BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: FOTO sesja E46 [Łódź]
PostNapisane: 7 listopada 2009, 00:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Data: 25.10.2009r.
Miejsce: Łódź, Centrum handlowe M1
Godzina: 14:00-17:00

Ekipa:
330d 215KM (450Nm)---> MaTiMa-> E46 Sedan
320d 150KM (330Nm)---> Slygado-> E46 Touring
323ci 170KM (245Nm)---> Dawid-> E46 Coupe
318ci 143KM (200Nm)---> Tupac->E46 Cabrio

Fotograf – Adi-82
Tekst – PietiaEZG

Tym razem porównanie dość nietypowe- rodzina E46, a ściślej mówiąc, zestawienie wszystkich wersji nadwoziowych. Pominięty został Compact, z kilku oczywistych względów.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Czwarta generacja serii 3, swoją historię rozpoczęła w 1998 roku, w wersji sedan. Później dodano do gamy kombi, tradycyjnie dla BMW nazwane Touring. Jesienią 1999 zadebiutowała coupe, a w 2000 roku elegancki kabriolet.

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Typoszereg E46 przeszedł jeden poważny lifting na jesieni 2001- zmieniono wtedy, między innymi lampy, nastawy zawieszenia, odświeżono paletę silników. Tych zaś w całej historii tego modelu, było przynajmniej 16! Tak wiec, biorąc pod uwagę olbrzymią liczbę wersji silnikowych i pełna gamę nadwozi, każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Ale to jeszcze nie koniec. BMW słynie z indywidualnego podejścia do klienta- jest takie powiedzenie, że nie da się znaleźć dwóch identycznych egzemplarzy. Oczywiści trochę w tym przesady, ale faktem jest, że liczba wersji, możliwości konfiguracji-zdumiewa. Doskonałym przykładem mogą być prezentowane auta.

Obrazek



Zacznijmy od najpopularniejszego sedana. Auto MaTiMy sprawia eleganckie wrażenie, sport w tym przypadku zszedł raczej na drugi plan. Czarny lakier doskonale współgra z chromowanym obramowaniem okien i kierunkowskazami pod pomarańczowym kloszem. Do tego szprychowe, siedemnastocalowe felgi- jednym słowem elegancja.


Obrazek
Obrazek
Obrazek



Natomiast wnętrze jest jakby z zupełnie innego auta- ciemna kolorystyka, złamana albuminowymi listwami ozdobnymi. Wyposażenie jest bogate, mamy wielofunkcyjna kierownice, czy automatyczna klimatyzację. Ale prawdziwym smaczkiem jest nawigacja wraz z TV.

Obrazek
Obrazek



Touring Slygado reprezentuje podobny, spokojny inny styl. Mimo rodzinnego charakteru nadwozia, auto tchnie dynamika- wyjątkowo zgrabne kombi, raczej nie z tych do wożenia przysłowiowego worka ziemniaków.

Obrazek
Obrazek



Wnętrze, delikatnie mówiąc, powala- jasna, skórzana tapicerka plus drewniane inkrustacje (chyba orzech)- klimat jaki tu panuje, jest bliższy serii 7, niż auta segmentu D. Wyposażenie tradycyjnie bogate, mamy tu na pokładzie wszystko to, czego potrzebuje rodzinka w komplecie, podczas wakacyjnej eskapady.

Obrazek



Bordowe coupe Dawida prezentuje to co najbardziej lubię w stylistyce BMW 3er- nisko zawieszone, zwarte, rasowe coupe. Długa maska, krótki tył, przednie koła niemal w przednim zderzaku, za nimi silnik, kabina przesunięta ku tyłowi. Charakterystyczna niska linia okien i szyby bez ramek. Wiecie co łączy pierwszego mustanga, stare maserati, audi A5 i BMW 3 coupe- właśnie to! Nienaganne, doskonale wyważone proporcje, które powodujące, że linia dwudrzwiowego nadwozia zawsze będzie wyglądała efektownie.
Do tego ładny wzór felg rodem z Z3 (?),białe kierunkowskazy i dość niespotykany kolor, które początkowo może się wydać dziwny w sportowym nadwoziu, ale wierzcie mi, iż na żywo prezentuje się doskonale.

Obrazek
Obrazek



Również wnętrze powinno przypaść do gustu- mnie wręcz zachwyca- świetnie trzymające na boki, sportowe fotele, pokryte delikatna skóra, szlachetne wyglądające drewno, plus tradycyjnie bogate wyposażenie. Trudno wymagać od klasy średniej premium czegoś więcej.

Obrazek



Ale...okazuje się, że wnętrze E46 można było skonfigurować jeszcze bardziej elegancko. Jasna, bananowa skóra połączona z drewnianymi wstawkami, sprawia, że wprost nie chce się wysiadając z auta Tupaca. Z zewnątrz mamy "amerykański" styl- diabelsko czarny lakier plus pomarańcze. Urzekające. Przepiękne cabrio. Chciałbym kiedyś takie dostać od Mikołaja.

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Wspominałem już indywidualnym podejściu do klienta. No bo jak widać, każde z wyżej wymienionych aut, ma zupełnie inny charakter i wyposażenie. A przecież, teoretycznie, ciągle mówimy i jednym i tym samym samochodzie.
Pewnym zgrzytem może wydać się brak automatycznej klimatyzacji u Tupaca i brak skóry u MaTiMy- dziwne, ze względu na tak bogatą opcje. Ale spokojnie, tego nie powinno się traktować jako minus- raczej jako ciekawostkę, potwierdzającą regułę, że BMW dawało dokładnie to, czego życzył sobie przyszły właściciel. Ktoś chciał przycisk ze śnieżynka zamiast 20 guzików i wyświetlacza- OK, nie ma problemu. Ktoś stwierdził, ze nie lubi skóry- OK, dostał zwykła tapicerkę. Odkąd kilka lat temu widziałem na ulicy różowe E36 compakt z pięcioma blondynkami w środku nic mnie już nie zdziwi.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Nigdy nie przepadałem za dieslami. Nie bardzo rozumiem, co ludzi fascynuje w tych silnikach. Niby jest oszczędność, palą dużo mniej od benzyniaków, ale przecież mają o wiele bardziej awaryjny osprzęt, są wrażliwe na jakoś paliwa..I w ogóle zaraz pewnie turbina wybuchnie. Do tego ten klekot rodem z traktora, brak kultury i ogłady, drgania..itd, itp. Lepiej już kupić mocną wersje benzynowa, założyć dobrą sekwencje i cieszyć się jazdą.
Ale...
BMW od dawna ma w ofercie "super" diesla. Już stare piątki występowały w wersji 524 turbo diesel- w porównaniu do konkurencyjnych "klekotów" mercedesa beczki, był to rzeczywiście nie zamulający klekot. Prawdziwa rewolucja nadeszła w 1993 roku, kiedy zaprezentowano silnik TDS. 2.5 pojemności, sześc cylindrów, moc 143 km. Mimo, że dziś jego trwałość wywołuje liczne kontrowersje, był to tak naprawdę pierwszy "superdiesel" . Pierwszy z TAKIM dźwiękiem, taka wysoką kulturą pracy i imponującą dynamika.
W 1998 roku ukazał się kolejny mocarz wśród ropoli- sześciocylindrowy 2.9, 184, który doskonale się sprawdził w serii, 3, jak i 5 i...7.
Taki właśnie agregat "siedzi" w aucie MaTiMy. Trudno powiedzieć żeby klekotał. Ten dziek przypomina raczej zasysanie powietrza, połączone z groźnym gulgotem. Reakcja na gaz jest natychmiastowa, maksymalny moment obrotowy wynosi niemal 400 Nm (w tym konkretnym aucie, moment podkręcony jest do...450 niutów) przy zaledwie 1750 obr. /min. To nie są dane ciężarówki, tylko relatywnie nie dużej 330d. Jazda dieslem ,do momentu ukazania się tego modelu, nigdy nie była tak dynamiczna. W mieście właściwie nie trzeba zmieniać biegów, a na autostradzie można zrobić prawdziwy blitzkrieg-maksymalna prędkość licznikowa kończy się gdzieś w okolicach 240. Jednym słowem Pan Jezus już się zbliża. Do setki 7.8 sekundy. Z Łodzi na Hel w 4 godziny przy średnim spalaniu 7.1 l/100km. Rewelacja! Skrzynia steptronic u MaTiMy- pięciobiegowy automat, z możliwościową ręcznej zmiany biegów- fajna zabawa, w korku wygoda, a jak chcemy poszaleć, to możemy sami "powajchować" Różnica między poprzednikiem- ta wajchą z 3 trybami pracy, którą mam w E36- a steptronic- jest mniej więcej taka, jak między Tokio Hotel a Hotel California.
Ale przecież klasykiem gatunku tej marki jest słynna benzynowa "rzędowa szóstka". Dawid w swoim coupe ma wersje "średnia'-2.5, 170 km, 8 sekund do setki- nic to przy kulturze pracy. Rzędowa szóstka jest idealnie wyważona, "jedwabiście" brzmi. Spalenie? Podobno całkiem umiarkowane. Po prostu ideał.
Na temat 318i nie potrafię nic napisać, nigdy nie jechałem takim autem, teoretycznie silnik ten może wydawać się za słaby, do ciężkiego nadwozia jakim jest cabrio- ale znając podejście bawarskiej marki to kwestii dynamiki- w zupełności "daje rade".
320d w naszym opisywanym kombi, to typowe auto na dłuższe trasu- silnik zapewnia optymalne osiągi, przy miłym dla portfela spalaniu, jest cichy i pracuje z duża kulturą, ale oczywiście nie zapewni takich wrażeń jak mocniejszy, sześciocylindrowy brat. A te są po prostu imponujące. Abym mógł lepiej opisać E46, bądź co bądź samochód z którym nie obcuje zbyt często, MaTiMa wręcza mi kluczyki- czas na gwóźdź programu, czyli jazdę próbna. Najpierw to, od czego powinien zacząć każdy kierowca, czyli zajęcie optymalnej pozycji za kierownica- z fotelem można zrobić wszystko, chyba nie jeździ tylko na boki. Kierownica jest przyjemnie mała. Lusterka, światła, dźwignia w pozycje D i jedziemy. Pierwsze wrażenie- silnik pracuje niewiarygodnie cicho- wyjeździ z parkingu na boczna, ale szeroką ulice i przyspieszam w okolice mandatu za 500 zł- auto ciągnie z niewiarygodna siła, skrzynia zmiana biegi błyskawicznie i bez żadnych szarpnięć. Dźwięku nie będę opisywał, bo nie potrafię- nie przypomina to w każdym razie żadnego diesla, z tych jakie do tej pory miałem okazie prowadzić. Kurcze, jak to chodzi..Pierwszy zakręt w prawo- dobra nie zanudzam, jest tak, jak w każdym BMW- dzięki tylnemu napędowi i idealnemu rozkładowi mas, auto właściwie się nie przechyla, jest niezwykle stabilne, układ kierowniczy jest perfekcyjny, a kierowca ma pełną kontrole nad pojazdem. Pierwsze świtała i zielona strzałka w prawo- MaTiMa przełącza na tryb SD i wyłącza kontrole trakcji. Nie pytam czy stanie bokiem, tylko sam sprawdzam. Chyba coś z tyłu piszczy, koła wgryzają się w asfalt z taka zaciętością i furia, jak w sobotniej walce pewien góral sprawiał łomot "ostatniej nadziei białych". Ale spokojnie, nie można w mieście szaleć, tylna oś złapała już trakcie i grzecznie jedziemy dalej. Zawieszanie przed liftingowe jest miękkie, ale auto ma seryjnie obniżenie plus felgi w rozmiarze siedemnastu cali- takie połączenie daje zadowalający kompromis między komfortem a dynamicznym prowadzeniem. Najchętniej bym nie wysiadał tylko jechał i jechał- no ale pora się pożegnać. Z tego całego wrażenia, zapominam o wystudzeniu turbiny i jak nowicjusz pd razu po zatrzymaniu wyjmuje kluczyk ze stacyjki. Ale MaTiMa to dobry, wyrozumiały kolega, i tylko się uśmiecha. Wnioski? Jeśli diesel, to tylko ten, jeśli ten, to skrzynia tylko steptronic. Kiedy wsiadałem do tego auta, byłem pewny, że będę się bawił w ręczną zmianę biegów- już kilka metrów dalej, zupełnie o tej funkcji zapomniałem- w tym aucie, przy tej mocy a przede wszystkim przy tym momencie obrotowym, automat jest doskonałym rozwiązaniem. Chyba polubiłem diesle. Koniec świata.
Na, ale czas na małe podsumowanie. Każde z tych czterech aut bardzo mi się podoba. Każde ma coś w sobie niezwykłego i wyjątkowego. Kombi ma wspaniałe wnętrze, sedan imponujący silnik, coupe doskonałe sportowe linie- a cabrio? No właśnie, gdybym mógł wybrać to pewnie bym je wziął, mimo, że to auto "znam" najmniej. Zapewne jest to auto bez żadnych wad, pojazd stworzony do tego aby czerpać przyjemność z jazdy. No może ma jedną wadę.. Mając BMW serii 3 w wersji cabrio, można..spóźnić się do żony/kobiety i awantura w domu gotowa. Niektórzy zapewne już domyślają się o co chodzi, a jeśli nie, to "problem" pokazany jest w mojej ulubionej reklamie:

http://www.youtube.com/watch?v=8QR0M91_cyw

Obrazek
Obrazek
Obrazek



P.S
Sesja była planowana od dawna, pogoda oczywiście była marna, miejsce jest jakie jest ( ano UĆ ). Za to ekipa zjechała się spora, fotografowie dawali z siebie wszystko, a kierowcy pięknie przygotowali swoje auta.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FOTO sesja E46 [Łódź]
PostNapisane: 7 listopada 2009, 01:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Ladna sesja, postaraliscie sie, szkoda, że jeszcze M3 nie było :) to byłby taki rodzynek ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 01:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
fajna robota, fajna sesja :super:

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 01:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
MaTiMa napisał(a):
maksymalna prędkość licznikowa kończy się gdzieś w okolicach 240. Jednym słowem Pan Jezus już się zbliża.

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Dobr fury, super sesja no i oczywiście dobry opis jak zawsze :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 07:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
No tylko pozazdrościć takiej ekipy :)

Świetny artykuł który bardzo fajnie się czyta

Proponuje Pieti wysłać portfolio do BMW-Trends :)

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 08:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
:padam: bravo bardzo mi sie podoba opis jak I zdjecia.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Gratuluję tak kompleksowej i starannie wykonanej sesji. W zasadzie pierwsza tego typu na forum. Auta piękne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 276
Lokalizacja: uk
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
swietna robota Panowie, kompleksowe i profesjonalne podejscie
gratuluje! :super:

_________________
Obrazek

my pride and joy e46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:53 
Fotki takie se, plener do kitu i pogoda, może ze 3. są fajne.

ale Pietia powinien pracować w jakimś czasopiśmie, co najmniej w BMW trends, gdzie artykuły piszą ludzie chyba po zaocznej podstawówce :padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Super :ok:

Od pierwszego zdjecia Coupe i Cabrio (tutaj bardzo podobaja mi sie pomaranczki) dominuja sesje. Choc sedan tez ladny, kombi takie ... zwykle.
Wnetrze najladniejsze w Coupe.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 11:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
w touringu na blachach EZG wnętrze super . . .

Bordowe coupe z zewnątrz wygląda rewelacyjnie - pewnie przez glebę i kolor . . .

Cabrio mi nie przypadło do gustu - nie pasują fele, pomarańcze i pokrętłotronic w środku . . .

Sedan na blachach EL jak napisał Pietia . . . Elegancja i dość konserwatywnie . . .


:)

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 11:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 942
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
super galeria i super opis :) tylko pogratulowac pomyslu i wykonania autorowi :]

_________________
Są samochody... i jest BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 11:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 377
Lokalizacja: UK
Kod silnika: m20b25
piekne maszyny :padam:

_________________
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 11:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
Pięknie! Oby więcej takich sesji :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 12:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
ocZo_23 napisał(a):
piekne maszyny :padam:

:padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Zgierz
Moje BMW: 330cd
Nono sesja pierwsza klasa :super: szkoda, że nie udało się compacta znaleźć.
Bardzo mi się podoba :ok: :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 13:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetna sesja, auta 1 klasa no i ten opis :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 13:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
ANDREW E36 napisał(a):
pokrętłotronic

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 13:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: EL / EBE
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B22
Krolik_Bugs napisał(a):
Wnetrze najladniejsze w Coupe.


ANDREW E36 napisał(a):
Bordowe coupe z zewnątrz wygląda rewelacyjnie - pewnie przez glebę i kolor . . .


dziękuję :]

_________________
byłe E36 Cabrio
byłe E46 Coupe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 14:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
DaVid_CyV, rok temu napisalem ze mi sie ten kolor nie podoba.
Lecz na fotkach robionych C400D w twojej galerii i tych (EXIF=C450D) wyglada bardzo dobrze. :ok:

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL