No niestety Panowie, jedyna jazda testowa to 23i jako pasażer i 35i automat jako kierowca - to drugie mnie zachwyciło choć miałem wrażenie, że przy spokojnej jeździe, wciśnięcie nagle do dechy powodowało z półsekundowe opóźnienie, zanim silnik nie wskoczył w ostre przyspieszenie.
Palenie - oczywiscie, zgadzam się choć tu mam w głowie Nissana 350Z, który mimo deklarowanych bodaj 13,5 z opinii - potrafił palić i 24... różnica spora. Tak i porównanie 13,5 do 14-16 powiedzmy że jest do przeżycia, byleby jednak się nie okazało że na baku, jak w motocyklu, zrobię 250 km

Ciekawostka jest inna - nie bawiłem się jeszcze konfiguratorem, ale przy 30i wartość dodatków wyszła na poziomie 22K. Ponieważ pewnie kilka z nich 35i ma w standardzie może okazac się, że różnica cenowa między skonfigurowanym 30i oraz 35i może być znacznie mniejsza niż cennikowe 23K.