BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] korek wlewu oleju...
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
Hej!
mam pytanko dot. pracy silnka m40 91' a dokładnie o to, czy normalnym jest, że silnik zejdzie z obrotów [nie zgaśnie], gdy odkręcimy korek wlewu oleju i delikatnie uchylimy wlot. Słyszalem i czytalem rozne opinie na ten temat, niejednoznaczne jednak...
Prosze o rzetelna odp.
Z gory dzieki!
PZDR!
Bartek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 16:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
jest to bardzo zdrowy objaw jezeli spadnie z obrotow swiadczy o szczelnosci ukladu dolotowego !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
Wieslaw napisał(a):
est to bardzo zdrowy objaw jezeli spadnie z obrotow swiadczy o szczelnosci ukladu dolotowego !
dzieki Wiesiek!
PZDR!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
podłaczam sie do tematu mam 1.8 m40 z 92 roku, auto na LPG , mam pytanie, bo zrobiłem tak ze odkreciłem ten koorek od wlewu oleju i obroty wzrosły... To zle?? ogolnie powiem ze nie mam problemow z tym autem. Rano pali od reki , cała zime palił, regularnie wymieniam olej, chodzi dobrze. dlateo pytam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 19:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Temat "bujania" obrotami poruszany był kilka razy. Jesli po odkręceniu korka, silnik "reaguje" to dobrze, bo to znaczy ze jest szczelny i lewe powietrze nie jest mu obojętne :niepewny: :hyhy:
Tez mam 1.8 M40 i efekt po odkręceniu korka tez jest :)

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL