BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wymiana linki maski w e36 - jakieś wskazówki??
PostNapisane: 26 października 2009, 21:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
pekła mi linka przy samej raczce, masake daje sie otworzyc ale tylko w dwie osoby, tylko teraz tak w środku rozebralem w około linki wszystko i w zasadzie nie widać w którym miejscu dokładnie wchodzi w rame a pod maska widać tylko jak wychodzi na wysokości filtra,

Prosze o wskazówki w jakiej kolejności do tego wszytkiego podejść, szukałem na forum i nie znalazlem. :niepewny: :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... inka+maski

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 22:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
powiem szcze ze ronbiłem podobne podejscia ale bałem sie dziąłać tzn ciagnac bo jak robic to to juz na pewnego chiclem i skaczyc- bo jutro rano musze dojechac jakos do pracy a gdybym sie nie ogarnoł to nie miał bym jak pojechac do pracy bo jak z otawrta maską ??
liczyłem na wiecej info ale dzieki i za te


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 00:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
powiem tak, dziś walczyłem z wymianą tej linki i tak średnio sie za to wymienia, nie dokońca wszsytko prawda co piszą !!! zajeło mi to 3,5 godz przez nie potrzebna robotę w pewnym momencie furka wygladało jak po małym dzowonie bo zdjeclem błotkik, nadkole lampe osłone pasa i pare innych pierdół, a linki jak nie było widać tak zostało :mur:, po czym złożyłem wiekszość rzeczy spowrotem na miejsce, ale jednak poradziłem sobie, i tak naprawde wymiana to góra 30min,
A trzeba zrobić tak:
po maską odkręcic osłone pasa, dwa zamiki by było mozna wypiąć linkę(i za zamkami sa takie śruby przy samej chłodnicy od góry wkręcane na klucz 10 bedze łatwiej włożyć zamek), i można wyjąć nerki i lampe ale nie koniecznie, potem ze srodka osłone pod kierownicą, osłone głośnika, głośnik wygłuszenie i odkrecic rączke i ten plastik od karoserji i teraz jak kto woli moża coś przywiązać do końca byprzeciągnąć linke w miejsce starej u mnie niestety nie było do czego bo linka pekła mi przy rączce i jak odkręciłem zamki za mocno pociągłem i linka znikła dzieś w dziurze :wstyd: ale spokojnie, i ja dalej zrobiłem tek od stony silnika wyciagnołem starą linkę siłą bo skubana nie chciała wyjść, a włożyłem ja od środka kabiny tylko że teoszke sie nadłubałem bo ręka w dziurze od głośnika i po omacku trzeba włąożyć ja do do dziury która polecam wpierw zlokalizować ja palcem by nie błądzić bez potrzeby,
Należy pchac dotąd az linka pokaze sie koło filtra. Zaczepić do zamka, mozna je wyczyścić i przesmarować napewno nie zaszkodzi bo po paru latach napewno maja troche syfu.
Linka orginalna kosztowała mnie 82zł zamienniki powiem szczeże ze sie nie nadają porównywałem je.
A do tej całej operacji przydadzą sie klucze 10 i 8 i torksik ale niepamietam jaki :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] wymiana linki maski w e36 - jakieś wskazówki??
PostNapisane: 21 stycznia 2013, 14:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
witam.jak mi pękła linka od maski to kupiłem w linke rowerową do chamulca i wsunołem w pancerz po starej lince.końcówka linki jest troszkę wieksza wiec spilowałem ją troche kontówką i włożyłem w dźwignie otwierania drugą końcówkę odmierzyłem i zrobiłem pentlę,włożyłem w zamek i dałem rowerowy regulator linki.koszt naprawy 2zł :cwaniak:

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL