BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 19:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik obroty
PostNapisane: 12 października 2009, 09:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 27
Lokalizacja: Połomia
problem z obrotami pisałem juz o tym problemie ostatnio. miałem problem z obrotami falowały na zimnym i na ciepłym silniku. wymieniłem sonde i problem częściowo znikł ! teraz falują tylko na zimnym a mechanicy "twierdzą ze wszystko jest ok". krokowy i przepływka podobno ok jak to można sprawdzić ? wymieniłem juz pare rzeczy i dalej to samo ?!

_________________
karek82


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 10:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Możesz dla świętego spokoju wyjąc krokowca i go przeczyścić , zobacz czy ta klapka chodzi swobodnie, przepływke też możesz przeczyścić ale wątpie zeby to było to. Ja też miałem podobny problem ze swoim samochodem nigdy nie doszedłem co dokładnie było przyczyną. Wiem ,że im dłuzej jeżdziłem samochodem to samochód chodził lepiej (byc może moj egzemplarz stał dosyć długo w Niemczech). Sprawdz gume która idzie od przepływomierza może jest dziurawa.

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
sprawdzisz krokowca i przepływkę jak na pracującym silniku odłaczysz wtyczkę. jeśli coś padło to praca silnika sie nie zmieni a jeśli działa będzie pracował inaczej...
dziś u Siebie sprawdzałem i jest baja :D

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Cytuj:
Możesz dla świętego spokoju wyjąc krokowca i go przeczyścić , zobacz czy ta klapka chodzi swobodnie, przepływke też możesz przeczyścić ale wątpie zeby to było to. Ja też miałem podobny problem ze swoim samochodem nigdy nie doszedłem co dokładnie było przyczyną. Wiem ,że im dłuzej jeżdziłem samochodem to samochód chodził lepiej (byc może moj egzemplarz stał dosyć długo w Niemczech). Sprawdz gume która idzie od przepływomierza może jest dziurawa.
jak sie czysci przeplywke ?

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 23:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Czasami faluje też od lewego powietrza !!! , trzeba posprawdzać wszystkie wężyki podciśnieniowe!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 27
Lokalizacja: Połomia
po odłączeniu krokowego faluje jeszcze bardziej. jezdze nim co dzień i raz jest w miare ok a innym razem tak faluje ze czasem gasnie .rano jak go odpalejest w miare ok ale jak dodam gazu i rusze na 1 potem 2 i dam na luz to masakra. przepływke krokowy i sonde wymienilem. wczesniej pomke i filtry. jeszcze chwile i wymienie silnik !!!!!!!!!!!!

_________________
karek82


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 10:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Cytuj:
jeszcze chwile i wymienie silnik !!!!!!!!!!!!


to moze byc rozwiazanie

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 11:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: WrocÂław
ja wiem ze u siebie w silniku m43 nieczysci sie przepływki !! czysci sie w starszych modelach !! u mnie jest nierozbieralny przepływomierz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 16:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
Jak sprawdziłeś krokowy, przepływomierz oraz szczelność dolotu i podciśnień, to zajrzyj jeszcze do odmy i przewodu gumowego, który jest do niej podłączony.
Padnięty zaworek odpowietrzający albo przewód będą skutkować nierówną pracą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 16:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
Witam.
Proszę o pomoc bo nie wiem juz co mam zrobić.
Po zamontowaniu Gazu i Blosa - silnik podczas pracy na gazie nie schodzi z obrotów tak jak powinien. z około 5000 obrotów schodzi do normy w czasie około 7 sekund.
Na benzynie robi to normalnie. zaraz po puszczeniu gazu jest ok. Silnik krokowy zaślepiłem, znaczy tą rurkę która od niego wychodzi i przy gumie do przepustnicy ta większą która prowadzi do niej od silnika.
Silnik krokowy na benzynie zachowuje się dobrze, nie faluje nie spada z obrotow.
Od czego zacząć. Panowie Pomóżcie bo mam nerwy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 17:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
qqiz napisał(a):
Jak sprawdziłeś krokowy, przepływomierz oraz szczelność dolotu i podciśnień, to zajrzyj jeszcze do odmy i przewodu gumowego, który jest do niej podłączony.
Padnięty zaworek odpowietrzający albo przewód będą skutkować nierówną pracą.

który element to padniety zaworek odpowietrzajacy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 17:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
qqiz napisał(a):
Jak sprawdziłeś krokowy, przepływomierz oraz szczelność dolotu i podciśnień, to zajrzyj jeszcze do odmy i przewodu gumowego, który jest do niej podłączony.
Padnięty zaworek odpowietrzający albo przewód będą skutkować nierówną pracą.

który element to padniety zaworek odpowietrzajacy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
rafalbazar napisał(a):
który element to padniety zaworek odpowietrzajacy ?

= odma z tego co ja zrozumiałem.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
jurexxx napisał(a):
rafalbazar napisał(a):
który element to padniety zaworek odpowietrzajacy ?

= odma z tego co ja zrozumiałem.
a jak ona mogła pasc ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 20:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
nie nie panowie
jeszcze raz może nie jasno się wyraziłem
wszystko wraca do normy jak zrobię tak
z silnika krokowego wychodzi taka rurka i wchodzi na końcu do rury tej gumowej która jebst zaraz przy przepustnicy.
to wyjąłem z tej gumy i zaślepiłem, zaś miejsce w gumie gdzie wąż wchodził również zaślepiono.
obroty wyregulowałem śruba na przepustnicy tak aby miała mniej więcej około 1000 na włączonych światłach. jak jest zimny wiadomo krokowiec zaślepiony to zgaśnie ale na ciepłym jest ok.
w takim wypadku po zaślepieniu już spada z obrotów normalnie.
dziś podmieniłem krokowca od kolegi i zauważyłem że teraz powoli spada na PB jak i na LPG... :dobani: ja nie wiem czy ten krokowiec po protu nie nawala. mój jak i jego. co myślicie?
jeszcze jedno pytanie mam do Was, jaki powinienem mieć silnik krokowy w silniku m50b25 bo to jest silnik po swapie i nie wiem czy nie namącono, poza tym czy krokowiec, który jest nazwany jako sp6rawny powinien się domykać?
myślę tu o tej łapce która zamyka przepływ powietrza. u mnie w obu silniczkach krokowych jest tak że ruszając nim klapka bezwładnie lata zamykając i otwierając dopływ... przepraszam... kiedyś miałem vectrę A C20NE i tam krokowiec stal w miejscu , tzn ta klapka była na sprężynce i trzymała krokowca zamkniętego.
sory jak namotałem
kocham ten samochód, kocham to brzmienie i markę ale nie stać mnie na wydawanie na części co do których niesprawności nie jestem pewien.
wiem jedno nie wiadomo ile będę musiał mieć wrzodów na plecach od leżenia pod samochodem, (bo kanału nie mam :zdziwko: ) ale i tak doprowadzę go do dobrego stanu po poprzednim niedbałym właścicielu który przy swojej siódemce moja e36 używał tylko do zabawy
dziękuję za cierpliwośc i odpowiedzi.
tego spodziewałem się na tym forum...
tylko te ostrzeżenia :P
ale to znaczy że ktos się jednak nami "opiekuje"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 13:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 27
Lokalizacja: Połomia
jak mozna czyścić przepływke i krokowy? jest corez gorzej teraz przeruwa dławi sie strzela i brak nocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
karek82


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
rafalbazar napisał(a):
jurexxx napisał(a):
rafalbazar napisał(a):
który element to padniety zaworek odpowietrzajacy ?

= odma z tego co ja zrozumiałem.
a jak ona mogła pasc ?


Dokładnie, chodziło mi o odmę i o przewód gumowy.

Odma mogła najnormalniej w świecie skończyć swój żywot.
W serwisie zapłacisz za nią ca. 160zł
Zanim się pofatygujesz skontroluj też stan przewodu, z reguły jest popękany i sparciały:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL