Witam
Pierwszy błąd dotyczy EGR .
Wynika z niego fakt że się nie otworzył wtedy kiedy trzeba i sterownik dostał odczyt większej masy powietrza niż się tego spodziewał (mówiąc w skrócie....... albo zam dolot spalin do EGR zaślepiony, albo nie działa właściwie układ sterowania zaworem egr) Usterka związana najczęściej z świrującym zaworem puszczającym podciśnienie.
Błąd nie wpływający w żaden sposób na sprawność czy dynamikę auta. Jeśli nawet to minimalnie na +.
Ponadto ramka dotycząca tego błędu to jakaś sieczka

??????????
Drugi błąd dotyczy sterownika świec żarowych . Usterka również nie wpływa na dynamikę czy sprawność silnika.
W CR jak w twoim przypadku ma również marginalny wpływ na rozruch. W okresie zimy może pojawić się po porannym rozruchu biały &siwy dymek który zniknie zaraz gdy zagrzeje się silnik.
Opolskie łał......
Pozdrawiam Krzysiek