Diagnoza wstępna:
Cytuj:
Diagnoza sterowników BMW Diesel EDC 15M pamieć błędów
27 Podgrzewanie dodatkowe
przerwa
5 czujnik ruchu iglicy
Po wykasowaniu pozostało:
Cytuj:
Diagnoza sterowników BMW Diesel EDC 15M pamieć błędów
5 czujnik ruchu iglicy
przerwa
usterka statyczna
istnieje usterka
Czyli świadczy to o stałej usterce i w tym momencie czeka Cię wymiana wtrysku, gdyż czujnika tego nie da się naprawić.
wstępna diagnoza:
Cytuj:
Diagnoza sterowników BMW ABS/ASR Tevees Mk20l-E pamieć błędów
65 czujnik obrotów tylny prawy
błędny/brak sygnału
120 Napięcie akumulatora
Za wysoki
152 Przycisk wył ASR
błędny
Po wykasowaniu pozostało:
Cytuj:
Diagnoza sterowników BMW ABS/ASR Tevees Mk20l-E pamieć błędów
65 czujnik obrotów tylny prawy
błędny/brak sygnału
istnieje usterka
Czyli ewidentnie czujnik ten jest do wymiany.
To że na chwilę obecną wszystko jest dobrze, nie świadczy że problem nie powróci. Wróci w najbliższym czasie - tak niestety lubi fiksować czujnik ABS-u w stanie agonii.
Zniknięcie zaś błędu odnośnie zawysokiego ładowania, świadczy o tym, że kiedyś nastąpiło przepięcie w instalacji wskutek podpinania akumulatora lub dopinania drugiego akumulatora, żeby odpalić auto - takie zjawiska komputer wychwytuje i pamięta do czasu wykasowania. Może więc to być jakiś stary błąd.
To samo może dotyczyć przycisku ASR.