KotSylwester napisał(a):
renoraines, na oko widać w samochodach. Trudno żeby na oko było widać w benzynie. Czy widzisz na oko różnicę w coca-coli i pepsi-coli? Ekonomicznie nieuzasadnione jest wprowadzenie kilku produktów na rynek? Polecam podręczniki do marketingu poczytać.
Czy ekonomicznie nieuzasadnione jest produkowanie dwóch farb emulsyjnych dulux? A jednak "gołym wałkiem" i gołym okiem widać w nich różnicę. Proponuję maila do Duluxa i oświecenie ich że to ekonomicznie nieuzasadnione.
Kolejne błędne ząłożenie że orlen i lotos każdem sprzedają w tej samej cenie. Masz na to twarde dowody?
Masz skałd chemiczny paliw bliskiem i shell vpower?
Zapytaj w firmie od ukłądów wtryskowych w Warszawie na ul.Szpaczej co daje lanie Vpower-a. Ukłąd wtryskowy bez nagaru. Ale może to siła sugestii właściciela firmy z 30 letnim doświadczeniem.
Nie dziwie się, że nie zrozumiałeś zagadnień ekonomicznych, skoro nie widzisz tego, że żyjąc na kredyt,
KotSylwester napisał(a):
od kiedy zacząłem pracę na umowę zawsze mam jakiś kredycik.
przepłacasz. Zaraz powiesz, że prowadzisz interesy na szeroką skalę,a Twoje inwestycje przynoszą kilkadziesiąt % zysku rocznie

i w zupełności wystarczy na... bilet PKP. Przeczytaj ze zrozumieniem podręczniki do ekonomii i marketingu, a zobaczysz jak łatwo można Tobą manipulować. Pamiętaj o tym, że marketing to sztuka manipulacji, mająca na celu zmuszenie klientów, aby kupili produkt. Poczytaj sobie również publikacje niezależnych ośrodków badawczych, uczelni technicznych, które wykonują testy aut zasilanych różnym paliwem. To są wiarygodne źródła, a nie jakiś pan, ktory ma 30 letni staż zawodowy. To o niczym nie świadczy, podobnie jak 10 tys. postów nie świadczy o mądrości, ale o tym, że taka osoba pisze w wielu tematach o wszystkim i o niczym, zeby nie powiedzieć, że pie.... głupoty lecząc swoje kompleksy, co pokazałeś wielokrotnie na forum. Jak się dokształcisz wróć do rozmowy, bo aktualnie nie mamy o czym rozmawiać.