Montaz i ukladanie tarczy. Przeczytaj ten artykul:
http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... disk.shtmlDo prawidlowego dzialania tarczy bardzo istotne jest dokladne oczyszczenie, smarowanie, a takze technika przykrecania kola... i sila dociagniecia srob kola... jestem niemal pewien ze tobie dokrecili pneumatem i jeszcze sroby dookola a nie na krzyz... tak samo wazne jest odpowiednie dokrecenie sruby mocujacej tarcze, przeczyszczenie i przesmarowanie zaciskow itp...
Zobacz jeszcze to:
http://www.trwaftermarket.com/pl/Nowoci ... eksperta3/http://www.meyle.com/PL/Serwis/Informac ... iczne.htmloraz to (to z opisu szczotki do honowania ATE:) )
Po pewnym czasie eksploatacji zacisku może nastąpić konieczność wymiany (gumowych) tuleji prowadnic w zaciskach typu pięść ATE. Gniazda tuleji prowadnic są często mniej lub bardziej skorodowane. Korozja ta uciska tuleje, blokując poruszające się w nich sworznie prowadnic. Zacisk taki nie może się swobodnie poruszać, co jest przyczyną dalszych problemów z hamulcem.
Po wymontowaniu starych tulei prowadnic, szlifujemy gniazda tuleji w zacisku szczotką do honowania ATE do metalicznej czystości. Urzywając do tego najlepiej wkrętarko-wiertarki z maksymalnie 500 obrotami na minutę i kręcąc tylko zgodnie z ruchem wskazówek zegara(Prawe obroty).
Po wyczyszczeniu otworów w obudowie zacisku, należy posmarować je cienką warstwą
ATE Plastilube. Aby w ten sposób zapobiedz korozji i ułatwić montaż nowych tuleji prowadnic.
Uwaga: Nigdy nie smarować sworzni prowadnic lub wewnętrznej części tuleji! Te powierzchnie muszą pozostać suche!