renoraines napisał(a):
Zakov napisał(a):
Zawsze uważałem, że najwięksi idioci to spece od marketingu i reklamy (bez urazy ).
... którzy klasyczne coupe czyli 2 drzwi z otwierającą się klapą bagażnika, ale bez podnoszenia tylnej szyby,
nazywają 2 drzwiowym sedanem

.
Rozumiem, ze nawiazujesz do tego co napisalem o dwudrzwiowych E30, E36, E46 i to Cie tak boli ?

Pozwol, ze po raz kolejny pogratuluje Ci wiedzy motoryzacyjnej.
Jako fan BMW zapewne posiadasz rozlegla wiedze na temat historii tej marki, ktora nie konczy sie na latach 80 i wprowadzeniu E30, E32 i E34. Pozwol wiec, ze przypomne Ci pare faktow, BMW az do czasow E36 nazywalo dwudrzwiowe wersje swoich modeli bazujacych na serii 3 wlasnie dwudrzwiowymi sedanami, tak bylo w przypadku serii 02, 03, E21 i E30, wyjatkiem bylo 2000C/CS. Slowo "Coupe" pojawilo sie jako pierwsze w oznaczeniu E36 i byla to nazwa towarowa (dokladnie tak jak Touring), a nie nazwa typu nadwozia, ale przeciez Ty jestes odporny na marketingowa scieme wiec pewnie o tym wiesz.
Widocznie takich "idiotow" jak ja, jest na forum wiecej, w tym temacie Fryderyk tlumaczy dlaczego E46 Coupe to nie coupe, polecam
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=60 , szczegolnie interesujacy jest tam fragment o normie SAE regulujacej to co mozna nazwac coupe, a co jest dwudrzwiowym sedanem

Ok, ale jedziemy dalej
Cytuj:
BMW’s trump card in the two-door sedan segment is the 3 Series coupe. This elegantly proportioned model lends itself perfectly to accentuating its sporty appeal by adding new details. HAMANN from Laupheim also shares this opinion and adorns the 3 Series coupe an aerodynamics kit, power boosts, new wheel rims and a stylish interior.
http://www.worldcarfans.com/10612185447 ... -by-hamann notka prasowa Hamanna, widocznie tez nie wiedza co tuninguja skoro sami pisza o E92
tutaj wiecej o normie SAE
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=116229 i dlaczego E46 M3 nie jest coupe
O BMW mozna powiedziec sporo dobrego, ale napewno nie to, ze ma uporzadkowane oznaczenia swoich modeli, wersji silnikowych, itd. Jest w nich takze sporo marketingowej sciemy, dobrym przykladem niech beda oznaczenia -23d, -35i, -40i, -50i z obecnie oferowanych modeli
Ciekaw jestem kiedy bedziesz probowal udowodnic, ze skoro F07 5 GT ma oznaczenie GT, to musi byc samochodem klasy Gran Turismo

Skoro dowiedzialem sie juz, ze dwa silniki musza byc identyczne technicznie jezeli maja podobna pojemnosc i ta sama moc oraz, ze produkowane w Chinach Breytony to Omegi felg
Gratuluje

i ide kupic ten garnitur od Bossa, chyba nadszedl juz czas
