BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 23:31 
Szklany napisał(a):
Fryderyk... BMW na grafice którą wrzuciłeś stoi chyba przed Fiatem który jest bliźniaczo podobny...


Patrzysz przez pryzmat tego Future... spójrz na foto ori Isetty :D poza tym, to przykładowa wizja.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 23:54 
Fryderyk napisał(a):
BMW na rynku i zmniejszyć ryzyko, ze w przyszłości VW zagarnie BMW podobnie na Porsche


Nie wiem do końca o co chodzi w tym zdaniu, ale zdaje się, że to Porsche zagarnęło większość udziałów w VW. W końcu jednak doszło do fuzji...


A co do przednio napędowego BMW, to niech robią co chcą... Dla mnie i tak sam fakt powstania takich aut jak X1, X5M/6M, 5GT to parodia samochodów BMW, karykatury. Dlatego dopóki jeszcze trójramienne gwiazdy z postoju taksówek nie zostaną zastąpione biało-niebieskim śmigłem, a wszelkie dostawczaki, tiry, wywrotki i śmieciarki nie zostały w ten znaczek przyozdobione, to mam szacunek do marki i uważam ją do prestiżową... :P

Ps: Bez urazy dla fanów Merca ;)


Ostatnio edytowano 11 marca 2010, 00:02 przez Zakov, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 23:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
[*]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:04 
Zakov napisał(a):
ale zdaje się, że to Porsche zagarnęło większość udziałów w VW. Bynajmniej z tego co słyszałem i czytam po necie...


Cytuj:
14 sierpnia 2009 r. koncern motoryzacyjny Volkswagen ostatecznie zadecydował, że przejmie 42 procent akcji producenta samochodów sportowych Porsche, płacąc za to do 3,3 mld euro. Pełna integracja obu firm nastąpi pod koniec 2011 roku. Porsche będzie dziesiątą należącą do Volkswagena marką samochodów[3].


Skutki tej fuzji już widać, w którymś wydaniu TG Clarkson się śmiał z jakiejś 911stki i przyrównywał do Garbusa hehe


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:11 
No tak, niech jeszcze 911 zacznie jeździć jak Bentley, Lambo i... Skoda na podzespołach Volkswagena, to trzeba będzie się na line rzucić :wstyd: :wstyd: :wstyd: Więc skoro rynek tego wymaga, to niech produkują takie "dziwolągi". Żeby tylko "prawdziwe" auta było dobre...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Bobby_Valentino napisał(a):
Dlaczego nie zrobią odpowiedzi na CL`a, CLS`a czy R8...


Odpowiedz na CLS'a i A7 w wykonaniu BMW tez moim zdaniem bylaby ciekawsza niz 5 GT.


Fryderyk napisał(a):
Skutki tej fuzji już widać, w którymś wydaniu TG Clarkson się śmiał z jakiejś 911stki i przyrównywał do Garbusa hehe


Przeciez Clarkson ma racje, 911 w dalekiej linii bazuje na projekcie Garbusa, zreszta zobacz

356

Obrazek

Obrazek

A co do przednionapedowego BMW, firma ma widze ostatnio cisnienie na sprzedawanie tego samego w roznych okapowaniach, wiec podarzajac ta droga logiczna jest proba sprzedazy czegos opartego na plaformie Mini. Inna sprawa, ze ciezko byloby zbudowac samochod znajdujacy sie pomiedzy klasa B i C z klasycznym napedem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:27 
Vermilion napisał(a):
Przeciez Clarkson ma racje, 911 w dalekiej linii bazuje na projekcie Garbusa, zreszta zobacz


Tak, wiem, w ogóle F. Porsche miał wieele wspólnego z VW, racja, tylko akurat chodził o obecny model 911 z 2009, gdzie już było widać efekty fuzji, nie pamiętam niestety konkretnie o co chodziło i o jakie cechy :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
Tak, wiem, w ogóle F. Porsche miał wieele wspólnego z VW, racja, tylko akurat chodził o obecny model 911 z 2009, gdzie już było widać efekty fuzji, nie pamiętam niestety konkretnie o co chodziło i o jakie cechy :wstyd:


Pewnie gumolit i czesci ze Skody :rotfl: Porsche od samego poczatku wspolpracuje mniej lub bardziej z VW, w zasadzie najwieksza zaleta ostatnich wydarzen jest to, ze 911 staje sie supersamochodem do codziennego uzytkowania (zreszta tak jak R8), co zawsze bedzie plusem dla tej marki (chociaz dla purystow bedzie to wada).


Ostatnio edytowano 11 marca 2010, 00:32 przez Vermilion, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:30 
Vermilion napisał(a):
Pewnie gumolit i czesci ze Skody :rotfl:


Nie wiem, może, w każdym razie, gdyby VW przejęło BMW, zmuszony byłbym popełnić harakiri :przestraszony:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
ja bym sie nie martwil tą decyzją BMW. Skoro jest popyt na takie samochody firma zarobi przeciez na tym. Przynajmniej nie bedzie jakis publikacji ze firma cieżko w dobie kryzysu sobie radzi. Beda mieli pieniadze to beda mieli mozliwosc kontynuowania prac nad innymi modelami, chociazby pogromcy CLS'a, A7 i innych ;]

a propos VW dziwi mnie podejscie maniaków tej marki i ich negatywnej opini co do bmw

VW i bmw hmmm to nie ta liga hehe, raczej bmw nie pozwoli sie przejąć ludzią ktorzy produkuja samochody 'dla ludu' ktorzy i tak łapy maczają w tylu markach... skode rozumiem, ale bentleye....
a jak to sie ma na lini wspolpracy audi-vw? oni wspolpracuja? czy vw bierze od nich technologie ?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 marca 2010, 00:38 przez l0lek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
Nie wiem, może, w każdym razie, gdyby VW przejęło BMW, zmuszony byłbym popełnić harakiri :przestraszony:


Jezeli BMW nie popelni jakis poteznych bledow, to raczej mozesz spac spokojnie. VW nie potrzebuje BMW w swoim portfelu marek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 00:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Prototypy fiata 126p były z przednim napędem o nazwie np
Jeżeli znajdą się klienci na przedni napęd i malutką serie w sensie wymiarów to spokojnie,można z tym życ ,ale jak się nie sprawdzi to wtedy bym się martwił,jak koncern wyjdzie z jeszcze większego kryzysu.
Po za tym prawdziwi fani, którzy wiedzą, że bmw powinno miec tylni napęd to sprawią sobie właśnie takowe,i nie będą się przejmowali przednio napędówką.
Dla mnie porażką dosłowną jest nowy Aston Martin z serii Mini :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 01:01 
Vermilion napisał(a):
Jezeli BMW nie popelni jakis poteznych bledow, to raczej mozesz spac spokojnie. VW nie potrzebuje BMW w swoim portfelu marek.


Ty mi to mówisz :D Ja o tym wiem, lub nie dopuszczam myśli, że może być inaczej :hurra:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 01:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
tomaszeklolek napisał(a):
firma zarobi przeciez na tym. Beda mieli pieniadze to beda mieli mozliwosc kontynuowania prac nad innymi modelami, chociazby pogromcy CLS'a, A7 i innych ;]


No musze Was niestety troche zmartwic :))
Biznesowo to wygląda nieco inaczej.
Jest coś takiego jak rozmienianie sie na drobne, artysta np. unikać stara sie chałtur, bo wie że zabiora mu one dużo czasu i przestanie się rozwijać artystycznie.
Absolwent filozofii po dwóch latach pracy na budowie cofnie się w rozwoju itp. itd.
Wewnątrz firmy to będzie wyglądać tak, że ludzie zajmujący się produkcją, sprzedażą i planowaniem tego czegoś FWD będą przynosić dla firmy największy zyski, staną sie ważniejsi, obsadzą ważne stanowiska, poczują się lepsi etc. i zaczną dyktować warunki innym działom firmy, bo to oni utrzymują firmę etc.

Skończy się to wielką kupą :)

Raczej niewielu z Was jest w stanie skojarzyć coś takiego, jak komunikat rynkowy PR jaki wydawało z siebie BMW przed 20 laty.
To jak firma kreowała się wtedy, a jak teraz to robi, to inna bajka.
Jak dostawałem 20 lat temu prospekty aut z DE, to zapamietałem sobie wrażenie z odbioru BMW i innych marek. Były pospolite Peugeoty, designersko otwarte Renaulty z Alpiną (inną), kosmiczne Citroeny BX, Opel masakrujący Calibrą i z resztą zwyczajnych modeli pokazywanych jako auta dla zwykłych ludzi, dla bogatszych z Omegą 3000. Każdy prospekt mówił jak marka chce być widziana etc.
Prospekt zaś np. e34 525 był inny, widać było, że na ten samochód trzeba patrzeć inaczej, że nie wolno jej porównywać z innymi. Inna grafika, a raczej jej brak, rysunki techniczne, białe tła.
Na pewno BMW nie było ładne, było swoje własne i tradycyjne, wiało od niego tradycją i siłą tej tradycji. Nie było też brzydkie, ale narzucało swoją wizje nie zwracając uwagi na innych.
Porównując to z dzisiejszymi 1kami, X3, koreą e60 i syfem w e65 wyłania sie zupełni inny przekaz PR dla ludzi. Dlatego sie nie ma co dziwić, że będą pojawiać sie kolejne kwiatki typu FWD. Poczekajcie jeszcze troche hehehehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 02:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
i czym sie martwicie? docenimy jeszcze bardziej nasze stare modele ktore stana sie jeszcze bardziej niesmiertelne
e60 korea, Boogie rozwaliles mnie tym ale to bardzo trafne

jesli zarząd nie jest glupi to nie pozwoli rozwalic firmy, po jak dla mnie dziwnych seriach, jakimi byly e60,e65 nowe 5 i 7 jest juz ok, firma nie pozwoli zepsuc tego nad czym pracowali latami, poszerzy moze asortyment tak by wiecej klientow pozyskac ale tez nie stracić zagorzałych fanów. Przecież oni wiedzą że jak coś popsują ludzie uciekną do konkurencji chociażby do MB, chodz ta marka ma znowu inny charakter i styl w ktorych robi samochody

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 07:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Boogie - w samo sedno.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 09:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 40
Lokalizacja: Łazy woj.Śląskie
Moje BMW: E34 525td '95
Kod silnika: M51
Heh... nie wiem czy podobieństwa są tylko w future.
http://www.leftlanenews.com/bmw-isetta- ... eveal.html
http://www.topspeed.com/cars/car-news/2 ... 61734.html
Obrazek
Obrazek

Może po prostu nie znalazłem innych fot, ale można znaleźć informacje o współpracy z fiatem w w/w linkach.
Tak jak mówię mogę się mylić ale niepokoją mnie te informacje :/

Macie może więcej informacji o współpracy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 09:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1160
Lokalizacja: PL
:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:
bez komentarza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 09:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Koledzy, to ze mna jest cos nie tak? :zdziwko:

Obrazek

Obrazek

Nie, nie wiem co to jest.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 10:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
o fak :rotfl: ten z poprzedniej strony ładniejszy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL