powiem tak, dziś walczyłem z wymianą tej linki i tak średnio sie za to wymienia, nie dokońca wszsytko prawda co piszą !!! zajeło mi to 3,5 godz przez nie potrzebna robotę w pewnym momencie furka wygladało jak po małym dzowonie bo zdjeclem błotkik, nadkole lampe osłone pasa i pare innych pierdół, a linki jak nie było widać tak zostało

, po czym złożyłem wiekszość rzeczy spowrotem na miejsce, ale jednak poradziłem sobie, i tak naprawde wymiana to góra 30min,
A trzeba zrobić tak:
po maską odkręcic osłone pasa, dwa zamiki by było mozna wypiąć linkę(i za zamkami sa takie śruby przy samej chłodnicy od góry wkręcane na klucz 10 bedze łatwiej włożyć zamek), i można wyjąć nerki i lampe ale nie koniecznie, potem ze srodka osłone pod kierownicą, osłone głośnika, głośnik wygłuszenie i odkrecic rączke i ten plastik od karoserji i teraz jak kto woli moża coś przywiązać do końca byprzeciągnąć linke w miejsce starej u mnie niestety nie było do czego bo linka pekła mi przy rączce i jak odkręciłem zamki za mocno pociągłem i linka znikła dzieś w dziurze

ale spokojnie, i ja dalej zrobiłem tek od stony silnika wyciagnołem starą linkę siłą bo skubana nie chciała wyjść, a włożyłem ja od środka kabiny tylko że teoszke sie nadłubałem bo ręka w dziurze od głośnika i po omacku trzeba włąożyć ja do do dziury która polecam wpierw zlokalizować ja palcem by nie błądzić bez potrzeby,
Należy pchac dotąd az linka pokaze sie koło filtra. Zaczepić do zamka, mozna je wyczyścić i przesmarować napewno nie zaszkodzi bo po paru latach napewno maja troche syfu.
Linka orginalna kosztowała mnie 82zł zamienniki powiem szczeże ze sie nie nadają porównywałem je.
A do tej całej operacji przydadzą sie klucze 10 i 8 i torksik ale niepamietam jaki
