BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Moim zdaniem wyglądają bardzo fajnie :rotfl:
Może warto pomyśleć o poszerzeniu tylnych nadkoli :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
orginalnie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Szkoda że felga tylko na próbę :chytry: Mimo iż wyglądają świetnie to napewno ciężko by się na nich jeździło.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 23:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Cytuj:
wlasnie musisz jeszcze kupic filtr paliwa z 330i bo przy m54 jest z regulatorem (dosc drogi bo ok 200zl), trzeba do niego poprowadzic podcisnienie i troche skrocic jeden z przewodow paliwowych zeby pasowal


Mozesz dokaldnie ten temat rozwinac bo jestem na etapie tegos wapa zamiast 2.8

Auto wizualnie perfekcja pod maska tez bardzo ciekawie

Aha łapy z poduszkami przekrecic z 2.8 tak?

Lapy z poduszkami z M52 takze zostaja stare. chyba ze masz juz zmeczone poduszki to lepiej kupic nowe.
Jesli chodzi o filtr to musisz i tak kupic ten z 330i, jak bedziesz go mial to zobaczysz ze sie tam nie zmiesci bo jest duzo dluzszy i jeden z metalowych przewodow paliwowych trzeba bedzie skrocic.

dzidzia24 napisał(a):
Szkoda że felga tylko na próbę Mimo iż wyglądają świetnie to napewno ciężko by się na nich jeździło.


Dokladnie, mi tez kolko bardzo sie podoba ale akurat w tej konfiguracji nie bardzo mi sie widzi w e36, jak juz wczesniej wspominalem to BBS CH ale 18" lub dla upartych 19" ale 4x8,5"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 11:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Powied zmi jeszcze osti jaka wiake od jakiegoa uta mailes ? e39 anglik? Mozesz mi na PW podac GG


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 17:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Sz-n
Muszę przyznać, że odwaliłeś kawał dobrej roboty. Od kiedy kupiłeś "ją" to śledzę historię auta no i miałem też okazję zobaczyć tą bemkę na żywo (co prawda pewnie mnie nie pamiętasz, ale też gadaliśmy kiedyś), mówiąc krótko te BMW jest ideałem dla mnie e36 CoupĂŠ :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 10:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
przeczytałem temat od deski do deski 2 razy :) Odnoszę wrażenie że jest to jak na razie jedno z nielicznych M54 w Polsce zrobione bez "druta" mimo że jeździ ich już trochę w kraju. Powiedz mi jak oceniasz pracę braci Jagiełło ? Były jakieś poprawki po tym jak odebrałeś od nich auto ? Po tych paru miesiącach użytkowania wystąpiły jakieś problemy ? Jak silnik bez sond sprawuje sie na zimnym ? Jak z obrotami ?

Założyłeś w końcu dolot KW czy może będzie ori puszka z Z3 która pasuje P&P ? I co w końcu z odmą, słyszałem że przy swapie na M54 lepiej od razu ją wymienić ? Robiłeś jakieś pomiary na hamowni ? porównywałeś sie z innymi BMW ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 10:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Przyłączam się do pytań Bartka :)
Czy bez sond oznacza totalnie bez sond? Czy tylko bez tych za katalizatorem?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 10:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
TomekB napisał(a):
Czy bez sond oznacza totalnie bez sond? Czy tylko bez tych za katalizatorem?

bez sond znaczy się bez wszystkich 4 , przeważnie swapownicy w PL robią na 2 pierwszych albo wywalają wszystkie. Nie widziałem jeszcze w Polsce M54 wsadzonego na 4 sondach z ori kolektorem i katalizatorami , ale już całkiem niedługo zapowiada się, że taki projekt wyjedzie na publiczne drogi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 14:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Moj silnik ma wszystkie sondy usuniete i nie zauwazylem jakis niepokojacych objawow z tym zwiazanych. Zero problemow z wolnymi obrotami czy odpalaniem na zimno.
Cytuj:
Założyłeś w końcu dolot KW czy może będzie ori puszka z Z3 która pasuje P&P ? I co w końcu z odmą, słyszałem że przy swapie na M54 lepiej od razu ją wymienić ? Robiłeś jakieś pomiary na hamowni ? porównywałeś sie z innymi BMW ?

Dolot zalozylem i jeszcze szybciej go zdjalem bo stozek poprostu zabija dol tego silnika, a jesli chodzi o dzwiek to podczas jazdy po miescie bylo bardzo przyjemnie i brzmialo prawie jak V8, jednak jazda w trasie z predkosciami 150 i w gore oraz przyspieszanie to kompletna niewyrobka bo bylo zdecydowanie za glosno.
Odme oraz przewod do niej prowadzacy polecam wymienic jeszcze na zdemontowanym silniku bo to rzecz, ktora bardzo czesto jest uszkodzona w M54 (peknieta membrana), a wymiana na zamontowanym silniku to niezla gimnasytyka i ciecie rak :/ Koszt nie jest taki duzy bo 150zl w ASO.
Puszka z Z3 to idealne rozwiazanie ale praktycznie nie do dostania jako uzywka wiec pozostaje ASO, gdzie cena puszki delikatnie odstrasza ;) MOj znajomy ma w compakcie zmontowana idelanie pasujaca puszke ale nie pamietal z czego dokladnie to jest bo mial kilka i z nich dlubal. Juz wiem z czego to poskladac wiec jak bedzie gotowe to pokaze jak wyglada :)
Pomiarow nie robilem bo nie mam nigdzie blisko jakiejs wiarygodnej hamowni i niestety nie wiem jaka jest dokladnie moc auta.
Braci Jagiello moge w 100% polecic chociaz przy moim aucie dlubal glownie Pawel, ktory u nich zajmuje sie elektronika.
Czy porownywalem sie z innymi BMW...jak najbardziej ale nie spodziewajcie sie ze nagle zaczniecie wszystkich masakrowac po swapie na m54 bo zawsze bedzie ktos szybszy ;) Ogolnie mile zaskoczenie przy wyscigu z m3 e92 bo myslalem ze dostane wieksze baty, 328 zosaje ale to i tak szybkie auto ;) Niestety nie mialem okazji porownac sie z M w e36 bo u nas takie wypasy nie jezdza :D (sa 2 i z3m ale niewidzialne). ReasumujacM54 to idealny silnik do auta na miasto i w trasy bo na tor wybralbym zdecydowanie S50. Aaa ostatnio trafilem u nas 755d!!! probowalem podpuscic ale za stary kierownik i sie nie udalo :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 10:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Osti jakbys był stanie dowiedzieć sie od tego kumpla co to za puszke udalo mu sie wsadzic pasuje idealnie to byłbym bardzo wdzięczny, trzeba przegladnać ETK pod względem puszek z otworem 90mm. Szkoda ze ta co ty masz M3 nie pasuje do końca.

natomiast wracając do odmy to powiedz mi który wąż polecasz wymienić ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

pozdro :0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 11:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Nr 2 z rysunku, czesto jest w srodku zawalony syfkami, a zdaza sie ze na harminijce jest pekniecie i wtedy niepotrzebne powietrze sie dostaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 29 grudnia 2009, 01:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Jakis czas temu nudzilo mi sie na autostradzie i nagralem 2 filmiki ;)
Od 0 cos probowalem ale nie ma szans samemu cos nakrecic "moja" obecna paletka :P

http://www.youtube.com/watch?v=Vbt8IsP5Eyc
http://www.youtube.com/watch?v=yKdSA4lPVXI

wiem ze to nie obiecane przyspieszenia do 100 i 200 ale zawsze cos ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 29 grudnia 2009, 11:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Osti powied zmi jak rozwiazales problemz czujnikiem temperatury tym od strony skrzyni? BO slyszalem o jakims wierceniu w bloku otworu na nowy czujnik z e36 bo niby segnal w m54 idzie na kompa a potem na zegary czy jakos tak a w e36 od razu na zegary chyba....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 30 grudnia 2009, 11:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Słabo się postarałeś z tymi filmami :oczami: dobre cokolwiek ale i tak czekamy na więcej :hurra:
Od 0-do np. 160km/h by się przydało :cool:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 31 grudnia 2009, 00:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Moja duzo ladniejsza ale nie o niej mowa :hyhy:
Czarna nerka duzy plus uwielbiam ja i juz niedlugo swoja maluje.
felgi bardzo duzy plus uwielbiam ten ksztalt no i malutki plusik za rancik.
kierunki wole orginal ale nie jest tak zle jak na niektorych autach.
Ogolnie w skali do 10 daje 9 :) pod warunkiem ze juz nic nie bedziesz zmianial w tej 9ce jest tez m54b30 ;D :super:

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 31 grudnia 2009, 15:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Rifresz nie histeryzuj, tak jak pisalem Ci na gg nic nie trzeba wiercic ;)

Ben_sage a swojej ile dajesz?? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 3 stycznia 2010, 22:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Spoko juz temat opanowany cale szczescie opanowano nowy sposob na ominiecie tego :)

Jak stoi u Ciebie sprawa z jednomasem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 6 stycznia 2010, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: IRL
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: M44B19
Samochod do pogratulowania :padam: , kawal swietnej roboty :cool:
Wydeszek mam taki jak w ty w swojej i co do dzwieku to zgadzam sie w 100% , poezja :super:

_________________
AvusBlue 318iS Coupe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: osti! --> e36 328i --> 330i coupe cosmosschwarz metall
PostNapisane: 7 stycznia 2010, 18:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: e46 320cd
Piękne auto...wzór do naśladowania :padam:

_________________
Jeśli myślisz o wstawieniu gazu, pierw pomyśl o zmianie marki:)

Tanio sprzedam przednie kierunki do e36 pomarańczowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL