Zimne dolne "węże" wskazują na nieotwieranie się dużego obiegu, obieg ten otwiera termostat, więc albo coś źle zrobiłeś, albo termostat nawalił.
Ja u siebie przy odrobienie wolnego czasu będę próbował odpowietrzyć układ i ewentualnie przeczyścić chłodnicę z zewnątrz.
Wg książki można uzupełnić płyn w układzie (wodę) do maksimum, tak, żeby z otwartych obydwu śrub odpowietrzających wyciekała woda bez pęcherzyków powietrza... wtedy zakręca się główny korek i śruby odpowietrzające i nagrzewa silnik do temperatury normalnej pracy, zwiększa się wtedy obroty do 2500 obr/min i poziom cieczy jest prawidłowy jeśli sięga 9 reski od góry (nie wiem jak wygląda zbiornik wyrównawczy w E36, ale możliwe, że tak samo)
wydaje mi sie, że prostą metodą odpowietrzania jest włączanie silnika, pokręcenie go trochę w okolicach 3tys obr/min, wyłączenie odkręcenie śrub, wypuszczenie nieco powietrza i tak w kółko aż do chwili, kiedy spod śrub odpowietrzających nie będzie wydobywało się powietrze...
Skoro metoda wymieniona powyżej jest nieprawidłowa to jak powinno się odpowietrzać układ chłodzenia prawidłowo ?
Może drobne FAQ dla potomnych ?
