Wczoraj napisałem takiego maila do HARTGE. Nie śmiejcie się z mojego angileskiego

"Hello!
At first sorry for my english. It isn't good.
I'm interested about few parts price. I've got BMW M5 E60 from 2007. Please
send me prices these parts:
1. HARTGE front spoiler lip for all M5 and HARTGE rear skirt for all M5 (51
60 0410 E and 51 60 0420 E)
2. Suspension for m5 e60 (31 60 0200 E)
3. HARTGE
set of aluminium pedals (2) (41 46 0050 J)
Where can I buy the Hartge parts?
Thank you very much and I'll be waiting for answer.
Best wishes,
Lukasz Kozlowski."
Dostałem taką odpowiedź:
"Dear Mr. Kozlowski,
We thank you very much for your inquiry for the M5. Understand your English
very well.
Please find attached the current price sheet as a PDF-sheet.
All prices are exWorks and do not include mounting, packing, insurance, or
shipping costs.
Shipping to Poland is no problem.
If you have any further questions do not hesitate to contact me.
Sincerely yours
Jorg Wey
Exports / Sales Department
H. HARTGE GmbH & Co. KG
An der B 51
D - 66701 Beckingen, Germany
Phone: 0049 - 6835 - 506-11
Fax: 0049 - 6835 - 506-17
Email:
verkauf2@hartge.deInternet:
http://www.hartge.de"
Jeśli dobrze rozumiem, to mam szukać cen gdzieś w pliku PDF. Pózńiej zaś pisze mi Pan Jorg, że wszystkie częsći są bez problemu wysyłane i wysyłka do Polski to żaden problem. Nie rozumiem tylk od kónca tego zdania: "All prices are exWorks and do not include mounting, packing, insurance, or shipping costs." Z tego co rozumiem mniej więcej to mi facet tłumaczy, że ceny dotyczą wysyłki i nie ma w nich wliczonych kosztów wysyłki, monotowania i pkakowania. Dobrze to tłumacze?
Znalazłem tylko coś takiego. Jak mniemam to jest formularz zamówienia tak?
http://hartge.de/e/pdf/E_Bestellung.pdf