Słuchaj no chłopczyku, jak ja montowałem gaz to Ty chodziłeś do przedszkola
Nie zostałem na poziomie 2003 roku (ubliżyłeś mitu tu dosyć poważnie), tylko twierdze że da się przerobić instalację 4 cylindry na 6 i taki układ będzie działał w silniku M52 (co nie równa się M52TU).
Wiem o wiele więcej na temat elektroniki samochodowej, układów wtrysku i ich działania niż może Ci się wydawać. Uważasz że takich podstawowych rzecz, jak ilość integratorów w sterowniku BMS41, nie wiem?? Otóż to nic nie zmienia w sprawie i dalej twierdzę że się da.
Pokaż mi cytat w którym napisałem że proponuje przeróbkę instalacji czterocylindrowej na sześcio cylindrową, zamiast ponownego montażu tzw. przodu 6 cyl.??
Stwierdziłem jedynie że taka opcja jest wykonywalna.
Kolejna sprawa. Nie komentuje w Twoim stylu uwagami, "jestem najlepszy", "i tak wrócicie do mnie na poprawki po konkurencji". Człowieku nie jesteś jedyny który wie coś na temat LPG i elektroniki w BMW. Nie tylko Ty umiesz porządnie założyć instalację. Po co krytykujesz KME, czy Staga i inne instalacje. Omegas to nie jest szczyt techniki i są z nią takie same problemy jak z innymi wtryskami. Wszystko zależy od ilości zamontowanych instalacji (moja średnia roczna to około 200 aut.)
Gdybyś montował co najmniej jedną instalacje dziennie do różnego typu aut, to po roku czasu miałbyś świadomość jakie samochody jeżdżę na LPG bezproblemowo, a z jakimi są problemu bez względu na typ zainstalowanej instalacji.
Po dziesięciu latach pracy przy elektronice samochodowej i LPG wiem więcej niż Ci się wydaje, po prostu nie chwale się tak jak Ty.
Montowałeś LPG do:
Porsche Cayenne 3.2
Subaru Impreza 2.0 WRX Turbo
Mitsubishi Lancer Evo 8
Mitsubishi Eclipse II Cabrio 2.0 GT
Hummer H1 5.7 Hemi
Chrysler 300C 2.7, 5.7
Audi A6 ABT 2.7 Biturbo, 2.8, 4.2
Ja montowałem te i wiele wiele innych, klienci jeżdżą i nie byli u Ciebie na poprawkę po mnie, bo nie było takiej potrzeby
A swoją drogą widzę że sam masz spore braki w wiedzy na temat instalacji LPG. Dużo o nich wiesz, ale są tacy którzy wiedzą więcej.
Nie montuje w "stodole" posiadam sprzęt wymagany do prawnego montażu instalacji gazowych, skończyłem studia (żaden tam licencjat), pracowałem w dużym autoryzowany serwisie samochodowym,
prowadzę legalną firm, skończyłem masę kursów w zakresie elektroniki samochodowej itp.
Nie jestem takim tumanem i druciarzem za jakiego mnie uważasz.
Od jakiegoś czasu obserwuje Twoje komentarze i odnoszę wrażenie że uważasz się za czołowego eksperta w tym dziale.
Wróć na ziemię nie wywyższaj się, nie ubliżaj innym. Forum to nie Twój prywatny folwark, jesteśmy tu aby dzielić się swoją wiedzę i pomagać innym, a nie prowadzić autoreklamę.
Nikodem napisał(a):
z powodu o którym kolega Toudi może nie wiedzieć , ten silnik ma korygowany skład mieszanki w 2 bankach cylindry 1 2 3 i drugi bank 4 5 6 dodatkowo każdy wtryskiwacz ma osobną korektę np 0.152 %
Powiedz mi na jakiej podstawie ECU koryguje czas wtrysku poszczególnych wtryskiwaczy, chodzi mi o korektę pojedynczego wtryskiwacza, np. na pierwszym cylindrze??
Czekam na odpowiedź, ja mogę udzielić jej nawet teraz.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
