BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ptysiek napisał(a):
Mądrze prawi, polać trzeba!

no to zdrowie :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 21:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
hmm czeoiacie sie hamulcow...
ale niech wam bedzie :cwaniak:
dla porownania 318i M40 z ABS E30 ma 4 tarcze a 318i M40 z ABS E36 sedan ma 2 tarcze i 2 bebny :przestraszony: a przeciez e36 jest ciezsze ;)

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Dixi napisał(a):
dla porownania 318i M40 z ABS E30 ma 4 tarcze a 318i M40 z ABS E36 sedan ma 2 tarcze i 2 bebny a przeciez e36 jest ciezsze

zapomniałes o tym że e36 miało koncern wyciągnąć z długów :rotfl: :rotfl: oszczędności ,przecież e36 nazywaja chyba dzieckiem księgowych no nie??? :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
mcgiver, no a jakby inaczej :hyhy: inaczej bym sie tu nie odzywal, bo moim zdaniem to indywidualna sprawa wlasnego toku "rozumowania" ale nadazyla sie okazja na takie male "porownanie" to skorzystalem :P

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Ja jak najbardziej jestem za Swapem, koszt tylnego zawieszenia żeby dać tarcze nie jest taki duży, przód Mcphersony z innym mocowaniem takim jak 2.0 2.5 również nie jest duży ostatnio widziałem po 150zł za szt. czyli przód 300zł tył komplet ok 350 400zł tak więć nie są to duże koszta,zważając na to że swoje stare części z poczciwych 4 garówek można zawsze opchnąć ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 23:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
mpower007 napisał(a):
Ja jak najbardziej jestem za Swapem, koszt tylnego zawieszenia żeby dać tarcze nie jest taki duży, przód Mcphersony z innym mocowaniem takim jak 2.0 2.5 również nie jest duży ostatnio widziałem po 150zł za szt. czyli przód 300zł tył komplet ok 350 400zł tak więć nie są to duże koszta,zważając na to że swoje stare części z poczciwych 4 garówek można zawsze opchnąć

no własnie ,a niektórzy chyba twierdzą ,że to zaduzy wydatek aby to zrobić .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 09:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ja tak nie twierdze ;)

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 17:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ok Panowie i Panie
Obrazek

Prace Trwają ... teraz czekamy na nowy silnik. :rotfl: :rotfl:

tutaj reszta
http://www.r-t-k.pl/swap/1/

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 18:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
smutne to takie jakieś...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Staaary, masz tempo :spi: . Mój już przeszedł chrzest bojowy i rozchulał się na dobre :super: .
Gdzie miałeś komputer? Wszyscy piszą że jest za schowkiem, w kabinie a mój był we wnęce za akumulatorem. A i oba mają wybity napis Motronic a nie DME jak u ciebie.
Powodzenia w dalszej pracy. Teraz będzie najgorzej - rzeźba z kolektorem (u mnie są baranki, nie wiem jak u ciebie :P ) i upychanie gratów.

PS Ja niestety nie mam takiej pięknej fotorelacji :wstyd: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 21:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Alex E36 napisał(a):
Staaary, masz tempo :spi: . Mój już przeszedł chrzest bojowy i rozchulał się na dobre :super: .
Gdzie miałeś komputer? Wszyscy piszą że jest za schowkiem, w kabinie a mój był we wnęce za akumulatorem. A i oba mają wybity napis Motronic a nie DME jak u ciebie.
Powodzenia w dalszej pracy. Teraz będzie najgorzej - rzeźba z kolektorem (u mnie są baranki, nie wiem jak u ciebie :P ) i upychanie gratów.

PS Ja niestety nie mam takiej pięknej fotorelacji :wstyd: .
ja mam za aku cpu wsadzony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
ciekawym, jaki bedzie finisz, czekamy z niecierpliwoscia :]

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 22:14 
Alex E36 napisał(a):
Gdzie miałeś komputer? Wszyscy piszą że jest za schowkiem, w kabinie a mój był we wnęce za akumulatorem.

W schowku to mają E30. E36 zawsze za akumulatorem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 23:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
Bagor napisał(a):
W schowku to mają E30. E36 zawsze za akumulatorem.

nie zawsze, w R6 za akumulatorem jest tylna lampa :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 01:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
matt-el napisał(a):
Bagor napisał(a):
W schowku to mają E30. E36 zawsze za akumulatorem.

nie zawsze, w R6 za akumulatorem jest tylna lampa :hyhy:


Zapomniałeś dodać, że prawa tylna lampa.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 07:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
matt-el napisał(a):
w R6 za akumulatorem jest tylna lampa


no właśnie, jak kupiłem swoją, to dopiero po kilku godzinach znalazłem akumulator :|

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 14:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
k64 napisał(a):
mcgiver napisał(a):
k64 napisał(a):
niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy

ale przynajmniej wszyscy maja hamulce takie jak powinni. :cwaniak:
nie byl bym tego taki pewny :hyhy:

p.s.

sedan wazy: 1205 (91 rok) na bebnach z tylu)

coupe wazy: 1285 (94 rok) na tarczach z tylu. (2.0).

sedan wazy: 1315 (94 rok) na tarczach z tylu. (2.0).

i co ??? I NIBY 80KG albo 100 kg (czyli gruba baba na siedzeniu wiecej - juz kiedys mi siedziala taka - naprawde nie moglem wychamowac :rotfl: ) sie tarcze maja powyginac albo bebny maja poleciec do atmosfery? BAJKA !!! Kazdy kto swapa robil to wam powie :rotfl:

tarcze zostaly wprowadzone bo poprostu technika poszla do przodu i tarcze w bmw oznaczaly w pierwszych latach poprostu bardziej wypasiona ver -rozpoznanie silnika - faktycznie droga hamowania sie skraca ... ale bez przesady !!! to nie jest 10metrów ;)


.


chodzi o chlodzenie hamulcow.... hamulce bębnowe nie sa przystosowane do mocy i predkosci osiaganych przez 320. To tak samo jak masz stary plyn hamuclowy, nigdy nie poczules mocnego spadku skutecznosci hamulcow po kilku hamowanich z 200 do 800 km/h?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 14:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
co do silnika 2.0 to mam auto katalog 1996 rok albo coś koło tego... w związku z E36 pojawił się tam taki komentarz(dobrze go zapamiętałem) - wersja 2.0 mało dynamiczna. o 1.8 i is`ie nic nie napisali. a moje odczucie do tego silnika jest takie że jechałem E36 cabrio 2.0 z automatem i szczerze powiem że nie było wcale wolne. a 2 odczucie to mam takie że 2.0 ma bardziej rasowy pomruk niż 2.5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2007, 16:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
tez tak mysle ze 2.0 lepszy ma klank niz 2,5 . I mysle 2.0 mi wystarczy - roznica miedzy 1,8i a 2.0 jak dla mnie jest kosmiczna. To normalne ze niektorzy pisza ze 2,5 dla nich to malo skoro juz maja 2,5. Zobaczymy jak pojedzie na tym dyfrze ... ma ktos jakies wiadomosci jaka by mogla byc roznica?

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL