olej a dwa miesiace wczesniej przeszlo pomyslnie TUV na 2 lata bez zadnych uwag, na przegladzie zerowym chlopaki zlapali sie za glowy i stwierdzili: no ladne cacko!). Wiec jak narazie pomijajac koszty paliwa (co jest oczywiste) na czesciach eksploatacyjnych jestem 3000PLN do przodu na 540. Moj papa dostal ode mnie moje 523 po tym jak doprowadzilem je do porzadku i jego koszy eksploatacji to 60 PLN czy cos kolo tego (rownowartosc 6l plynu chlodniczego) bo jak sprawdzal poziom plynu to nie dokrecil korka i bylo kuku. Skonczylo sie na telefonicznym tlumaczeniu jak prawidlowo odpowietrzyc uklad chlodzenia w BMW. :rotfl:

Oczywiscie normalne jest, ze wszystko co sie eksploatuje psuje sie, i ze koszt zalezny jest od tego co sie zepsuje, ale wiekszosc powaznych awarii jest zawiniona przez niedopatrzenia uzytkownika. Ktos kto interesuje sie wlasnym autem od razu slyszy ze silnik jakos inaczej pracuje, czy ze auto stracilo moc. Jak wiesz kiedy Twoja kobieta ma okres albo zly dzien i tyle samo uwagi i czulosci co jej poswiecisz swemu autu to nic zlego cie nie spotka.

Zatem glowa do gory i zapraszamy do grona szczesliwych posiadaczy V8 by BMW. :rotfl:

Wracajac jeszcze do tematu gazu ponizej opis jak to wyglada w przypadku V8 BMW (M60, M62 nie S62!)

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=2037 napisał(a):
Większość problemów z ustawieniem sekwencji to źle dobrany sprzęt. 90% przypadków na forum rozbija się o tematy:

1. Mam reduktor Alaska AT-09 lub inny za słaby reduktor i mam problem.
2. Mam czerwone, żółte,niebieskie, czarne różowe itp., Valteki/Raile i mam problem.
3. Mam KME lub ZENIT-a albo SEC-a i mam problem.
4. Mam jedno i drugie i trzecie, a mój gazownik nosi koszulkę z napisem "drut team", a w kieszeni 400zł więcej, bo zaoszczędziłem na instalacji
Jeśli więc nie masz do zagazowania Poloneza, Matiza, Kia, Pikaczento czy innego Logana, to unikaj pkt 1-4 jak ognia.




Opcja 1 -> Mam auto na handel wiec muszę założyć gaz, bo inaczej nie sprzedam auta:

Elektronika Zenit
Wtryskiwacze Valtek Czerwone
Reduktor KME GOLD


Opcja 2 -> Nie mam kasy na instalacje gazową zresztą i tak jeżdżę 4000km rocznie, więc kiedy by mi się ona zwróciła:

Elektronika STAG 300
Wtryskiwacze Valtek Czerwone
Reduktor 2 x Zavoli Zeta N/S


Opcja 3 -> Nie mam kasy, ale instalacje gazową założę z sensem 200zł mnie nie zabawi:

Elektronika STAG 300
Wtryskiwacze Magic Jet
Reduktor 2 x Zavoli Zeta N/S


Opcja 4 -> Nie mam kasy, ale instalacje gazową założę z sensem 350zł mnie nie zbawi:

Elektronika STAG 300
Wtryskiwacze Magic Jet
Reduktor 2 x EG 200 KW


Opcja 5 -> Chce mieć konkretną instalacje gazową nie najdroższą:

Elektronika STAG 300 plus
Wtryskiwacze Matrix HD544
Reduktor 2 x EG 200 KW


Opcja 6 -> Chcę mieć najlepszą instalacje gazową na pl rynku:

Elektronika Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze Med Białe
Reduktor 2 x IG1 Magg


Opcja 7 -> Chcę mieć najlepszą przereklamowaną instalacje gazową na rynku naczytałem się o niej, ale się okazuje że coś benzyny za dużo mi ubywa:

Elektronika VSI Prins II
Reduktor VSI Prins
Wtryskiwacze keihin żółte (lub mocniejsze)


Opcja 8 -> Chcę mieć najlepszą przereklamowaną instalacje gazową w POLSCE naczytałem się o niej, ale się okazuje, że coś benzyny za dużo mi ubywa:

Elektronika BRC Sequent P&D
Wtryskiwacze BRC żółte
Reduktor Genius MAX



Radze przemyśleć Między opcją 4 a 5 a 6.

Na twoim miejscu zrobiłbym tak:

Opcja 4 mało jeżdżę = 10 000km rocznie
Opcja 5 średnio jeżdżę = 30 000km rocznie
Opcja 6 dużo jeżdżę i autem chcę 5 lat pojeździć

Jeśli nie wymieniłem innych instalacji to znaczy, że musi być to mega dno.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Condor napisał(a):
w PL jest jeden czlowiek, ktory specjalizuje sie w gazowaniu M62 i generalnie V8 BMW. Jest pasjonatem tych silnikow i przy okazji jednym z najlepszych, jezeli nie najlepszym magikiem od LPG w PL i jest to typ szalonego geniusza (z calym szacunkiem dla niego). Sam jezdzi E38 740 + LPG. .


mozesz zdradzic mi jego imie..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 18:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
NikośWariat, ale ten sam efekt osiągniesz u kilku innych, np. Migaz w Wawie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dream on.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 21:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
znam go z forum,koles ma pojecie o lpg ,przynajmniej tak czytam to co pisze..

ale ostroznie z tym twierdzeniem "jedyny w Polsce" ..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 21:44 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15876
Condor napisał(a):
Powiem tak. Koszty eksploatacji (pod tym pojeciem rozumiem utrzymanie stanu pojazdu) zdrowego V8 beda nizsze niz zajezdzonej 520 i chocbyscie staneli na rzesach nie zmienicie tego. Wiem to z autopsji. Kupujac 523 wiedzialem ze to nie jest igla i na dzien dobry musialem wlozyc w auto ok 3000PLN. Kupilem zdrowe 540 i na dzien dobry moj wklad wyniosl 0PLN (doslownie! auto 1000km wczesniej mialo wymieniony olej a dwa miesiace wczesniej przeszlo pomyslnie TUV na 2 lata bez zadnych uwag, na przegladzie zerowym chlopaki zlapali sie za glowy i stwierdzili: no ladne cacko!). Wiec jak narazie pomijajac koszty paliwa (co jest oczywiste) na czesciach eksploatacyjnych jestem 3000PLN do przodu na 540.



Koszty eksploatacji to nie wszystko, znaczenie ma także cena zakupu. 540i jest drozsze w zakupie niz 523i. Zdrowe 540i jest drosze niz zajechane 540i,a tym bardziej zajechane 523i. Suma sumarum, zeby miec zdrowe 540i trzeba dopłacic duzo wiecej niz tylko 800euro/3000zl, jakie sie wlozy do 523i, zeby ją doprowadzic do ładu. A po drugie wiedzac, ze 523i nie jest igła, cena tego auta była tez przystepniejsza ;).

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Ostatnio edytowano 12 października 2009, 21:45 przez renoraines, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 02:17 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Zdrowe 540 mozna wyrwac za bardzo przystepne pieniadze. Pamietajcie, ze 540 bedzie z reguly mialo bogatsze wyposazenie niz 523, 528 itp. Latwiej znalezc 540 na przyslowiowym "full wypasie" niz inne modele. Dlatego przy porownywaniu poza silnikem trzeba tez zwrocic uwage na to co jest w srodku. Jak ja szukalem to okazalo sie ze w DE cena 540 i np. 528 z analogicznym wyposazeniem byla taka sama. Za 540 nie mozna liczyc sobie niewiadomo ile bo to nie jest silnik, ktory kazdy kupi, m. in. dlatego ze wiekszosc sie go boi, a raczej kosztow jego eksploatacji.

Co do "jedyny w PL" prosze abyscie rozumieli to jako "jedyny sensowny czlowiek, ktory mial pojecie zarowno o tych silnikach jak i o instalacjach gazowych, ktorego udalo mi sie znalezc". Nie oszukujmy sie, zagazowac mozna wszedzie... pytanie tylko co z tego wyjdzie. Jakos bardziej wierze czlowiekowi, ktory ma ten silnik w swoim aucie, ktorym jezdzi na codzien i do ktorego sam zalozyl gaz, niz komus kto na codzien jezdzi jakims vw tdi i chce zakladac gaz do V8 BMW. Jak spotkam kogos jeszcze kto mnie przekona ze wie co w V8 BMW piszczy i jak to gazowac to bede pierwszym ktory o tym napisze. Bo uwazam, ze ludzi ktorym bez obaw mozemy oddac w opieke nasze bawarki jest ciagle w PL jak na lekarstwo... niestety... :(

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 540 e39 vs 330 e46
PostNapisane: 24 października 2009, 09:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
A jak się mają faktyczne osiągi V8 vs R6 w mniejszej budzie?
Czy trójka bardzo dostanie od piątki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
540i zniszczy 328 i to totalnie zwłaszcza powyżej 100km/h :)

Co do serwisu V8 to conodr ma rację w polsce kupuje sie tylko od pasjonata ja w moje 735i w pół roku włożyłem 6000zł i jeszcze został z 1000-1500zł do włożenia teraz jeszcze kur..a musze sprzedac i zrobić komuś przent a nie robiłem nc poważnego po prostu V8 lubi dobre części dobre oleje i wszytskiego lubi dużo :)

I większość ludzi przy sprzedaży Ci prawdy nie powie co boli jego auto ja jak sprzedaje to mówie od razu panie trzeba wymienic jeszcze to i to i mam czyste sumienie ale większośc poaków woli nakłamać byle dostać 200zł wiecej za auto i taka smutna prawda.

A jak sie napisze prawde tak jak ja w aukcji że np sa jeszcze tarcze do zrobienie to już nikogo nie interesuje, że po za tym pół auta wymieniłem i u mnie 2pln sie nie wywraca Condor :) Tylko płacza ,że coś trzeba zrobić, a on juz widział tańszą "Igłę" bez wkłądu :)

Co do porówanian wolałbym 540i LPG z dobnrym LPG ( założonym przeze mnie ) niż 3,0d klektoa osiągi lepsze w 540i serwis ten sam spalanie takie samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
może napiszesz jakim budżetem dysponujesz bo może faktycznie pozostanie szukać ci 520i
no ale jeśli rzucasz sie na 530d to chyba te 30 masz??

ps. koszty eksploatacji to nie tylko paliwo jak to przemnozył Zdzira 850I,
do tego równania całkowego dolicz sobie jeszcze do tej ceny gazu, cene przeglądów świec, kabli, cewek i co tam jeszcze sie wypala z rzeczy ekspl. myśle że wtedy ta róznica bedzie o wiele większa.

owszem zaraz ktoś dowali ulubioną sentencje bo 530d zaraz tubro padnie. jaasne, a na 540i zaraz konar spadnie. takie gadanie.
reasumując. masz piniondz kupuj 540 i bedziesz sie cieszył jak dziecko (czyt wszystkie posty Condor, ) masz piniondze ale masz też na utrzymaniu dom zone kochanke kupuj 530d też bedziesz zadowolony

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 21:11 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Zdzira 850I napisał(a):
i u mnie 2pln sie nie wywraca Condor


A czy ja twierdzilem, ze Waszmosci nie stoi? :rotfl:

darcyn napisał(a):
wszem zaraz ktoś dowali ulubioną sentencje bo 530d zaraz tubro padnie. jaasne, a na 540i zaraz konar spadnie. takie gadanie.
reasumując. masz piniondz kupuj 540 i bedziesz sie cieszył jak dziecko (czyt wszystkie posty Condor, ) masz piniondze ale masz też na utrzymaniu dom zone kochanke kupuj 530d też bedziesz zadowolony


A co!! Sie gra sie ma!!! Tak sie kaszle!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak powaznie, to jedno slowo polemiki bardzo delikatnej... jezeli ma byc troche bardziej budzetowo, ale osiagi sa wazne i zgadzamy sie aby byla troszke mniej wygodna to bierz E46 330D (KONIECZNIE MANUAL!), wersja nadwozia wedle uznania (moze byc nawet cabrio jezeli po lifcie). Wspaniala to maszyna, z E39 530D robi co chce i jak chce. Z E39 528 tyż. W sumie to nawet chyba E46 328 mu nie straszne choc moze pogonic. Ale teraz prawdziwa frajda: zakladamy chipa na 250KM i... jedzie rowno z 540i E39 (oczywiscie 5tka odejdzie w okolicach predkosci dzwieku, ale przeca nie o to chodzi w jezdzie na codzien)... tylko ostroznie bo turbina moze zdechnac... sprawdzone organoleptycznie. Szczerze mowie, ze to jest niesamowite jak ten smierdziel jezdzi w E46 w manualu. Pelen szacun dla BMW bo nawet poganski silnik potrafia zrobic po mistrzowsku. :super:

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 22:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
darcyn napisał(a):
masz piniondze ale masz też na utrzymaniu dom zone kochanke kupuj 530d też bedziesz zadowolony


Uuuu no pięknie ;) A co na to twoja żona Darcyn? :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 540 e39 vs 330 e46
PostNapisane: 25 października 2009, 00:30 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15876
Clip napisał(a):
A jak się mają faktyczne osiągi V8 vs R6 w mniejszej budzie?
Czy trójka bardzo dostanie od piątki?


Oczywiście, 540i/286KM/440Nm rządzi :]. Jednak podejdz do sprawy bez emocji i kieruj sie stanem technicznym.
Co z tego, ze auto jest mocniejsze, skoro i tak tej mocy sie nie wykorzysta, bo zamiast jezdzić stoi w warsztacie.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 01:52 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Jeszcze jedna wazna uwaga: zastanow sie jak czesto jezdzisz w trase. Moim zdaniem 540i to zwierzak autobahnowy i kocha trase. Jezeli masz caly rok jezdzic po duzym miescie i raz czy dwa w roku pojechac na wakacje to 540i nie ma sensu. Widze po mojej jak sie meczy w korkach. Te auta nie lubia miasta, za to uwielbiaja polykac asfalt w duzych ilosciach. Jezeli nie zalezy ci bardzo na tym aby latac od swiatel do swiatel to 528 albo 530D w zupelnosci cie zadowoli. Uwzglednilbym tez ten czynnik. V8 kochaja wysokie obroty a w miescie nie maja gdzie rozwinac za bardzo skrzydel.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL