hrabia1971 napisał(a):
Ja też miałem podobne objawy i też mam E46 316ti Compact Black!. Teraz autko stoi u mechaniora i mam do wymiany główny sterownik silnika i sterownik Vevetronicu. Także zastanów się nad wizytą w ASO. Tak dla przypomnienia używane sterowniki są bardzo trudne do zdobycia , ja za te dwa zapłaciłem 2100. Lepsze to niż płacić za nowe tj. Vevetronik -1360 , główny sterownik 3500. A tak jeszcze przy okazji dodatkowym objawem oprócz spalenizny był fakt że jak była zimna to obojętnie ile bym chciał wcisnąć gazu i tak dochodziła do 2500 a później była dyskoteka wraz ze skaczącymi obrotami w przedziale 500-1500. JAk się zagrzała to dalej była mułkiem. Po wyłączeniu ciepłego silnika i odstaniu 20 minut , a następnie odpaleniu już nie śmierdziało ale silnik wielokrotnie bywał mułowaty . Może ktoś udzieli mi porady bo nie za bardzo ufa,m mechaniorowi . Autko stoi u niego od ponad miesiąca . Raz nie było części , później miały być i nie dojechały . W końcu sam je zdobyłem i od 3 dni czekam aż elektronik zrobi update oprogramowania.
no u mnie obroty i wszystko gicior jest

pewnie to cos sie przypala, sprawdze moze jutro
