Na co braknie kasy 400 000zł starczy w zupełności na E-31 CSi
Przykład i
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=v233vl3qeibeE-38 Alpina B12
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=l23sundqa3z4Suma zakupu obu aut to 166 000zł po kursie 4,0 i nie licze żadnego targowania ceny

Co tego opłaty, i przywiezienie to wyjdzie ze 200 000zł minus z 10 000zł bo tyle na 2 sztukach na pewno utargujemy to mamy 190 000zł zostaje 210 000zł
teraz tak zostawmy powiedzmy z 60 000zł na serwis starczy pewnie spokojnie nna pierwsze 3 lata serwisu obydwu auta bo to padaczki nie są takie rodzynki sa od ludzi co dbają.
czyli zostaje nam jakieś skromne 150 000zł co daje nam 31 250 litrów paliwa z orlenu vervy 98 z mojej stacji jest cena coby nie było
Robiąc rocznie powiedzmy 20 000km obydwoma autam razem liczmy że palą średnio te 18 litrów ( 50/50 trasa miasto ) czyli rocznie zużywam 3600 litrów czyli cysterna starczy na ponad 8,5 roku ojj dłkugo
A teraz jakbym za tę kwote kupił nowe F01 z salonu to po tych powiedzmy 3 latach użytkowania ile bym stracił ??
Bo mi z moich 400 000zł po 3 ltaach zostaje jeszcze tak:
2 auta warte z 150 000zł bo to klasyki już nie tanieją
Do tego paliwo ( części już nie ma ) zostało mi 20450 litrów po 4,8 czyli 98160
suma 248 160zł 7er kupione za 400 000zł ciężko będzie sprzedać po 3 latach za 250 000zł będzie musiało być w idealnym stanie a do tego trzeba je będzie serwisować w ASO, co na pewno będzie kosztować jak u mnie 20 000 rocznie czyli doliczymy do tego 7 er koszty serwisu 60 000 to już musiałbym ja sprzedać za 310 000zł i jeszcze paliwko wyjeżdżone zaraz wyjdzie na to że musiałbym ja sprzedać w cenie z salonu i kto tu więcej traci nowe czy używane autko???
Jeżeli gdzies popełniłem błąd to mnie poprawcie jestem tylko cżłowiekiem
