BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30]M40 silnik krokowy
PostNapisane: 3 marca 2007, 00:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam,mam błache pytanie,ale sam nie umiem odpowiedziec.Mianowicie gdzie znajduje sie silnik krokowy w e30 M40 i jak go sprawdzic,oraz jakie sa objawy jego uszkodzenia,z gory dzieki

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 07:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Z tyłu silnika, przy podszybiu, Taka metalowa puszka (średnicy jakies 6cm). Troszke ciężko ją wyjąć, bo wciśnięta jest od góry na uszczelkę do kolektora ssącego a od dołu podłączona jest przewodem gumowym który idzie do przewodu filtra powietrza (ta gruba harmonijka), od strony kierowcy jak do niej się będziesz chciął dostać zobaczysz że jest podłączona jakąś wtyczką ;) Odłącz ;)

A nie wiem czy takiego tematu już w ogóle nie było no ale - objawy - nierówne obroty na biegu jałowym (tj. luzie) raz wysokie - raz niskie.
Sprawdzić - odpalając silnik i zostaw na luzie i zobacz czy skaczą :hyhy:
Możesz go przeczyścić, psiknąć tam do środeczka jakimś WD40.

A jak już to nic nie da to kup używke za jakieś 50-100zł ;)

Pozdro

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 09:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Wielkie dzieki,ale powiedz mi michcio maniaku czemu jak kupilem moja bume to ta wtyczka byla odlaczona od krokowki(wczesniej niewiedzialem co to jest,a teraz jak opisales szczegolowo co jest grane to napewno wiem ze odlaczona wtyczka pochodzila od silnika krokowego.

Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie,a tak propos to obroty wariuja jak cholera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL