no zrobiła się ostra bitwa i tyle....
niestety dając przyzwolenie na zasadę "nie mam teraz na to kasy, ale chce to mieć" dajemy przyzwolenie na totalne buble, których niestety nie stawiamy sobie na regale w domu dla wystawy a montujemy do naszych pojazdów, którymi bądź co bądź poruszamy się nierzadko ze sporymi prędkościami - to jest nasze bezpieczeństwo panowie
wiadomo, że marże pośredników itd. są wysokie i często płacąc za byle gówienko przepłacamy po 500% ale gdzieś jest też granica "STOP - poniżej tego pułapu niemożliwa jest produkcja tego elementu z domyślnym zachowaniem jego właściwości"
osobiście kupiłem sobie komplecik nowych oponek.... no powiem szczerze spłukałem się.... ale chciałbym mieć też nowe felgi - mam 200zł .... to może kupię sobie felgi plastikowe ?? no albo odwrotnie, mam felgi a potrzebuje opon?? to może pan Józek-specjalista naklei mi kawałek bieżnika na moje stare na super-glue bo tylko na to w chwili obecnej mnie stać
a i jeszcze dumnie skwituje "mi to wystarcza"
oczywiście to są celowo przejaskrawione sytuacje ale chyba już każdy widzi o co chodzi, a sprawa jest tym poważniejsza, że nie o popielniczce do auta (i dylemacie którą wybrać - tą z ASO za 150zł czy chińską za 10...) się tu rozprawia ale o istotnym elemencie jakim jest zawieszenie....
nie chciałem oczywiście przyrównywać tych tanich gwintów do plastikowych felg czy opon regenerowanych na super-glue bo widzę, i mówiąc szczerze jestem naprawdę zaskoczony że jest tyle pochlebnych opinii na temat tych zawieszeń
- oczywiście są to osoby które nie mają porównania z innymi gwintami ale jednak.... mają porównanie z seryjnym zawieszeniem.... to może nie jest tak źle
Vermilion być może trochę przesadza i nie może przyjąć do zrozumienie, że to mogą być przyzwoite zawieszenia - ale nie da się ukryć - ta osoba ma jednak największą wiedzę na ten temat, doświadczenie i porównanie, więc ten głos jest tu b. ważny
a tak od siebie - kurcze, żeby to kosztowało chociaż 2tys. to bym to łyknął.... a tak to ciężko mi uwierzyć jak ktoś może nam oferować zawieszenie gwintowane za 1tys. zł gdy za tą cenę ciężko uzbierać na seryjny zawias a co dopiero mówić o zawiasie obniżającym
