Witam posiadam BMW E36 316I z 1992r. Otóż mam taki problem niestety przeskoczył mi rozrząd i pogięło 3 zawory oczywiście wszystko wymienione i złożone ale niestety po złożeniu wystąpił problem.

Otóż BMW na początku nie można było wogle ustawić na wolnych obrotach po odpaleniu wskakiwała na 2500-3000 tyś. obrotów i po czym gasła. Ale jakoś to ustawiłem i teraz jako tako chodzi ale to jeszcze nie jest to obroty ciągle falują a po lekkim dodaniu gazu odrazu wystrzela na 4000 tys a na gazie jakoś normalnie. A i nie wiem czy to jest z tym związane ale pedał hamulca niestety ciężko wcisnąć tak jak na zgaszonym silniku a czasem się trafi że jest normalnie więc nie wiem czy to ma jakiś związek z tym. Bardzo bym prosił o jaką kolwiek pomoc co można by zrobić jeszcze tam

rozrząd jest ustawiony dokładnie według znaków. A i mam jeszcze takie pytanko na którym kablu od świecy musi znajdować się ta końcówka od czujnika położenia wału ??? Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam użytkowników BMW
