BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 316i silnik rozgrzany lekko ponad norme
PostNapisane: 2 lutego 2007, 20:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
Witam .. tak jak w temacie.. mam taki problem .. ze widze ze silnik nagrzewa sie lekko ponad norme na kontrolce.. czym to jest spowodowane ? wczesniej tak nie miałem... plyny itp .. sprawdzalem wszystko jest ok .. Dodam tyle .. ze jazda moja jest jak najbardziej normalna ..

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
Mam ten sam problem, jak dojdziesz co to to daj znac ma naila. z moich obserwacji wynika ze niby teoretycznie uklad chodzi poprawnie. wymienilem plyn, przeplukalem uklad, po 2 dniach padl mi termostat wiec wymienilem. mam wyciek plynu, a jak wyciek to i jest zapowietrzony. bylem u kilku specow, ale nic mi nie wymyslili. musze chyba pojechac do chlopakow co sie typowo bmw zajmuja. a powiedz masz strumien w zbiorniczku na minimalnych obrotac. wczoraj patrzalem to nie bylo, chyba mocno mam zapowietrzony. wiatrak ciagle chodzi, nie wiem czy czujnik nie walniety... zostaly mi takie opcje - albo pompa wody, albo na chlodnicy cos siedzi, albo (to mnie najbardziej boli- uszczelka pod glowica albo sama glowica. narazie czekam i obserwuje czy ply nie zmiesza z olejem lub odwrotnie (i dokrecam opaski bo sie rozszczelniaja ciagle) :) jak bedziesz wiedzial daj znac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, 12:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
smialek18 napisał(a):
wiatrak ciagle chodzi, nie wiem czy czujnik nie walniety...



wiatrak ma chodzić cały czas ,tak jest w beemkach ,z tym ze jak silnik jest zimny to kręci się wolniej a jak sie nagrzeje to sprzegło wiskotyczne powoduje wzrost prędkości obrotowej wiatraka


to nagrzewanie leeko ponad norme moze być u was spowodowane już mniejszą sprawnośćą działania tego wiska

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, 16:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
a jest to pod jakims pozorem groźne ?

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 01:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: Zabrze
ja mam objawy odwrotne do waszych jeżdżę na niedogrzanym silniku - wiatrak kręci cały czas ale chyba za mocno
jak na razie odpiąłem czujnik temp. na chłodnicy co spowodowało wyłączenie wiatraka
jeszcze nie wyjechałem na trasę więc ciężko mi powiedzieć jaki efekt
jednak z tego co widzę to on ma 2 obiegi 1 normalny jak się zagrzeje do swojej temp
2 jak ją przekroczy ponad jakiś poziom jednak to tylko moje przypuszczenia
do czego zmierzam - ano do tego że może u was on kręci za wolno
Labrador już troszkę dłużej w BMW się porusza więc nie będę podważał tego co pisze bo ze mnie jeszcze świeżak
ale faktycznie może być to sprzęgło a może wiatrak nie załancza się w porę tzn. czujnik nie działa przez co się nie zwiększają obroty wiatraka

_________________
lepsze stare BMW niż nowe daewoo :)
www.bmw-mania.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 04:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
hmm .. ja nie wiem .. ale moze jestem przewrazliwiony .. ale to dosłownie jest ciut poza norma .. mam fotke.. zrobioną .. ale nie wiem czy na niej bedzie dobrze widac..
Obrazek dodam ze aparat byl ustawiony prosto na wznak wskazowki ..

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: maÂłopolska
Spotkałem Się Z takim Przypadkiem i przyczyną było VISKO ( koszt okolo 100 zł ) , też mam na w domu 316i , i zawsze jest tez tak jak Ty masz ... moze troche mnie tówno z kreską , ale nie przejmuj sie tym :) :) :) PoZdR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 11:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
rozgrzałem sobie samochód, otworzyłem maskę i czekałem .. zobaczylem wyciekający plyn chłodzący z przewodu na łączeniu chlodnicy .. wiec chyba to jest przyczyną ? ...

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 03:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: Zabrze
Scavenger napisał(a):
rozgrzałem sobie samochód, otworzyłem maskę i czekałem .. zobaczylem wyciekający plyn chłodzący z przewodu na łączeniu chlodnicy .. wiec chyba to jest przyczyną ? ...


może masz tylko za dużo płynu chłodzącego i ciśnienie ci wywala go bo jest za wysokie??

_________________
lepsze stare BMW niż nowe daewoo :)
www.bmw-mania.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 18:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
U mnie jest tak samo jak na fotce i jest to normalka a posiadam 2.5 24v :) 49 rok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Wow, 49 rok...no to masz niezly zabytek hihihihi :P , co do wskazowki, to tez mam minimalnie poza srodeczkiem...tak wiec masz wszystko wporzo...zalezy tez to od termostatu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL